Paloiksi sauna komiasti?Saimaalla saaressa. Kaverin mökille saavuttiin juuri varsin onnistuneelta tuulastus reissulta. Nyt sauna tulille vielä.
No jopas. Karkkitehtaanko meiltä kävit kähveltämässsä?Junassa. Jossain välillä Lappee-Pasila.
Tuhkatkin pesästä.No jopas. Karkkitehtaanko meiltä kävit kähveltämässsä?
Ensin viedään rahaa tuovat venäläiset kaupoista, sitten Fazerin tehdas. Taantumaa kohti mennään täällä kaakossa.Tuhkatkin pesästä.
Jatka matkaa keskustaan ja liity seuraamme.Junassa. Jossain välillä Lappee-Pasila.
Kävelylenkki on aina hyvästä. Podcastkin, mutta en mä jenkkifutissellaisen voimalla menisi. Meitä on moneen junaan. Mä en tällä kertaa jäänyt asemalle.Ensin viedään rahaa tuovat venäläiset kaupoista, sitten Fazerin tehdas. Taantumaa kohti mennään täällä kaakossa.
Onneksi menestyvää jääkiekko joukkuetta ei kukaan voi pois viedä, kun sellaista ei ole ollutkaan.
Kotisohvalla istuskelen ja pohdin lähtisikö jenkkifutispodcastin pituiselle kävelylenkille.
Teen työtä edistäviä ratkaisuja duunikoneen asennuksen myötä.Missä olet juuri nyt? @Individual @Czescku ku lähti just kotiin
Ensin tuli tyhmä kysymys mieleen, eli mitä hittoa teet Lappeessa? Sitten tuli tymä olo. Lähes "Aivot, mitä nyt vittua taas" -kamaa.Syvällä vihollisalueella eli Lappeenrannassa Pikku Petessä. Ja KooKoon paita päällä. Odotan paikalle ihmiskilpeäni @Krepo ’a.
Ääh, ei mitään, ymmärrän ettet niin seuraa näitä pelejä, kun Töölön Vesa pelaa muissa sarjoissa.Ensin tuli tyhmä kysymys mieleen, eli mitä hittoa teet Lappeessa? Sitten tuli tymä olo. Lähes "Aivot, mitä nyt vittua taas" -kamaa.
TööVehän ei pelaa koko lajia. Mä jotenkin yritän päästä vähitellen mukaan liigatouhuun. Mutta on se vaikeaa ilman seuraa. Toi naapuri on ollut koko ajan tuollainen salarakas.Ääh, ei mitään, ymmärrän ettet niin seuraa näitä pelejä, kun Töölön Vesa pelaa muissa sarjoissa.
Tänään on siis derbypäivä. @Krepo johdattaa minut suoraan suden suuhun, tämä voi kyllä olla ansa.
Ota konjakkiryyppy, varmuuden vuoksi, ettet joudu haalareihin...Sumulaaksossa KooKoo-lounaalla. Katselen ruokailun lomassa KooKoota aamujäillä, kuten monet muutkin duunarit täällä. Olen lähes ainoa, jolla ei ole haalaria.