Missä olet juuri nyt?

  • 251 330
  • 3 225

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä söin äsken vaniliajätskiä mansikoiden, kermavaahdon ja raparperisiirapin kera ihan tässä kotisohvalla - syntisen hyvää...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Metsässä tutkimassa mustikan satonäkymiä. Ihan hyvältä vaikuttaa mutta kypsiä ne eivät vielä ihan ole.
 

Liitteet

  • IMG_20220712_142438_HDR.jpg
    IMG_20220712_142438_HDR.jpg
    899,8 KB · kertaa luettu: 52

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Lutakon bäkkärillä ihmettelemässä läppäri sylissä työhommia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Metsässä tutkimassa mustikan satonäkymiä. Ihan hyvältä vaikuttaa mutta kypsiä ne eivät vielä ihan ole.
Mä kävin hieman harvennushommissa mökin lähimaastossa tänään ja huomasin saman. Mustikkaa tullee vallan mainiosti, jos nyt ei ihan pelkkää kuivaa ole loppukesä. Viime vuoteen verrattuna vallan mainio sato.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Metsässä tutkimassa mustikan satonäkymiä. Ihan hyvältä vaikuttaa mutta kypsiä ne eivät vielä ihan ole.

Mä kävin hieman harvennushommissa mökin lähimaastossa tänään ja huomasin saman. Mustikkaa tullee vallan mainiosti, jos nyt ei ihan pelkkää kuivaa ole loppukesä. Viime vuoteen verrattuna vallan mainio sato.
Mulla on vanha hyvä konsti seurata mustikan kypsymistä. Nimittäin, kun linnut alkavat paskoa nk. tummansinisiä mustikkapaskoja, marjat alkavat olla vähin erin kypsiä.
Nyt on jo näkynyt harvakseltaan moisia ilmestyksiä niin metsäteillä kuin pihamaallakin, mutta vielä enemmän pitää olla, jotta marjaan kannattaisi lähteä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nimittäin, kun linnut alkavat paskoa nk. tummansinisiä mustikkapaskoja, marjat alkavat olla vähin erin kypsiä.
Tuotahan minä juuri käytin indikaattorina jonka perusteella lähdettiin sitten ihan metsään tiirailemaan ja maistelemaan mustikoita.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuotahan minä juuri käytin indikaattorina jonka perusteella lähdettiin sitten ihan metsään tiirailemaan ja maistelemaan mustikoita.
Juu, samoin. Tuossa terassilla ja pihalla on muutamia noita mustikkajätöksiä. Tänään viimeksi meni uikut jonossa mustikkaan. Kyllä ne kypsyy, mutta itse en vielä lähde poimimaan.
@Surukuku
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kotona ja luen Jatkoaikaa.

Ulkona on vähän synkän näköinen keli. Töitä en jaksa tehdä. Näin unta, että X sanoi, että toi sun työ on ihan paska eikä siitä edellisestäkään oltu kiinnostuttu, joten pidä tunkkis. X oli tullut Y:n tilalle enkä tiennyt kuka X on. X oli todellinen X, siis.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lautan kyydissä matkalla Hailuotoon elämäni ensimmäistä kertaa. Tarkoitus olisi käydä ainakin korkkaamassa 12-väyläinen Kirkonmäen frisbeegolfrata. Hailuodon panimosta voisi hakea myös muutaman oluen.

Siellä on kuulemma jotkut hipsterifestarit samaan aikaan. Lautta onkin täynnä jotain ihmeporukkaa. Festareille en sentään ole menossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä lämmittämässä sekä tupaa että saunaa. Niinhän siinä kävi kuten ounastelin että mukaan halusi veljen lapsia. No "arvottiin" pari kappaletta tekniikalla "kuka vinkuu ja vollottaa koviten niin pääsee mukaan". No joku systeemi siellä iskällä oli millä päätti kuka saa lähteä mukaan ja kuka lahjottiin pleikalla hiljaiseksi.
 

Liitteet

  • IMG_20220718_130448_HDR.jpg
    IMG_20220718_130448_HDR.jpg
    944,5 KB · kertaa luettu: 42

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Isäni luona vaihteeksi käymässä. Isäni asuu Hämeenlinnan eräässä naapurikunnassa, noin 10 kilometriä Hämeenlinnasta. Mukavaa että vihdoin pääsin käymään isäni luona ja onnistui tämä kyläilyreissu. Viime viikolla sateli niin runsaasti niin silloin en lähtenyt kyläilemään.

Täällä ollaan grillattu makkaraa, katseltu tallenteelta yleisurheilun MM-kisoja ja kohta keitetään kahvit. Hyvä se on välillä käydä lähisukulaisiensakin luona. Viime viikon perjantaina olin siskolla ja hänen perheellään kylässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Himassahan minä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Bussissa. Verenluovutukseen menossa ja sieltä muutaman tunnin päästä töihin.
Hienoa, että verta luovutetaan. Itse ei pysty, kun olen todella pahoin piikkikammoinen. Verikokeen otto on pahinta tuskaa ikinä! Poispäin joutuu aina katsomaan, kun piikitetään.

Itse olen pihalla aurinkotuolissa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tikkurila festivaaleilla päälavan lähellä ainoassa varjokohdassa, joka anniskelualueelta löytyy. Odottelen kaveria ja Erikan esiintymistä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hopealinjan risteilyllä Hämeenlinnassa. Tämä on tällainen teemaristeily oikein nimeltään kuin Veksin ja Irwinin kanssa laineilla tai jokin sellainen. Tällainen pitkän linjan rokkari kuin Jussi Ojanen laulaa ja soittaa Irwinin kappaleita ja samalla saa ihastella kauniita maisemia. Kyllä voin sanoa että viihtyy
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös