Missä olet juuri nyt?

  • 249 742
  • 3 210

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotitoimiston ruokailutilassa. Keittiöksi myös kutsutaan.
Kasvain, niin minäkin. Minun ruokailuaikani on yleensä klo 12 olin sitten kotona tai toimistolla. Jos ei jotkin syyt "estä" minua pitämästä ruokista klo 12->. Nyt hellalla alkaa olla kesäkeitto kuumana.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Anopin kanssa kahdestaan kotona. Vaimo lähti tänään ja tulee takaisin maanantaina. Anoppi lähtee huomenna.
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vihreän kentän laidalla. Harva ilta se saa olla täällä. Isommat lapset, kun molemmat pelaa, niin ei siinä ole montaa iltaa viikossa milloin ei tarvitse lähteä harkkoihin/peleihin. Tänään tyttärellä pari peliä.
Hyvin meni pelit. 6-0 ja 5-2 voitot. Jälkimmäinen peli poikia vastaan. Tyttärelle kolme maalia. Nopeasti tyttöjen peli on kehittynyt keväästä. Keväällä oli tosi sekavan näköistä. Nyt jo pelissä selkeitä kuvioita ja ideaa kentällä liikkumisessa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sängyssä, työhuoneessani. Olen aika tukossa. Nuha iski taas päälle enkä tällä kertaa saanut sitä veljen tai ystävän lapsilta vaan olen nuohonnut sen jostain muualta... En tiedä mistä. Ärsyttää taas kerran olla nuhassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vuolenkosken lossikartanolla
 

Liitteet

  • C703BC92-B02C-4994-9304-C724FB7A9D12.jpeg
    C703BC92-B02C-4994-9304-C724FB7A9D12.jpeg
    213,4 KB · kertaa luettu: 58

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotona sohvalla. Pitää hetki huilata kun tuo punajuurten nouto ja käsittely vei mehut. Nuhavirus jyllää edelleen kehossa...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jytäkesä GoGo. Missään muualla en haluaisi ennemmin olla. No, ehkä Kouvolassa. Se on aina vaihtoehto.

Fleimarit on taas kiva nähdä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävelen keskellä peltoa.
Tämä on kova. Pellossa kävely on mahtavaa. Itsekin haen tätä, jos haluan rauhoittua. Helsingissä tämä on toki haasteellista, mutta Paloheinästä löytyy.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämä on kova. Pellossa kävely on mahtavaa. Itsekin haen tätä, jos haluan rauhoittua. Helsingissä tämä on toki haasteellista, mutta Paloheinästä löytyy.
Ja Viikissä myös. Östersundomista en osaa sanoa, koska en ole liikkunut siellä päin ainakaan seitsemään tai kahdeksaan vuoteen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joku mut sinne eilen kutsui, mutta tänään ei enää varmistusta kuulunut. ;)
Ei ollut lippuja. Sori etten sanonut, mutta ennakoin sitä jo eilen. Ei tänne saanut enää lipun lippua. Ihan läpeensä loppuunmyyty. Anteeksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Prahassa. Oikein hienolta kaupungilta vaikuttaa näin vajaan vuorokauden otannalla.
21 vuotta sitten tekemässä saman johtopäätöksen. Kaunis kaupunki, maittavia ruokia ja paljon nähtävää. Jos olette siellä Tshekissä hieman pitempään, kannattaa käydä tsekkaamassa Karlovy Varyn linna ympäristöineen. Kyseinen paikka on lasinpuhaltajien mekka ja sieltä löytyy kaikenlaista lasitaidetta kaikenlaisille budjeteille.

Itse olen kotona sairastamassa flunssaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Prahassa. Oikein hienolta kaupungilta vaikuttaa näin vajaan vuorokauden otannalla.
Praha on oikein kiva kaupunki.

Siitä on vain liian kauan aikaa kun viimeksi olen siellä käynyt. Mun laskuopilla 23 vuotta. Sitä kun pyrkii käymään paikoissa missä ei ole ennen käynyt, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Voisi seuraavaksi olla Prahan vuoro.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Prahassa. Oikein hienolta kaupungilta vaikuttaa näin vajaan vuorokauden otannalla.
Pistäydyhän Havelská Korunassa, et tule pettymään. Osoite on Havelska 502/21 Praha 1-Staré Město. Sinne ei sitten kannata mennä kuin tyhjällä vatsalla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös