Miksi ihmeessä?Anopin kanssa kahdestaan kotona.
Anopin kanssa kahdestaan kotona.
Jos tykkää molemmista?Miksi ihmeessä?
Ehkä. Monenlaista juttua nykyisin kuulemma on, joista voi saada "kiksejä".Jos tykkää molemmista?
Tarkoitatko aikuisviihteen lyhytelokuvia.Moni tarina netissä alkaa näillä sanoilla.
Joo, ei ole täällä mitään soivaa peliä.Netissä anoppi saattaa olla vielä ihan "soiva peli." Elämässä harvemmin.
Työni yhteydessä jouduin tekemisiin monenlaisten ihmisten kanssa ympäri Suomen. Yhdessä projektissa tutustuin kauniiseen ja sutjakkaaseen, arviolta nelikymppiseen ex-rouvaan. Kerran erään palaverin hieman viivästyttyä juttelimme kahvin ääressä niitä-näitä, kun hän jostain liikuntalajista loihe lausumaan:Joo, ei ole täällä mitään soivaa peliä.
Täällä on vaan eläkkeellä oleva ja kirja kieltä puhuva äidin kielen opettaja.
Joo, ei ole täällä mitään soivaa peliä.
Täällä on vaan eläkkeellä oleva ja kirja kieltä puhuva äidin kielen opettaja.
Valitettavasti en koe tuota meidän yhteiseksi laatutekemiseksi. Eikä se edes tiedä tänne kirjoitteluistani ja parempi niin.Jos kaipaatte yhteistä laatutekemistä, niin voisitte duona (palstan ammattikäyttäjä ja kielenhuollon ex-ammattilainen) moderoida läpi muutaman ketjun. Esimerkiksi Sanna Marin -ketjusta olisi nyt ajankohtaista aloitella, raporttia sitten vaan asianmukaisin saatesanoin oikeille moderaattoreille menemään jokaisesta kirjoitusvirheestä.
Heh! Noilla huoltiksilla näkee "kansan kirjon". Kerran meinasi yhdellä maalarilla/mattomiehellä(?) lähteä jakkara mukaan, kun se oli liimautunut lahkeeseen jollain mönjällä. Kerran henkilökunta pyysi yhtä "putkisukeltajaa" siirtymään ulos kahville, kun se haisi niin pahalle haalareissaan - tykkäsi huonoa...Tiiriön ABC:llä Hämeenlinnassa. Työmatkaan kuuluu myös herkkulounas. Viereisessä pöydässä naispuolinen duunari, jolla haalarit ja Manowar-paita. Ehta ryö akka. Heavy metal or no metal at all!
Kasvain, niin minäkin. Minun ruokailuaikani on yleensä klo 12 olin sitten kotona tai toimistolla. Jos ei jotkin syyt "estä" minua pitämästä ruokista klo 12->. Nyt hellalla alkaa olla kesäkeitto kuumana.Kotitoimiston ruokailutilassa. Keittiöksi myös kutsutaan.
Älähän nyt noin mollaa @vetti ä ja itseäsi - soo, soo!Kasvain, niin minäkin. ...