Missä olet juuri nyt?

  • 250 758
  • 3 223

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Niin kuin @Czescku jo vastasikin sinulle niin on kyllä. Lappeenranta Campingin entinen nimi oli just Huhtiniemi Camping. Isänikin joka on siis myös ollut karavaanari jo vuodesta 1988 lähtien niin muisti alueen nimenomaan Huhtiniemenä.

Ihan hieno alue vaikkakin ainakin tuo minun mökiltäni katsottuna läheisin WC-rakennus onkin jo aika ränsistynyt ja epäsiisti. Siinä en kyllä halua käydä suihkussa, virtsalla siinä nyt vielä on käynyt.

Mutta muuten ihan hyvä alue tämä on. Minulle jää tästä varmasti mieleen etenkin alueen rauhallisuus, johon kyllä suureksi osaksi vaikutti sekin että alueella on nyt tosi hiljaista, hyvin vähän yöpyjiä. Mökki on myös aika isokokoinen ja fiksusti kalustettu. Aluksi vain luulin että mökin ovi ei mene lukkoon mutta kun oppi käyttämään sitä niin kyllä sekin lukkoon meni.

Mutta juu, ihan kaunis ja hyvä alue tämä on. Saunakin oli hieno, saunan ikkunoista oli tosiaan näkymä suoraan järvelle.
Kannattaa mennä kävelemään rantaraittia vaikka Sammonlahteen päin tai sitten keskustaan. Tai miksei molempiin suuntiin, todella upeita maisemia siellä. Enhän toki tiedä vaikka olisit jo käynytkin katselemassa siellä mutta suosittelen joka tapauksessa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No muutama otos. Tallinna viime vuonna(elokuussa ei ollu karanteeneja) kun oltiin yhden kaverin kanssa oli muuttujana pari irstasta noin 40-50v hoitajanaista lähteny bilettään ja kokolailla päissään jo hyvissä ajoin päivällä. Jostain ihmeen syystä päädyttiin siihen seurueeseen mukaan ja sanoisin että voi jeesus (yksi hyvä syy olla homo). No Suomessa veli @Czescku oli ekalla sen 8 päivän roadtripillä olis länskärillä vastassa(luulin että mennää vaan kahveelle). Painuttiin sitten Kaisaniemen puistoon pussikaljalle kun mulla oli matkaevästä 24pack Santun 7,5%.... Meni vähän pitkäks ja oliko puoliltaöin, taksikuski sit vähän kusetti kun vaihdettiin paikasta a paikkaan b ja siitä sit paikkaan c... Olisi tästä saanut episodin mutta annettiin olla. ja sit tämä putki jatkui ensinmainitulla reissulla toisen kaverin kanssa.

No tämä torstaina tapahtunu reissu. Piti olla ihan puhdas juomanhakureissu yön yli kun autolla liikenteessä. Olihan se joo mut voi siinä illan aikana sen sopivat ottaa kun vasta klo 16 pitää olla ajokunnoos. No oli selkä sit vähän jumissa niin siinä iltasella painelin Europan kylpyläosastolle ja siinä perässä oli 7 hengen seurue(jotain stadilaisia työ/ym kavereita 2 naista 5 jätkää). No aspa tiskin takan heitti ensimmäisen kuitin aiheeseen kun totes mulle me ollaan samaa seuruetta. Totesin että joo ei olla Ja eteenpäin. No saunassa kun en ilman laseja nää metriä kuemmas niin äkkiä tajusin että niistä viidestä tyypistä on 4 homoo(en tuntenu ketään niistä). No ei siinä mitään painelin porealtaille, no eiköhän tää em ryhmä tullut sitten jonkiajan päästä perässä lonkerotuoppiensa kanssa.

No jostain ihmeestä ne osu samalle altaalle vaikka olis ollu muitakin. Vähän siinä sit kuuntelin ja totesin sille heteropoitsulle että oot näköjään porukan ainoo hetero. Sit yks pojista päätti kysyä multa että oonko mä hetero, vastasin tietty että näyttääkö se siltä? Sillai sokeena hyvä kun ilman laseja ei tosiaan nähny sen tarkemmin. -> Lähin sit saunalle siitä niin siinä vaiheessa mulle kävi ilmi hyvinkin että yks tyypeistä haluu pokaa mut. Ei se nyt sitten vielä siinä vaiheessa edennyt kun en mä lämpiä näin helpolla. No myöhemmin tämän saman kaverin näin baaris kun oli näkimet päässä ja ihan sexy jätkähän se oli, ei siinä mitään. Olisin voinu pitää suuni kiinni ja painua unille mutta erehdyin että haluaks sää mua vai? -> -> -> Kun sitten homma eteni hytille asti niin mietin että joo(no mennään sit). Onneks tyyppi oli aika oli aika jurrissa koska mikäli olis jätkä ollu selvinpäin niin olis kyllä varmaan perse ollu viikon kipee. Nyt selvisin helpolla :D

Muuttujia tulee lähinnä siitä syystä aina mun reissuille kun en mä näillä reissuilla ajattele sitä että onkohan tää nyt viisasta ja kun yleensä seuraava työpäivä on pitkälle yli viikon päästä niin mahdollisille muuttujille on riittävä varoaika. Tässä nyt pari viimesintä. Noo, on sitä muillakin (Saksan, Lontoon ym) reissuilla tapahtunut joten niistä ehkä lisää joskus ettei tuu liaan pitkä epistola.
Ehkä mun täytyy joskus (jos mukaan pääsee) lähteä reissuun @peksa n kanssa. Mulle kun ei ikinä tapahtu mitään (tai tapahtuu, muttei mitään miehiin liittyvää). No, mä olenkin liian kranttu.

Ai missäkö olen. Tulin tänään mökiltä, nyt tsekkaan mailit että olisin huomenna kartalla missä mennään. Olen siis himassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kannattaa mennä kävelemään rantaraittia vaikka Sammonlahteen päin tai sitten keskustaan. Tai miksei molempiin suuntiin, todella upeita maisemia siellä. Enhän toki tiedä vaikka olisit jo käynytkin katselemassa siellä mutta suosittelen joka tapauksessa.

Kyllä tuo mielessä kävi ja sitä siinä matkan varrella katselin että tuollainen Rantaraitti olisi mutta sitten päätin kuitenkin jättää väliin. Alkoi jo muu kiertely Lappeenrannassa tuntumaan jaloissa ja pohkeissa.

Jonkin Huhtiniemen oman Rantareitin kyllä kävelin. Paljon lyhyempi kyllä mutta jonkin verran kauniita maisemia myös sen varrella. Etenkin Huhtiniemen kuntoportaiden päältä oli kaunis näköala.

En ollut tosiaan kuin yhden kokonaisen päivän Lappeenrannassa. Tänään saavuin sitten jo Savonlinnaan. Täällä taas sen niminen alue kuin Vuohimäen leirintäalue ja on ollut tosi ystävällinen vastaanotto ainakin alueelle. Ja täällä mökkikin on taas hitusen silmää miellyttävämpi kuin Lappeenrannassa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ehkä mun täytyy joskus (jos mukaan pääsee) lähteä reissuun @peksa n kanssa. Mulle kun ei ikinä tapahtu mitään (tai tapahtuu, muttei mitään miehiin liittyvää). No, mä olenkin liian kranttu.

Ai missäkö olen. Tulin tänään mökiltä, nyt tsekkaan mailit että olisin huomenna kartalla missä mennään. Olen siis himassa.

Hah, ei kyllä muakaan ole tyypit pokaillu livenä aiemmin kun jossain homobaarissa. Kyllä tämä oli ihan eka kerta muualla. Mut sinänsä söpöä oli kun se ensin kysy multa että oonko mä hetero.

@vetti vaikutat enempi sellaiselta älykkäältä tyypiltä joka ei ajaudu näihin tilanteisiin mihin mä. Eiköhän tossa joku jatkisristeily voitas järjestää jos veli @Czescku kyselee mahdollisia kiinnostuneita.

Laiva on siinä mielessä hyvä mesta lähtee bilettää kun pääsee saunaan ym ja voi sammua hyttiin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hah, ei kyllä muakaan ole tyypit pokaillu livenä aiemmin kun jossain homobaarissa. Kyllä tämä oli ihan eka kerta muualla. Mut sinänsä söpöä oli kun se ensin kysy multa että oonko mä hetero.

@vetti vaikutat enempi sellaiselta älykkäältä tyypiltä joka ei ajaudu näihin tilanteisiin mihin mä. Eiköhän tossa joku jatkisristeily voitas järjestää jos veli @Czescku kyselee mahdollisia kiinnostuneita.

Laiva on siinä mielessä hyvä mesta lähtee bilettää kun pääsee saunaan ym ja voi sammua hyttiin.
Tokihan tuo kelpaa. Mä olen tosin sellainen etten tajua että mulle flirttaillaan. Edes siellä homobaarissa. Varmaan pitäisi suoraan kysyä ennen kun tajuan. Ihan sama onko se nainen vai mies, niin aina on pitänyt käytännössä suoraan kysyä. Joku geeni multa puuttuu.

No, tästä aasinsillasta voidaan sitten ehkä joskus kertoa tässäkin ketjussa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Savonlinnassa ja tarkemmin sanottuna höyrylaiva S/S Punkaharjussa. Laivasta kuva liitteenä. On ainakin upean oloinen paatti, aika vanha kyllä mutta niin niiden höyrylaivojen kuuluu jo ollakin. Tämän kyydissä lähden tekemään kohta puolentoista tunnin risteilyn Saimaan vesistössä. Odotukset korkealla, toivottavasti en joudu pettymään.

Ja ainakin tulomatka tänne Savonlinnan torille sujui ongelmitta paikallisbussilla. Osasin jäädä aivan torin laidalla pois kyydistä vaikka olin ainoa lopulta joka siinä kohtaa hyppäsi kyydistä pois.

Taitaa vaan tulla melkein yksityisristeily tästä minulle sillä kyytiin ei ole vielä ainakaan juuri kovin montaa muuta noussut. Toivottavasti risteily silti toteutuu.
 

Liitteet

  • IMG_20210824_093654374_HDR_copy_600x800.jpg
    IMG_20210824_093654374_HDR_copy_600x800.jpg
    239,1 KB · kertaa luettu: 90

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Himassa kotona koneen ääressä. Jotenkin sellainen tunne, että viimeinen lomaviikko on kuin sunnuntai ennen maanantaina alkavaa työviikkoa. Noh, viikonloppuna vielä Helsinkiin ja se oli sitten tämä kesä siinä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Himassa kotona koneen ääressä. Jotenkin sellainen tunne, että viimeinen lomaviikko on kuin sunnuntai ennen maanantaina alkavaa työviikkoa. Noh, viikonloppuna vielä Helsinkiin ja se oli sitten tämä kesä siinä.

Minullakin menossa viimeinen lomaviikko. Mutta onneksi on mielekästä tekemistä varmaan koko viikoksi niin ei ehdi tulemaan tuollaista fiilistä että kohta ne työt taas alkavat...

Minulla ei kyllä tänä suvena ollutkaan kuin kaksi viikkoa lomaa joten pakkokin pystyä nauttimaan myös tästä toisesta lomaviikosta. Ja pomo onneksi oli niin ystävällinen tälläkin kertaa että laittoi minulle vielä yhden vapaapäivän ensi viikon maanantaille, murehdin silloin vasta loman lopusta.

Mutta kiva fiilis tuo ei ole tietenkään että plääh, pian tai huomenna jo töihin... Sunnuntait ovatkin yleensä mälsiä päiviä jos maanantaina alkaa työviikko. Vähän olen itse eroon päässyt tuosta perus sunnuntai-fiiliksestä, alkuaikoina tuolla uudessa työpaikassa sitä oli enemmän. Nyt on oppinut talon tavat, on päässyt taloon sisälle niin sanoakseni ja on muutenkin työt alkaneet sujumaan niin ei tarvitse niin paljoa stressata. Lisäksi työ on ihan mielekästä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Raumalla saaressa. Terassilta käsin katselen vastarannan ydinvoimalaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Terassilla katselemassa kun pyykit kuivuu... Siis pyykit on ulkona narulla mutta näkyy tänne terassille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sohvalla. Katselen Paramount Networkilta South Parkia ja kirjoittelen jatkoaikaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Snadissa jurrissa kotona eli Stadissa. Ei voi paljon ottaa, kun huomenna Kouvolaan.





Vittu kun QOTSA eli KOTSA on hyvä. Livenä toki nähty, kuten Nummiksen kuuluu sanoa. Kuten näin onkin.

Vittu toi on hyvä biisi. Stoneria ja 60-luvun lopun viihdemusiikkia. Maailman kovin stonerärjy Josh Homme laulaa ihan Beach Boysia, pappaappaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kallon majakalla...
Vähän on tuulista. Ja kahvila ei ole auki.
Edit. Kuvassa näkyvä auto ei ole meidän.
 

Liitteet

  • -5927153558694770137_121.jpg
    -5927153558694770137_121.jpg
    227,8 KB · kertaa luettu: 134
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tietokonehuoneessa kuuntelen musiikkia sen verran kovalla että olkkarissa olevat kosteudenpoistajat eivät kuulu läpi ja selaan foorumeita.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sairaalassa jossain päin etelä-Amerikkaa. 14 päivää onnettomuudesta eikä vielä oo laitettu kuntoon. Alkaa olemaan aika raskasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös