Missä olet juuri nyt?

  • 249 320
  • 3 205

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hetken vielä etätöissä kotona työaseman äärellä, kunnes pian porhallan toimistolle, jossa odottaa toinen työasema, sekä työ ja asema.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Erja Lyytisen konsertissa. Mahtava muusikko. Hienoja kitarasooloja kuultu jo. Eka huuto ”I love You Erja!” kuultu yleisön joukosta, vaikka konsertti vasta alussa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikkelin torilla,
Näitkö sen paikan missä se pankkiryöstäjän auto räjähti? En kyllä tiedä onko siinä mitään nähtävää. Leirikoulumatkalla opettaja näytti meille sen kun kävimme syömässä Mikkelissä. Olen sen jälkeen itse ollut monta kertaa Mikkelissä mutta koskaan en ole käynyt enää paikkaa etsimässä...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näitkö sen paikan missä se pankkiryöstäjän auto räjähti? En kyllä tiedä onko siinä mitään nähtävää. Leirikoulumatkalla opettaja näytti meille sen kun kävimme syömässä Mikkelissä. Olen sen jälkeen itse ollut monta kertaa Mikkelissä mutta koskaan en ole käynyt enää paikkaa etsimässä...

Itse asiassa kävelin juuri siltä kohdilta. En vaan älynnyt katsoa onko mitään jälkiä näkyvissä. Paikalliset varmaan osaa kertoa enemmän.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen omassa (työ)huoneessani kuuntelemassa musiikkia. Sohvalla lepäilen ja kuuntelen CMX:n levyä. Ehkä pian menen miehen viereen nukkumaan... tai ehkä jään tänne. Ei se meidän liitto ole siitä kiinni että joka yö nukutaan samassa sängyssä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • 0148E17C-0C9F-4237-B28B-703AB2121049.jpeg
    0148E17C-0C9F-4237-B28B-703AB2121049.jpeg
    412,2 KB · kertaa luettu: 144

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaah, olin samaan aikaan Imatralla, en tosin pesismatsissa. Aiemmin päivällä kävin Parikkalan patsaspuistossa ja myöhemmin piipahdin Lappeenrannassa. Nyt leirissä Haminassa. Kaakkois-Suomi on nyt lopultakin tutustumiskohteena.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kotona parvekkeella. Jalat on vadissa jossa on lämmintä vettä ja jotain ainetta. Liottelen niitä aikani ja raspaan kantapäät sekä leikkaan kynnet jos taivun.
Tämä vasta on elämää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mökillä. Aurinko paistaa ja lämmintä. Ja loma. Jiihhaa....

Itse olen keittiössäni. Edessäni on täytekakkupohjan resepti. Mietin että tarttis alkaa leipomaan ennen kuin yö koittaa.

Perjantaina minäkin vihdoinkin siirryn kesäloman viettäjien joukkoon. Sitten pääsette taas eroon näistä jatkuvista loman odotusviesteistäni. Nyt ei oikein innostuksissaan pysty muuta ajattelemaan kuin edessä olevaa kesälomaa mutta kyllä tämä tästä varmaan kahden päivän päästä rauhoittuu.

Hyvää kesälomaa sinne. On se hieno tunne olla lomalla. Ei kiirettä, ei hirvittävää määrää työtä, ei stressiä... Huh, huh. Perjantaina nautiskelen minäkin toivottavasti mansikkatäytekakulla ja kesälomani ensitunneilla.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen keittiössäni. Edessäni on täytekakkupohjan resepti. Mietin että tarttis alkaa leipomaan ennen kuin yö koittaa.

Perjantaina minäkin vihdoinkin siirryn kesäloman viettäjien joukkoon. Sitten pääsette taas eroon näistä jatkuvista loman odotusviesteistäni. Nyt ei oikein innostuksissaan pysty muuta ajattelemaan kuin edessä olevaa kesälomaa mutta kyllä tämä tästä varmaan kahden päivän päästä rauhoittuu.

Hyvää kesälomaa sinne. On se hieno tunne olla lomalla. Ei kiirettä, ei hirvittävää määrää työtä, ei stressiä... Huh, huh. Perjantaina nautiskelen minäkin toivottavasti mansikkatäytekakulla ja kesälomani ensitunneilla.
Kiitos. Itse asiassa töitä olis aivan älyttömästi, vaan viime kesän laituriprojekti söi ukon. Terassi piti tehdä, vaan puun hinnan moninkertaistuminen vei remppahalut.
Eli tänä kesänä on vaan ryypätty. Ja hässitty. Mitkä ei ole ollenkaan huonot vaihtoehdot duunaamiselle. Ensi kaudella sitten taas, kuten Porissa sanotaan;).
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos. Itse asiassa töitä olis aivan älyttömästi, vaan viime kesän laituriprojekti söi ukon. Terassi piti tehdä, vaan puun hinnan moninkertaistuminen vei remppahalut.
Eli tänä kesänä on vaan ryypätty. Ja hässitty. Mitkä ei ole ollenkaan huonot vaihtoehdot duunaamiselle. Ensi kaudella sitten taas, kuten Porissa sanotaan;).
Ja hyvää lomaa myös sinulle.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Junassa jossain Oriveden ja Jämsän välillä. Ihan nättiä maisemaa vilistää ikkunassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Terassilla kahvilla. Täällä sataa... Ei siis terassilla kun tässä on katto ja seinät... vaan ulkona tulee vettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös