Missä olet juuri nyt?

  • 250 783
  • 3 223

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä.
Sauna lämpiää, illanistujaisia valmistellaan. Hymyilyttää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona katsomassa Tenetiä. Vähän sekava leffa, ei Nolanin parhaimpia eikä edes parhaimpia aikamatka-leffoja, mutta kyllähän tätäkin katselee. Tallinna näytti nätiltä.
Pattinsonin ei olisi pitänyt näytellä niissä Twilight-leffoissa, sillä tyyppi osaa oikeasti näytellä.
 

Glove

Jäsen
Kotona istun koneella. Yritin Hearts of Iron 4:ssa valloittaa Venäjää, mutta meni vituiksi. Aloin sitten rukkaamaan kesäharjoitusohjelmaa erään seuran junnuille.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olen Rovaniemellä motellissa. Ajelin tänään autolla nelisen tuntia Ruotsin puolella Torniosta tietä E4 länteen Töreen asti ja siitä tietä E10 pohjoiseen ja tietä 98 itään Matarenkiin, josta lopulta Rovaniemelle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sairaalan kanttiinissa juomassa kahvia kupillisen verran. Kupin koko vaan aika iso, melkein puolen litran kuppi. Kyytipoikana alas menee kurkusta porkkanapiirakan palanen.

Lähes lopulta 11 päivän koronaeristys takana vihdoin ja kestin sen lopulta yllättävän hyvin, ainoat tunteen purkaukset tuli kirjoittamalla taas tänne. Tuttuun paikkaan.

Nyt voi itsensä vaikka palkita isolla kupilla kahvia. Sitä sai vähän myös eristyksen aikana. Joskus sai vain aamukahvin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ikeassa. Syötiin juuri ensimmäistä kertaa ikinä ikean lihapullia. Äitini kyllä tekee parempia, mutta ihan ok eikä hinnalla pilattu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona toipumassa mutsin varaston uudelleenjärjestämisestä. Hämmästyttävän paljon roinaa, paskaa ja krääsää voikin ihminen kerätä 20 vuoden aikana. Kolmen neliön koppi, jossa korkeutta on kolme metriä, on lähes ääriään myöten täynnä kamaa, josta noin puolet on täysin turhaa. Kaatikselle niitä ei kuitenkaan saa heittää, koska "ne on rahan arvoisia".

Mitä helvettiä yksi ihminen tekee kolmella suurella toimistopöytälevyllä, noin 40:llä eri kokoisella lastulevypalalla, noin 600:lla eri kokoisella laminaatilla (jotka hän oli likvidoinut jostain hylätystä talosta vuosia aiemmin) sekä 15 laatikolla ruskeita (väri on oikeastaan paskanruskea, joten kovinkaan hyvää myyntiä en tuolle kasalle ennakoi) seinäkaakeleita, jotka ovat ainakin 20 vuotta vanhoja?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Alkukodissa maailman parhaiden kissojen vahtina. Tai eipä kissoja tarvi vahtia, tekevät ja perseilevät kuitenkin mitä huvittaa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hotelli Voittoisan Ahvenen baarissa.
Liverpoolin matsi päättyi juuri voittoon, joten voitonmalja on vielä kesken.
Sitten suihkun kautta naisiin, koska oli päivällä treffit yhden ugandalaisen neidon, jolla olikin menkat päällä. En halua nautitun Cialiksen menevän hukkaan/käteenvetämiseen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä ilta ja huominen on ilmeisesti varattu jonkun hyllykön tai vastaavan kasaamiseen? Kuluuhan se aika niinkin.
Juu. Haettiin lastenhuoneeseen toinen työpiste (pöytä ja tuoli) ettei toisen tartte aina olla ylhäällä sängyssä tai lattialla (tai lainata keittiöstä tuolia).
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Helsinki-Vantaa T2. Nautin yhdestä ylihintaisesta oluesta ja kohta Stanstediin odottelemaan jatkolentoa lyhyeksi yhdeksäksi tunniksi. Huomenna sitten sateinen Fuengirola ottaa minut vastaan ja tarjoaa parasta/pahinta seuraavat kaksi kuukautta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt Fuengirolassa. Hereillä semmoiset 30 tuntia nyt ja ison osan ajasta vieläpä nälissäni. Nyt pikaista ruokaa naamariin ja siesta. Paskat kelit nyt.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Koronassa kotona. Kotona koronassa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt Fuengirolassa. Hereillä semmoiset 30 tuntia nyt ja ison osan ajasta vieläpä nälissäni. Nyt pikaista ruokaa naamariin ja siesta. Paskat kelit nyt.
Eikös sinulla ollut yhdeksän tunnin odottelu lentokentällä jatkolennolle? Et sitten ehtinyt syödä tai nukkua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eikös sinulla ollut yhdeksän tunnin odottelu lentokentällä jatkolennolle? Et sitten ehtinyt syödä tai nukkua.
Odotusaulassa oli kylmä nukkua ja tavaroita piti vahtia ja kun budjetilla ollaan reissussa (työharjoitteluun tulin), niin ei huvittanut maksaa 10£ kananmunavoikkarista ja on tätä massaa sen verran kerääntynyt, että joskus voi paastota hetken.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Odotusaulassa oli kylmä nukkua ja tavaroita piti vahtia ja kun budjetilla ollaan reissussa (työharjoitteluun tulin), niin ei huvittanut maksaa 10£ kananmunavoikkarista ja on tätä massaa sen verran kerääntynyt, että joskus voi paastota hetken.
Täytyy olla tosiaan budjettireissu, jos on mieluummin 30h syömättä, kuin ostaisi 10£ kananmunavoikkarin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täytyy olla tosiaan budjettireissu, jos on mieluummin 30h syömättä, kuin ostaisi 10£ kananmunavoikkarin.
En mä nyt noin kauaa ollut syömättä. Mulla oli yksi burrito kotoa mukana ja sen söin puolenyön maissa ja seuraavaksi söin päivällä joskus kolme maissa. Se vaan kun on kylmä ja väsy, niin meinaa nälättää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Autossa. Parkissa ISV (Vantaan kansainvälinen koulu) edessä odottamassa tyttöä koulusta. Pitää ajella tästä Lappeenrantaan viikonlopuksi muuttopuuhiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yksinäni sairaalan psykiatrisen osaston potilashuoneessa. Normaalisti täällä olisi kaksi muuta asukasta minun lisäkseni mutta muut ovat lähteneet viikonloppulomille ja olen yksin tässä huoneessa.

En tiedä onko sairasta ajatella näin mutta viihdyn kyllä nyt yksin tässä huoneessa paljon paremmin. Nyt tämä ei tunnu edes niin paljoa ahdistavalta sairaalalta tämä paikka kun saa täysin yksin olla. Oma rauha, omat valinnat. Saa olla yksikseen miten huvittaa. Ja oma seurahan on aina se paras seura.

Olen kaivannut yksin oloa ja omaa rauhaa täällä sairaalassa ollessani ja nyt sitä on minulle tarjolla. Nautin tästä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olen joko Ugandassa tai Tansaniassa.
Tulin iltapäivällä tänne rajakylään valmiina ylittämään rajan huomenna.
Hotellin respatyttö väittää, että olen jo Ugandassa ja Ugandan valuutalla täällä kyllä maksetaan.
Pitänee huomenna livahtaa takaisin Tansaniaan, jotta saadaan oikeat leimat passiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös