banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Työpaikan pihalla ja kuuntelen Amorphista livenä, kun tuossa muutaman kilometrin päässä Tuskaillaan.
Ei ole kirjoitettu pitkiin aikoihin. Jojensuulaiset nyysivät yhden ja jäi vain kaksi jäljelle.Kajjjaani kirjoitetaan kolmella jiillä.
Minäkin olen brunssilla mutta lahtelaisessa kahvilassa. Vohvelit katkarapu- ja kylmäsavulohitäytteellä on ollut kyllä hyviä. Ja jälkkäriksi jäätelöä, vaahtokarkkeja ja marjoja.Brunssilla eräässä hämeenlinnalaisessa kahvilassa.
Minäkin olen brunssilla mutta lahtelaisessa kahvilassa. Vohvelit katkarapu- ja kylmäsavulohitäytteellä on ollut kyllä hyviä. Ja jälkkäriksi jäätelöä, vaahtokarkkeja ja marjoja.
Kartanon rouva..?Koiskalan kartanolla...
Tänään on avoimet maatilat ja Koiskalan tila (kartano) esitteli toimintaansa.Kartanon rouva..?
Okei. On ne kyllä komeita rakennuksia, + ympäristöineen näyttää hyvältä. Ja palan historiaakin voi kuulla.Tänään on avoimet maatilat ja Koiskalan tila (kartano) esitteli toimintaansa.
Mä kävin hieman harvennushommissa mökin lähimaastossa tänään ja huomasin saman. Mustikkaa tullee vallan mainiosti, jos nyt ei ihan pelkkää kuivaa ole loppukesä. Viime vuoteen verrattuna vallan mainio sato.Metsässä tutkimassa mustikan satonäkymiä. Ihan hyvältä vaikuttaa mutta kypsiä ne eivät vielä ihan ole.