Missä olet juuri nyt?

  • 251 479
  • 3 226
Suosikkijoukkue
HPK
Seinäjoella anoppilan terassilla. Vielä pari tuntia töitä ja sitten voikin sihauttaa oluen auki ja painua festareille. Saas nähdä miten tuolla helteessä jaksaa kolme päivää riehua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ahveniston maauimalassa uimassa. Kyllähän täällä näin Helsingin olympialaisten juhlavuoden kesälläkin piti käydä, täällähän myös kilpailtiin olympialaisissa vuonna 1952.

Klubitalolaisten kanssa täällä olen, noin kymmenen hengen hyvällä porukalla. Ei täällä kyllä nyt enää ketään muita ryhmästä näy, minä jäin vielä jäätelölle. Ei kuitenkaan haittaa vaikka yksin jäin, helposti osaan kotiin kyllä kun tämä on lähellä asuntoani. Ja päästään tänne Klubitalon kautta vain 2 eurolla, oikea hinta on jotain 4,60 euroa.

Täällä viihtyy kyllä vallan mainiosti. Tykkään uimisesta vaikka liian harvoin tulee uimassa käytyäkin. Sitten kun käyn niin nautin kyllä. Ja kävin minä tuossa maauimalan viereisessä järvessäkin kaatamassa vihdoin pois talviturkkini.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Makuupussissa teltassa mökin pihassa. Testailen vasta että onkohan täällä hyvä nukkua ja oletan että on.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Juuri nyt eräässä maailman parhaista baareista, eli G-pointissa (Ermita, Manila).
Tulossa treffeiltä ja nyt kylmä Red Horse menossa nieluun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Työpaikan pihalla ja kuuntelen Amorphista livenä, kun tuossa muutaman kilometrin päässä Tuskaillaan.
 

Glove

Jäsen
Makuuhuoneessa tietokoneen ääressä. Voisin tosin siirtää tämän koneen toiseen huoneeseen kunhan olen saanut rempan tehytä. Silloin voisin koneella ollessani kytätä naapureiden toimintaa pihalla.

Kai se pitää yhdistyskin perustaa: Pohjois-Pohjanmaan rivitalokyttääjät ry.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Päijänteen rannalla Asikkalassa. Miehen ystävällä on mökki täällä ja tultiin vähän käymään. Sadetta on tullut välillä taivaalta ja välillä paistaa aurinko. Kesäsää... ;-)
 

Liitteet

  • IMG_20220705_153530_HDR.jpg
    IMG_20220705_153530_HDR.jpg
    875,1 KB · kertaa luettu: 72
K

Kiekkokatsoja

Yhdessä tuntemattomassa lähiössä.
Ainakin ympäristö on rakennettu hyvin. Jos ei viihdy, niin syy on muussa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä. Tää loma tuli just tarpeeseen. Tosin vituttaa jo ajatuskin viikon päästä nelostie.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Brunssilla eräässä hämeenlinnalaisessa kahvilassa. On tehnyt mieli jo pitkään testata näitä brunsseja kun niitä on nyt viime vuosien aikana alkanut Hämeenlinnassakin olemaan ja päätin tehdä sen yhden testauksen sitten festariviikonloppuna. Tulee ehkä lisää hieman nautiskelun, juhlimisen ja rentoutumisen tuntua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minäkin olen brunssilla mutta lahtelaisessa kahvilassa. Vohvelit katkarapu- ja kylmäsavulohitäytteellä on ollut kyllä hyviä. Ja jälkkäriksi jäätelöä, vaahtokarkkeja ja marjoja.

Se on mukavaa välillä panostaa siihen aamupalaankin ja syödä oikein tuhti aamupala. Tai kai jokin aamupalan ja lounaan välimuoto tuo brunssi on. Ja jos ei itse jaksa panostaa niin aika edulliseen hintaan näitä brunssivaihtoehtoja löytyy.

Tai itse en ainakaan kovin usein monipuolisia aamupaloja syö. Nyt söin ja aamupala on päivän tärkein ateria. Oli kyllä maittava ja tuhti brunssi, vatsa täyttyi varmaan pitkäksi aikaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koiskalan kartanolla...
 

Liitteet

  • IMG_20220709_111812_HDR.jpg
    IMG_20220709_111812_HDR.jpg
    383 KB · kertaa luettu: 72

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koh Larnilla. Pattaya ja etenkin Jomtien on ihan kivoja paikkoja, mutta lyhyen laivamatkan päässä pääsee mahtaville ja näin heinäkuussa myös turistivapaille hiekkarannoille.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään ihan vain kotosalla. Tuntuu niin mukavalta parin festaripäivän jälkeen loikoilla vaan himassa ja saa istuskella sekä ei tarvitse pitää kenkiä jaloissa. Jossain vaiheessa pitää kyllä vähän siivota mutta alkupäivä menee lorvaillessa.

Viikonlopun festarit olivat varsin mukava tapahtuma mutta tällaiselle jalkavaivaiselle festarit olivat kuitenkin myös raskaskin koettelemus. Piti seistä pitkiä aikoja ja pitää kenkiä jaloissa. Jalat olivat toisaalta kovilla ja kaksi festaripäivää peräkkäin oli ihan riittävän pituinen tapahtuma. Kuukauden päästä sitten uudelleen Iskelmäpuistossa täällä Hämeenlinnassa.

Mutta kyllä nuo jalat tästä taas melko nopeasti palautuukin kuntoonsa taas. Kunhan nyt lepäilee kotona.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suomi Areenalla Raatihuoneen puistossa. Mielenkiintoinen viikko edessä. Paljon mielenkiintoisia paneeleita luvassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jätskillä Vuolenkoskella.
 

Liitteet

  • 489F0A2B-2E77-4E3D-86DE-04200F4C074A.jpeg
    489F0A2B-2E77-4E3D-86DE-04200F4C074A.jpeg
    100,7 KB · kertaa luettu: 86
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös