Missä olet juuri nyt?

  • 251 585
  • 3 226
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt olen Saimaan saaressa, jossa pikkuinen torppa, istuu rannalla nuorikko krepolainen, minttuviinaani maistelen tässä, kun nuotio loimuttelee..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huussissa, mökillä... En kakilla vaan viemässä uutta wc-paperia.
 

Liitteet

  • IMG_20220612_130753_HDR.jpg
    IMG_20220612_130753_HDR.jpg
    401,8 KB · kertaa luettu: 75

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viime yön nukuin 7v tyttöni kanssa teltassa ja nyt olis tarkoitus nukkua trampoliinilla, katso kuva.
 

Liitteet

  • 20220612_223150.jpg
    20220612_223150.jpg
    625 KB · kertaa luettu: 98
  • 20220612_223156.jpg
    20220612_223156.jpg
    785,9 KB · kertaa luettu: 93

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nastolan hautausmaalla istumassa penkillä. Odotan että aikani lääkärille luomen poistoon tulee. Aikaisemmin kävin psykiatrisella sairaanhoitajalle juttelemassa elämästä. Kiva kun sain nämä ajat samalle päivälle...

Edit. Välissä kävin hoitamassa suvun hautoja. Laittamassa kukkia ja kitkemässä rikkaruohoja.
 

Liitteet

  • IMG_20220613_102142_HDR.jpg
    IMG_20220613_102142_HDR.jpg
    810,7 KB · kertaa luettu: 63
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Espoon Ikeassa. Mikä ihana tapa viettää vapaapäivää. Ja tässä ei ole mitään vitsiä nyt.

Asiakkaille tarjottiin vielä Daimiakin. Kyllä ne ruotsalaiset osaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ulvilan kirjastossa. Pokemon-tapahtumassa
Tytär 5v alkanut kiinnostumaan niistä. Puhelimella hän ei niitä vielä metsästä mutta telkkarista tykkää katsella ja täällä värittää niiden kuvia.

Hieman ulkopuolinen olo itsellä kun 8-12v pojat + nuori nainen jauhavat/nappaavat ja kehittävät pokemoneja puhelimet kädessä kirjaston yleiseen äänitasoon aika äänekkäästi.
 

Glove

Jäsen
Tyhjässä makuuhuoneessa, josta on vanhat laminaatit ja kattopaneelit poistettu ja vielä pitää poistaa seinään jääneet liimat ja tapetinrääppeet. Varmaan kymmeniä vuosia vanhoja nuo alimmat liimat eikä niitä oikein muulla saanut irti niin hain kaverilta hiomakoneen lainaan. Kyllä lähtee!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Äsken rantasaunassa, nyt jo kotona nojatuolissa...

PS. Olipa suht' virkistävää järvivesi, ollut jo vähän lämpösempääkin....
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillähän minä.
Sauna lämpiää, kaverit soittelivat vajaat puolisen tuntia sitten että saunan olisi syytä olla lämmin kun he saapuvat. Ei ihan siihen ehdi, mutta menkööt haaleaan jos eivät varttia jaksa odottaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mökillähän minä.
Sauna lämpiää, kaverit soittelivat vajaat puolisen tuntia sitten että saunan olisi syytä olla lämmin kun he saapuvat. Ei ihan siihen ehdi, mutta menkööt haaleaan jos eivät varttia jaksa odottaa.
Viikon päästä olen minäkin. Nyt vielä kotona lasten kanssa katsomassa Amazing Racea.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen tällaisessa stunttiautoshow:ssa erään viihdekeskuksen takapihalla Hämeenlinnassa. On täällä romuautojen lisäksi myös moottoripyöriä ja pari monster truckiakin. Virallisesti tämä on muistaakseni nimeltään Crazy Drivers Stunt car show.

Tämä on ensimmäinen autotapahtuma missä olen paikan päällä. Ihan upea show ollut ja toinen jakso vielä jäljellä. Kyllä täällä ihan viihtyy.
 
K

Kiekkokatsoja

Vessassa. Mutta kaukana kotisuomesta. Saari tämä on, ja on kyllä lämmin. Suorastaan kuuma, mutta oma valinta, joten ei valitusta. Kohta ulos. Mulla on tuollainen vuokrattu paikanvaihtoväline. En tarkkaan tiedä missä olen seuraavaksi, mutta se ei haittaa. No tällä saarella kuitenkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökin saunassa... No pitää viedä puhelin kuumuudelta turvaan pukuhuoneeseen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Onnibussissa, joka kaartaa just nyt Porvoon asemalle. Siitä sitten kohti Helsinkiä. Ette saa arvuutella, että millä paikalla istun, muuten modet antaa teille ainakin viissataa tsiljoonaa kuukautta bannii.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kotona taas! Tuli tuossa viikonlopun aikana kierrettyä melkoinen lenkki autolla, n. 1060 km...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hesburgerissa syömässä. Kyllä sitä alkoi jo huikomaankin sen jälkeen kun vietin päivän kaupungilla. Kävin ensin parturissa, sitten shoppailemassa uusia vaatteita ja lopuksi syömässä mega-aterian Hesburgerissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös