Missä olet juuri nyt?

  • 251 330
  • 3 225

redpecka

Jäsen
Himassa. Turvallisesti. Parinpäiväntissutteluissa. Uskalsin kuunnella youtubesta tiettyä itselleni itkumusiikkia. Toimi takuuvarmasti. Posket ihan tahmeet. Ikinä kehtaisi jakaa tätä. Jotenkin riipasee vain niin syvältä ja kanavat auki.

Vaikka olen jo vanha ja kyyninen äijä. Tämän verran halusin kumminkin aueta. Samalla tosin miettien miten voi normaalilla aikuisella olla näin syviä tunnelukkoja että se vollottaa täysii himassa kuulokkeet korvilla kuunnellen jotain naisräppäriä. Näin se vaan näköjään on. En kehtaa livenä tällaista tunnustusta tehdä. Nauraisin itsekin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Vaikka olen jo vanha ja kyyninen äijä. Tämän verran halusin kumminkin aueta. Samalla tosin miettien miten voi normaalilla aikuisella olla näin syviä tunnelukkoja että se vollottaa täysii himassa kuulokkeet korvilla kuunnellen jotain naisräppäriä. Näin se vaan näköjään on. En kehtaa livenä tällaista tunnustusta tehdä. Nauraisin itsekin.
Lienen hieman samaa sorttia... vanha, kyyninen, ja kuitenkin herkkä...
Myös minulle on olemassa musiikkia, joka kastelee posket ja nenäliinat, joka kerta. Ihmettelen sitä, itseäni ja kyselen hiljaa itseltäni, mikä syvä suru(?) saa moista aikaan, mikä käsittelemätön trauma? Olenko liiankin herkkä tämän maailman menoon?

"You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one"
Lainaus: Imagine/John Lennon
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Viime kesänä viimeksi ollut keikalla jossain. Nyt sijaintina totem Lappeenranta. Turmion Kätilöt jossain vaiheessa lauteilla! Kelpaa!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sillon viime vuosituhannen lopussa tuli käytyä paljonkin täällä toteemissa. Nykyään en millään tänne tulisi, ellei täällä olisi näitä keikkoja. Uskomaton räkälä keskellä kaupunkia! Toki on arvostettavaa, että on pysynyt pystyssä kaikki nämä vuodet!

Silloin kun harvoin on tullut kavereita kylään muualta, ei todellakaan ole tullut mieleen tuoda heitä tänne!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lähes slummissa kaljalla. Lähdin kävelylenkille ja päädyin tänne vähän epämääräiselle alueelle.
Paikalliset kutsuivat viinakioskiin juomaan kahvilla maustettua pontikkaa. Siitä kieltäydyin, mutta olut on kylmää. Ihmiset ovat ystävällisiä, mutta vähän liian uteliaita tällaiselle introvertille.
Lisäksi rakastuin ensisilmäyksellä vastapäisen kaupan neitiin.
Kaunein koskaan näkemäni nainen!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kotona olen, missäs muuallakaan. Aika paljon tulee vietettyä nyt aikaa kotona kun en käy töissä enkä oikein missään muuallakaan ainakaan vielä. Joskus käyn kaupassa.

Mutta minunhan se jos kenen pitäisi osata arvostaa kotona olemista. Kun jouduin hiljattain viettämään aikaa kolmen kuukauden ajan mielenterveysosastolla. Ja kyllä minä tykkään kotona ollakin. Joskus vähän kyllä tylsää, mutta kun ei liikaa odota ja vaadi just osastolta päästyään niin kyllä se tästä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tampereen junassa olen. Naurahdin Loimaalla, josta kyytiin hyppäsi… no tyypillisiä Leijona-faneja. Mukavaa matsikokemusta! Itse valitettavasti vaihdan Toijalassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä. Lähdettiin ihan isommalla porukalla kun toinen vieraspariskunta ei ollut koskaan käynyt "meidän" mökillä. Laitettiin laituri veteen, paistettiin makkaraa ja lämmitettiin sauna. Minä jo lopettelin saunomisen mutta osa jatkaa vielä. Kellään ei ole vielä ollut "munaa" mennä veteen. On sen verran kylmää... Järvi on kyllä ollut tyyni (ks. liite).
 

Liitteet

  • IMG_20220514_135051_HDR.jpg
    IMG_20220514_135051_HDR.jpg
    871,6 KB · kertaa luettu: 59

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kun tässä nyt järvimaisemia postaillaan. Victoria-järvi on suht tyyni tänään.
 

Liitteet

  • IMG-20220514-WA0003.jpeg
    IMG-20220514-WA0003.jpeg
    178,4 KB · kertaa luettu: 67

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ystäväperheen mökillä. Vähän, muttei paljon, erilaista maisemaa kuin meidän mökiltä kuvattuna. Pientä kevättalkoota tässä tiedossa. Nyt on ruokatauko.
 

Liitteet

  • IMG_20220521_110138_HDR.jpg
    IMG_20220521_110138_HDR.jpg
    950,6 KB · kertaa luettu: 51

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona katsomassa alkuperäistä Wolf Mania vuodelta 1941. Perkeleen flunssa painaa päälle edelleen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen Tukholmassa. Aamulla tulin tänne laivalla. 3 yötä lomailen täällä ja keskiviikkona iltapäivällä lähden laivalla takaisin Helsinkiin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Afrikassa, baarissa, puran vitutusta juomalla jääkylmää Smirnoff Icea. Kohta kämpille valmistautumaan huomiseen työpäivään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös