Missä olet juuri nyt?

  • 249 075
  • 3 205

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Cafe Cubana, Makati.
Tein kuukausia sitten profiilin aasialaiselle deittisaitille.
En käynytkään kyseisellä saitilla viikkoihin, kunnes eilen tuli viesti malesialaiselta lentoemännältä.
Tämä etsi opasta näyttämään Manilan yöelämää.
Minä uhrauduin tiimin puolesta ja kierrettiin slummit sekä tissibaarit.
Neito lähti hotellilleen pakkaamaan ja minä jäin baariin debriefingiin.
Mahtava ilta oli, vaikka yö vietetäänkin yksin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
kunnes eilen tuli viesti malesialaiselta lentoemännältä.
Tämä etsi opasta näyttämään Manilan yöelämää.
Mulla huutais kellot tässä tilanteessa että "Älä lähre shinne!" ja "It's a trap!"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mulla huutais kellot tässä tilanteessa että "Älä lähre shinne!" ja "It's a trap!"
Aivan mahtava muija oli.
Kertoi olevansa ujo ja lisäksi muslimi, niin ei voi yksinään mennä baareihin.
@Johnny B. Goode n likaisen mielikuvituksen tuntien voin kertoa, että kyseessä on ihka aito nainen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode n likaisen mielikuvituksen tuntien voin kertoa, että kyseessä on ihka aito nainen.
Voihan viiriäinen, jäbä lukee mua kun avointa kirjaa. Jotain väsynyttä ladyboy-läppää olin jo virittelemässä. Tai vaihtoehtosesti "Fifdi daala, mii lavjuu longtaim!"

Hö.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Krakovassa hotellin parvekkeella olutta nautin kera sikarin.

Olipahan reissu Brnosta tänne. Bussi lähti lähes 3tuntia myöhässä, kun juuri ennen lähtöä toinen bussi kolaroi meidän bussimme. Siinä sitten odotettiin poliisia aika tovi ja toinen meni selvitellessä. 8tuntia kesti reissu sitten. Rouvan kanssa käytiin hakemassa juomaa ja syömistä tähän huoneeseen, kun ei jaksaminen riitä nyt kylille lähtöön, tähän toki vaikuttaa huominen aikainen lähtö Auswichiin. Toki vielä 4 iltaa aikaa tutustua tähän Kazimierzin alueeseen, jonka laitamilla hotellimme sijaitsee.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HPK A-junioreiden pelissä HIFK:n A-junioreita vastaan. Ei tämä nyt kyllä hyvältä näytä, sillä HIFK teki justiin kolmannen maalinsa ja peli on nyt 0-3. Tämä on kauden avausmatsi ainakin Kerholle. HIFK taisi avata kautensa jo eilen?

Alkanut syyskuu tuo toden teolla taas jääkiekon takaisin elämään. Myös livelätkän. Tarkoituksenani olisi tällä kaudella käydä katselemassa näitä Kerhon pelejä laajalla skaalalla. Miesten pelien lisäksi ainakin välillä myös naisten ja nuorten pelejä.

Tämä on minulle ensimmäinen kerta koskaan A-junnupelissä katsomossa. Todella vähän täällä on yleisöä, olisiko jotain 40-50? Ja hallissa on myös hieman kylmä. Minullakin kunnolla päällä mutta on täällä silti aika vilposta. Erätauolla maistui hotsi kahdella hotsilla hyvältä.
 
Suosikkijoukkue
40-25-15
Et sentään suljettuna suljetulla selkeesti ole kun viestiä voit, mutta ihan helvetin isot tsempit sulle.
Suljettuja on monenlaisia, en onneksi ole oikeuspsykiatrisella, se tästä vielä puuttuisi. Mutta ovet on säpissä eikä ulos pääse ahdistusta purkamaan kuin hoitajan kainalossa ja kännykänkin saa pitää, luojan kiitos. Mutta kiitos tsempeistä, tulevat tarpeeseen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Hienoa että noin avointa suljettua tarjolla nykyään. Eikä muuta kun kuuppa kuntoon vaan ihan vaikka ajan kanssa, juu nou.
Ja kohti uusia pettymyksiä väistelemään.
 
Suosikkijoukkue
40-25-15
Hienoa että noin avointa suljettua tarjolla nykyään. Eikä muuta kun kuuppa kuntoon vaan ihan vaikka ajan kanssa, juu nou.
Ja kohti uusia pettymyksiä väistelemään.
Juu, nickin mukainen olo, pakko nauraa vaikkei naurata. Eikä ole eka kerta, tiedän että se tästä hoituu kun vähän nappeja säädellään. Uusia keikkoja odotellessa mutta kyllä elämä vielä voittaa!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nastolan markkinoilla Urheilukeskuksessa. Vähän meinaa sadella... Ei kiva markkinailma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös