K
Kiekkokatsoja
Kreikasta lähtö kotiin, ja Suomen helteisiin on pian edessä.
Ai missä oon juuri nyt? No tässä Paniksen baarissa oluella.
Ai missä oon juuri nyt? No tässä Paniksen baarissa oluella.
Suonenjoella olen tuttavien mökillä. Tällä hetkellä makoilen vierasmökin sängyssä. Tuli lilluttua paljussa jokunen tunti ja kun yötä kohden järvi tyyntyi niin lähdin perhoa heittämään tuohon rantaan. Matala ranta niin kalsareissa sai kahlata toista kymmentä metriä. Muutama ahven ja särki tuli tuosta. Hyttysiä oli n.6.2milj ja ajoi meikäläisen mökkiin. Sääret ja pohkeet hyvin syöty noiden imijöiden toimesta.
Olen mökin laiturilla missä ei ole lentäviä ötököitä. Ja tänne tulee siskon kolmevuotiaat kohta, minkä vuoksi äitini hankkinut useamman termosellin.Noiden lentävien pikkupaskiaisten takia meidän perhe viettää juhannuksen kotona Vantaalla. Täälläkin muutamia, mutta ei viitsinyt mökille lähteä, kun viime juhannuksen jäljiltä 3-vuotiaassa oli noin 30 hyttysenpistoa.
Tosin mikäs täällä ollessa, omalla pihalla saa ajan kulumaan mukavasti.
Olen mökin laiturilla missä ei ole lentäviä ötököitä. Ja tänne tulee siskon kolmevuotiaat kohta, minkä vuoksi äitini hankkinut useamman termosellin.
Ethän sinä nimimerkkisi perusteeella ole ihminen vaan yksilö, joten kai se sinulle sopii?Täydessä Onnibussissa matkalla Kotkaan. Ei ole ihmisen hommaa tämä.
Täysi Onnibussi kuulostaa kyllä paikalta, jossa en haluaisi olla. En kyllä Kotkassakaan.Täydessä Onnibussissa matkalla Kotkaan. Ei ole ihmisen hommaa tämä.
Pihalla... Otan aurinkoa vaahteran varjossa ja siemailen ginger alea. Lentokonekin lentää taivaalla. Mihinlie menossa...
Niin minäkin. Tosin tammen varjossa ja juon sekamehua.Pihalla... Otan aurinkoa vaahteran varjossa ja siemailen ginger alea.
Mitäs sitten teet jos se onkin vaikka muunsukupuolinen?Sohvalla, kohta siirryn keskustaan treffeille naisoletetun kanssa.
Samaa kuin oletetun kanssa.Mitäs sitten teet jos se onkin vaikka muunsukupuolinen?