Anselm Raato
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Lutakon bäkkärillä ihmettelemässä läppäri sylissä työhommia.
Mä kävin hieman harvennushommissa mökin lähimaastossa tänään ja huomasin saman. Mustikkaa tullee vallan mainiosti, jos nyt ei ihan pelkkää kuivaa ole loppukesä. Viime vuoteen verrattuna vallan mainio sato.Metsässä tutkimassa mustikan satonäkymiä. Ihan hyvältä vaikuttaa mutta kypsiä ne eivät vielä ihan ole.
Metsässä tutkimassa mustikan satonäkymiä. Ihan hyvältä vaikuttaa mutta kypsiä ne eivät vielä ihan ole.
Mulla on vanha hyvä konsti seurata mustikan kypsymistä. Nimittäin, kun linnut alkavat paskoa nk. tummansinisiä mustikkapaskoja, marjat alkavat olla vähin erin kypsiä.Mä kävin hieman harvennushommissa mökin lähimaastossa tänään ja huomasin saman. Mustikkaa tullee vallan mainiosti, jos nyt ei ihan pelkkää kuivaa ole loppukesä. Viime vuoteen verrattuna vallan mainio sato.
Tuotahan minä juuri käytin indikaattorina jonka perusteella lähdettiin sitten ihan metsään tiirailemaan ja maistelemaan mustikoita.Nimittäin, kun linnut alkavat paskoa nk. tummansinisiä mustikkapaskoja, marjat alkavat olla vähin erin kypsiä.
Juu, samoin. Tuossa terassilla ja pihalla on muutamia noita mustikkajätöksiä. Tänään viimeksi meni uikut jonossa mustikkaan. Kyllä ne kypsyy, mutta itse en vielä lähde poimimaan.Tuotahan minä juuri käytin indikaattorina jonka perusteella lähdettiin sitten ihan metsään tiirailemaan ja maistelemaan mustikoita.
Hienoa, että verta luovutetaan. Itse ei pysty, kun olen todella pahoin piikkikammoinen. Verikokeen otto on pahinta tuskaa ikinä! Poispäin joutuu aina katsomaan, kun piikitetään.Bussissa. Verenluovutukseen menossa ja sieltä muutaman tunnin päästä töihin.
Anniskelualueella.Baarissa.