Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Kolmen viikon päästä sama kohde pe-su reissulla.Prahassa. Oikein hienolta kaupungilta vaikuttaa näin vajaan vuorokauden otannalla.
Kolmen viikon päästä sama kohde pe-su reissulla.Prahassa. Oikein hienolta kaupungilta vaikuttaa näin vajaan vuorokauden otannalla.
Hyvä Kärpät.Kometa Brno- Zvolen jääkiekko ottelussa. Alle minuutti pelattu ja Radek Koblizek pisti verkot töttörölle.
Mulla huutais kellot tässä tilanteessa että "Älä lähre shinne!" ja "It's a trap!"kunnes eilen tuli viesti malesialaiselta lentoemännältä.
Tämä etsi opasta näyttämään Manilan yöelämää.
Aivan mahtava muija oli.Mulla huutais kellot tässä tilanteessa että "Älä lähre shinne!" ja "It's a trap!"
Voihan viiriäinen, jäbä lukee mua kun avointa kirjaa. Jotain väsynyttä ladyboy-läppää olin jo virittelemässä. Tai vaihtoehtosesti "Fifdi daala, mii lavjuu longtaim!"@Johnny B. Goode n likaisen mielikuvituksen tuntien voin kertoa, että kyseessä on ihka aito nainen.
Kai olitte hiljaa jurottaen?Kaverin keittiössä. Kaveri istuu tuossa vastapäätä Karhutölkin kanssa ja minulla on edessäni lonkero.
Joo ilman muuta.Kai olitte hiljaa jurottaen?
Et sentään suljettuna suljetulla selkeesti ole kun viestiä voit, mutta ihan helvetin isot tsempit sulle.Psykiatrisessa sairaalassa, suljetulla osastolla. Niin sanotussa "syyshuollossa". Voisihan elämä paremminkin mennä. Aika kakkaa tää elon kulku.
Suljettuja on monenlaisia, en onneksi ole oikeuspsykiatrisella, se tästä vielä puuttuisi. Mutta ovet on säpissä eikä ulos pääse ahdistusta purkamaan kuin hoitajan kainalossa ja kännykänkin saa pitää, luojan kiitos. Mutta kiitos tsempeistä, tulevat tarpeeseen.Et sentään suljettuna suljetulla selkeesti ole kun viestiä voit, mutta ihan helvetin isot tsempit sulle.
Juu, nickin mukainen olo, pakko nauraa vaikkei naurata. Eikä ole eka kerta, tiedän että se tästä hoituu kun vähän nappeja säädellään. Uusia keikkoja odotellessa mutta kyllä elämä vielä voittaa!Hienoa että noin avointa suljettua tarjolla nykyään. Eikä muuta kun kuuppa kuntoon vaan ihan vaikka ajan kanssa, juu nou.
Ja kohti uusia pettymyksiä väistelemään.
Oikee asenne ja pidät sen ni hyvä tulee.Juu, nickin mukainen olo, pakko nauraa vaikkei naurata. Eikä ole eka kerta, tiedän että se tästä hoituu kun vähän nappeja säädellään. Uusia keikkoja odotellessa mutta kyllä elämä vielä voittaa!