Missä olet juuri nyt?

  • 249 799
  • 3 210

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kainuussa, Kuhmon kamarimusiikkitapahtumassa. Viikon ajan käyn kolmessa loistavassa konsertissa joka päivä. Minulle ainoa syy Suomessa poistua Turku-pääkaupunkiseutuakselilta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katselen terassilla kun aurinko alkaa laskea horisontin taakse. Kohta on yö ja aika mennä petiin.
 

Liitteet

  • IMG_20210715_221215.jpg
    IMG_20210715_221215.jpg
    294,1 KB · kertaa luettu: 132

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Autotallini terassilla. Heräsin sattumalta klo 2.35 ja kun huomenna (huominen on huomenna!) on vasta iltavuoro niin tulin tähän ottamaan yhden Fireballin. On niin hiljaista ja rauhallista ja melko pimeääkin. Ja viileää eli +20 näyttäisi olevan.

Edit klo 3.18 alkaa ikävästi valoistua vaikka auringonnousuun on vielä tunti. Kai se pitää lähteä takas nukkumatin maailmaan.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökkirannassa. Syön jäätelöä ja mansikoita. Kelpaa. Sääli että lomat loppu tältä erää ja huomenna himaan, maanantaina koittaa arki.
 

Liitteet

  • 601595FD-924B-41E0-A473-C13AAF69D8B6.jpeg
    601595FD-924B-41E0-A473-C13AAF69D8B6.jpeg
    600,6 KB · kertaa luettu: 110

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@vetti mökin laituri näyttää ihan samanlaiselta kuin meidän mökillä. Minä olen kuitenkin nyt kotona, kun tänään kotiuduin (lapset piti tuoda jonkun kaverin synttäreille ja toisaalta ensimmäiset kolme viikkoa lomastani ovat yöpyneet 3 yötä äitinsä luona, joten saavat välillä olla sielläkin).

Onneksi vielä pari viikkoa lomaa. Tulevan viikon jatkiksen kesäringin takia kotosalla, mutta jos sitä viimeiseksi lomaviikoksi menisi taas mökille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Liitteet

  • Screenshot_20210717-233756~2.png
    Screenshot_20210717-233756~2.png
    209,9 KB · kertaa luettu: 104
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On tää nyt suoraan saatanasta. Lessupappi, niin ei riitä pelkkä konfirmaatio, vaan pakko pukata kylkeen jumalanpalvelus. Ja kun ei tule taaskaan mitään uutta tietoa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aamupalalla Hämeenlinnan Ojoisille hiljattain avatussa Kaneliässä-kahvilassa. On mukavasti tuon nykyisen vakiruokakauppani vieressä. Tämä on entisen R-kioskin tiloihin tehty kahvila mutta oikein viihtyisäksi on saatu kahvila silti luotua.

Söin aamupalana kaksi isoa pannukakun palaa hillolla ja kermavaahdolla. Hyvää oli. Ei välttämättä kovin terveellistä aamupalaksi mutta menkööt näin vapaapäivänä.

ps. Ei minulla muuten olisi vakiruokakauppaa mutta pari kuukautta sitten tuli peliongelmien vuoksi avattua ruokatilin tuohon entiseen Siwaan, nykyiseen K-kauppaan. Tulee ainakin sitten ruokaa saatua. Kun maksut hoidetaan laskulla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mökillä viimeisen lomaviikon kunniaksi. Aika rauhoittavaa viikonlopun hulinoiden jälkeen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä uskotteko mutta olen omassa sängyssä. Ikkunasta tulee mukavaa viileyttä jaloille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös