Missä olet juuri nyt?

  • 249 676
  • 3 210

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Missä sitä muuallakaan lämpimänä aurinkoisena pyhänä olisi kuin rannalla.
 

Liitteet

  • IMG_20220626_133117_HDR.jpg
    IMG_20220626_133117_HDR.jpg
    610,4 KB · kertaa luettu: 72
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Missä muuallakaan kuin sohvalla kahvia särppien ja miettien, että ottaisiko kylkeen napsun VSOP:tä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökin terassilla. Yritin päättää lähtiskö ajamaan kohti kotia vai keittäiskö kahvit.
Mutta keitän kaffet. Nelostien ruuhka saa odottaa vielä pari-kolme tuntia. Ei mulla ole himaan kiire, kunhan aamulla kotitoimisto aukeaa säälliseen aikaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mökin terassilla. Kohta saunaan vaikka ilmankin pärjäis. Sitten pitää apetta kuvun alle säätää, ja koittaa jaksaa odotella kun sisko miehineen saapuu viisikkonsa kera iltamyöhään. Harmikseni huomenna joutuu itse jo poistumaan, mutta ehtiihän tuossa huomenna hyvän hetken enomiestä leikkimään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sisällä olen, koska ulkona ei vielä tarkene.
 

Liitteet

  • IMG-20220626-WA0000.jpeg
    IMG-20220626-WA0000.jpeg
    456,3 KB · kertaa luettu: 60

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt innostunut harrastamaan tällaista että kävelen johonkin kesäkahvilaan, kaupungin torille tms jäätelölle tai vastaavalle ja palaan sieltä bussilla kotiin. Kohteet mihin kävelen on hyvän kävelymatkan päässä niin tulee mukavasti käveltyä jo sinne kohteeseen mentäessä.

Nyt kävelin erääseenkin järven rannalla olevaan kesäkahvilaan. Matkaa tänne oli asunnoltani lähes neljä kilometriä ja ajallisesti kävelymatka kesti noin 50 minuuttia. Takaisin tulen täältä bussilla. Olihan tuo tulomatka jo tänne kahvilaan melkoinen koettelemus näillä keleillä, luulin tuupertuvani.

Täällä kesäkahvilassa nautin nyt olostani kauniissa kesämaisemissa ja herkuttelen jäätelöllä. Kohta lähden kotiin.
 

Glove

Jäsen
Keittiössä kokkaamassa. Tai no, aika valmista on. Palstaveli @banaaninviljelijä tuossa taannoin kertoi nauttineensa katkarapuvoileivän laivalla ja minä olen siitä saakka aikonut itse tehdä oman versioni. Noita kun tuli laivalla syötyä useita joskus -80 ja -90 luvuilla kun käytiin Ruotsissa sukuloimassa. Tänään oli sitten sen aika.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Czescku @MegaForce
Viina on viisasten juomaa. Siksi vissiin en enää tarjoile itselleni.

Mä olen mutsia kaitsemassa. Näillä keleillä lähes ysikymppistä on syytä hieman katsoa miten pärjää. Tosin tuntuu että hän katsoo miten poikansa pärjää. No, poika heräilee huonosti nukutun yön jälkeen vierashuoneessa ja lähtee kohti konttoria.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kummitytön ja sen miehen miehen kanssa minigolffaamassa. Nuo on ihan rookie-liigaa. Toki tuo parikymppinen MikkoRantaslukelike on vaan kohtelias ja antaa sedän voittaa.
Jos se yhtään haistelee oikein niin nöyryyttäisi vanhaa setää. Sillä sen arvostuksen saa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kummitytön ja sen miehen miehen kanssa minigolffaamassa. Nuo on ihan rookie-liigaa. Toki tuo parikymppinen MikkoRantaslukelike on vaan kohtelias ja antaa sedän voittaa.
Jos se yhtään haistelee oikein niin nöyryyttäisi vanhaa setää. Sillä sen arvostuksen saa.
MikkoRantasella oli pelisilmää. 18 ekalla sisään kun setä laittoi ensin vasta kolmannella. MikkoRantanen on hyväksytty.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Kouvolassa kattelemassa pesistä. Ihan viihyttävä ottelu meneillään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
R-kioskilla juomassa aamukahvia. Piti jotain ostaa kioskilta että sai nostettua rahaa. Päätin sitten ostaa kupillisen kahvia. Sitä nyt hörpin kioskin edustalla ulkona.

Tästä matka jatkuu klubitalolle. Siellä tarvitsen tätä käteistäkin ehkä kun alle kahden euron ostoksia siellä ei voi ostaa kortilla ja kahvikin maksaa siellä vain 0,40 euroa per kuppi.

Hieman huonosti nukuttu yö takana joten toivottavasti tämä kahvi piristääkin edes vähän. Ja mikäs tässä ulkosalla kahvia ryystäessä kun on heti aamusta näin aurinkoista.
 
K

Kiekkokatsoja

Hiessä. Olin ensin Kreikassa hikoilemassa äkkilähdöllä, ja nyt hikoilen kotiseudulla. Kuumuus kyllä tuntuu jo riittävän. Jos olisi sisätila viileä, jossa oleskella osan päivästä ja yöt, niin mukavampaa olisi.
Nyt olen kotiseudulla järven rannalla, ja käyn viilentämässä oloani vedessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös