Missä olet juuri nyt?

  • 249 808
  • 3 210

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tehtaankatu. Ei hemmetti joku saattaa vielä erehtyä luulemaan että mä oon joku työväestöön kuuluva. Siirryin tähän viereen Neitsytpolulle. Joo.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
^Jane Goodall kertoi kirjassaan "Ystäväni simpanssit", että Tansaniassa paikalliset tekivät banaaneista kiljua. Se tuotti aggressiivisia nousuhumaloita ja voimakkaita krapuloita.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Loman jälkeen taas kotona. Oli tuossa matkalla noin 10min pysähdys Kuusankoskella kun piti kaveri noukkia sieltä kyytiin. Ihan riittävä aika kuusaalla tuokin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
KELA:ssa selvittämässä työttömyysetuuden- ja asumistuenmaksua nyt, kun aloitin tänään määräaikaisen osa-aikatyön Joensuun pääkirjastolla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pasilan Triplan Prismassa juon muutaman kahvin nyt. Autolla ajoin äsken Helsingin Hallin vierestä, niin näyttihän se karulta, kun siitä oli Hartwallin logo poistettu ja logon alla oli keltaista. Toivottavasti Jokerit pääsisi jossain vaiheessa taas sinne pelaamaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunassa...
On niin hiljaista ja rauhallista. Voin ilmanvaihto humisee ja kius naksuu laiskasti. Vähän huurretta löylyveteen niin avot.
 

Liitteet

  • IMG_20230301_175447_HDR.jpg
    IMG_20230301_175447_HDR.jpg
    613,3 KB · kertaa luettu: 84

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tallinnassa, hotellissa yötä. Huomenna laivalla takaisin Helsinkiin illalla. Hotellihuone on vanhassa kaupungissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotenkin kryptinen viesti - jättää ainakin hieman tulkinnan varaa...
Joo, näköjään rasitus, löylytuoksu ja sauna ei sovi mun lukihäiriölle (tai puhelimelle). Mutta voin yrittää suomentaa jos et tajunnut... ;-)
Saunassa...
On niin hiljaista ja rauhallista. Vain ilmanvaihto humisee ja kiuas naksuu laiskasti. Vähän huurretta löylyveteen niin avot.

En tiedä menikö nyt yhtään paremmin mutta yritästä oli kyllä. ;-)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joo, näköjään rasitus, löylytuoksu ja sauna ei sovi mun lukihäiriölle (tai puhelimelle). Mutta voin yrittää suomentaa jos et tajunnut... ;-)
Saunassa...
On niin hiljaista ja rauhallista. Vain ilmanvaihto humisee ja kiuas naksuu laiskasti. Vähän huurretta löylyveteen niin avot.

En tiedä menikö nyt yhtään paremmin mutta yritästä oli kyllä. ;-)
Juu - kyllähän minä tuon ymmärsinkin... yritin taas vain olla hauska omalla kömpelöllä tavallani...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hoplopissa kun nuorempi tyttö halusi tänne kaverinsa kanssa. Oli tarkoitus tehdä tässä vielä vähän töitä, mutta ainakin telian liittymällä on nettiyhteys niin huono (suuren osan ajasta olematon) ettei pysty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös