Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Hetken vielä etätöissä kotona työaseman äärellä, kunnes pian porhallan toimistolle, jossa odottaa toinen työasema, sekä työ ja asema.
Näitkö sen paikan missä se pankkiryöstäjän auto räjähti? En kyllä tiedä onko siinä mitään nähtävää. Leirikoulumatkalla opettaja näytti meille sen kun kävimme syömässä Mikkelissä. Olen sen jälkeen itse ollut monta kertaa Mikkelissä mutta koskaan en ole käynyt enää paikkaa etsimässä...Mikkelin torilla,
Näitkö sen paikan missä se pankkiryöstäjän auto räjähti? En kyllä tiedä onko siinä mitään nähtävää. Leirikoulumatkalla opettaja näytti meille sen kun kävimme syömässä Mikkelissä. Olen sen jälkeen itse ollut monta kertaa Mikkelissä mutta koskaan en ole käynyt enää paikkaa etsimässä...
Koulun penkillä. Toivottavasti yksi noista opeista nuhtelisi minua.
Ei nyt sentään. Siitähän joutuisi maksamaan.Ollaanko sitä lähdetty sihteeriopistolle?
Mökillä. Aurinko paistaa ja lämmintä. Ja loma. Jiihhaa....
Kiitos. Itse asiassa töitä olis aivan älyttömästi, vaan viime kesän laituriprojekti söi ukon. Terassi piti tehdä, vaan puun hinnan moninkertaistuminen vei remppahalut.Itse olen keittiössäni. Edessäni on täytekakkupohjan resepti. Mietin että tarttis alkaa leipomaan ennen kuin yö koittaa.
Perjantaina minäkin vihdoinkin siirryn kesäloman viettäjien joukkoon. Sitten pääsette taas eroon näistä jatkuvista loman odotusviesteistäni. Nyt ei oikein innostuksissaan pysty muuta ajattelemaan kuin edessä olevaa kesälomaa mutta kyllä tämä tästä varmaan kahden päivän päästä rauhoittuu.
Hyvää kesälomaa sinne. On se hieno tunne olla lomalla. Ei kiirettä, ei hirvittävää määrää työtä, ei stressiä... Huh, huh. Perjantaina nautiskelen minäkin toivottavasti mansikkatäytekakulla ja kesälomani ensitunneilla.
Ja hyvää lomaa myös sinulle.Kiitos. Itse asiassa töitä olis aivan älyttömästi, vaan viime kesän laituriprojekti söi ukon. Terassi piti tehdä, vaan puun hinnan moninkertaistuminen vei remppahalut.
Eli tänä kesänä on vaan ryypätty. Ja hässitty. Mitkä ei ole ollenkaan huonot vaihtoehdot duunaamiselle. Ensi kaudella sitten taas, kuten Porissa sanotaan;).