Muistan postanneeni tänne, johonkin ketjuun, juttua Immilän myllystä ja kuvan kosken keskellä olevasta lokista. Mutta siitä on varmaan jo kaksi vuotta että hyvä muisti sulla...Immilän Myllykahvilassa. Kiitos @Iisoppi - muistaakseni laitoit ketjuun olleesi joskus täällä.
Se oli lähinnä että tuonne mä haluan mennä. Nyt mun polku sinne vei.Muistan postanneeni tänne, johonkin ketjuun, juttua Immilän myllystä ja kuvan kosken keskellä olevasta lokista. Mutta siitä on varmaan jo kaksi vuotta että hyvä muisti sulla...
Et sentään puun ja kuoren välissä.Täällä puun juurella, jokivarressa.
Sunnuntaina tulossa samoille mestoille. Huamena Turkkiin Marmarikseen ja sunnuntaina hurautetaan katamaraanilla Rodokselle juntteileen.Rodoksella hotellin uima-altaalla oluen kera. 30 astetta lämmintä.
Olisit nyt ilmiantanut itsesi ennakkoon. Olisit päässyt tapaamaan ihan oikeita kouvolalaisia, eikä pelkästään tällaisia Helsingissä asuvia hasbeen-kouvolalaisia.Nordiksella. Kun tätä matsia katsoo niin ihmettelen että miksi. On täällä reilut 7t muutakin ihmettelemässä samaa asiaa. Paitsi noi kouvolalaiset.
Mulla oli seurana ihan aito kouvolalainen. Tai Korialta tuo väittää edelleen olevansa, mutta samaa pitäjää ne on.Olisit nyt ilmiantanut itsesi ennakkoon. Olisit päässyt tapaamaan ihan oikeita kouvolalaisia, eikä pelkästään tällaisia Helsingissä asuvia hasbeen-kouvolalaisia.
Juu ei Koria käy ollenkaan. Eri pitäjää olivat ennen. Jos olisit tullut sinne E1:n hulinoihin, olisit nähnyt ihan oikeita kouvolalaisia. Ne oikeesti asuu siellä.Mulla oli seurana ihan aito kouvolalainen. Tai Korialta tuo väittää edelleen olevansa, mutta samaa pitäjää ne on.