Missä olet juuri nyt?

Glove

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Suomi, Liverpool FC
Verovirastossa odottelen vuoroani, vielä kuusi asiakasta ennen minua. Ihmettelin kun oli OmaVeroon tullut selvityspyyntö, mutta asiaa tutkituani jouduin nostamaan käden ylös virheen merkiksi. Mutta ei kai se nyt olisi ketään haitannut jos oisin ilmoittanut vuokraustoiminnan menot 100% itselleni vaikka 50% niistä menee exälle.

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Aivan kohta Paavalinkirkolla. Minä olen mihinkään uskomaton paskiainen, mutta naisystäväni on Jumalaa pelkäävä ja hurskas nainen, ni bongasin tommosen PopPaavali -tapahtuman meille, jossa ilmeisesti esim. Asa esiintyy. Tyttärensäkin tulee mukaan. Jos joku palstalainen on mestoilla, ni tuu ihmeessä paiskaamaan kättä! Laitan kuvan, jotta tunnistat minut ja voit kutsua minua Oivaksi. En aina ole ilman lippalakkia, mutta kun olen, niin näytän esimerkiksi tältä:

Liitteet

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puolukoita poimimassa suolla. Ihan mukavasti puolukoita on. Koska puolukat on pääasiassa enkä minä niin kuva ei ole selfie.

Liitteet

Suosikkijoukkue
Jouel Awrmiia, GeneMatti
Kesäloma alkoi, istun junassa ja olen tässä vaiheessa iltaa sopivan luovassa tilassa kirjoittaakseni Kierrätyskeskukseen.

Sohvallani. Katselin sääennustetta telkusta. Lupailee ensiviikolle, että menisi helleraja rikki. Tosin harmi, kun pitää olla silloin töissä. No on tässä ensin vapaa viikonloppu, jolloin saa tehdä mitä haluaa, ja olla missä huvittaa.
Viikonloppuna olen sohvallani varsin vähän, vaikka mukavaahan tässä on olla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Parvekkeellani istun. Odottelen kunnes tee jäähtyy niin paljon että sitä voi juoda ja kuuntelen taas musiikkia ja luen Jatkoajan keskustelupalstaa.

Täytyy nauttia nyt näistä hetkistä vielä kun parvekkeella voi istua. Kohta säät kuitenkin viilenevät ja seuraavassa asunnossani ei parveketta olekaan.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Sohvalla. Katselin juuri kuinka Kenossa numerot oli ihan väärät. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Katsellaan mihin tästä päätyy. Nukkumaan varmaan.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Aivan kohta Paavalinkirkolla. Minä olen mihinkään uskomaton paskiainen, mutta naisystäväni on Jumalaa pelkäävä ja hurskas nainen, ni bongasin tommosen PopPaavali -tapahtuman meille, jossa ilmeisesti esim. Asa esiintyy. Tyttärensäkin tulee mukaan. Jos joku palstalainen on mestoilla, ni tuu ihmeessä paiskaamaan kättä! Laitan kuvan, jotta tunnistat minut ja voit kutsua minua Oivaksi. En aina ole ilman lippalakkia, mutta kun olen, niin näytän esimerkiksi tältä:

Voihan *kele, olis tuon Avaimen voinu käydä tsekkaamassa kun tuossa vieressä asun. Hiukan alkaa olla jo ylitarjontaa menoista joten pakollakin osa mielenkiintoisista menee ohitse.
Samalla olisi ehkä bongannut ”Oivankin”...

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Voihan *kele, olis tuon Avaimen voinu käydä tsekkaamassa kun tuossa vieressä asun. Hiukan alkaa olla jo ylitarjontaa menoista joten pakollakin osa mielenkiintoisista menee ohitse.
Samalla olisi ehkä bongannut ”Oivankin”...
Himpura, olis ollu mukava törmätä! Joskus toiste jossain muualla kenties, kuka tietää!

Nyt olen rakkauden valtameren syvimmissä vesissä. Polskin siellä kuin psychrolutes marcidus, sillä tällä rakkaudella ei ole virallista suomenkielistä nimeä! Ai millaista täällä on? Hih, minä keksin! Lähetän teille täältä kuvan, niin itsekin näätte millaista täällä on!

Liitteet

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, jääkiekon SM-liiga
Meikä istuu koulun musiikin luokassa rumpusetin tuolilla. Ketään muuta ei ole paikalla, ja koulun oppilaat ovat oppitunneilla. Aikaa on käytettävissä yli 1,5 tuntia.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aamukahvilla. Kun menee ajoissa nukkumaan, myös herää aikaisin.
Mutta eihän kello 9 aikaan aamukahvin juonti ole enää aikaisin? Täällä kun juotiin ainakin aamukahvi jo kaksi tuntia aiemmin. Ja herättiinkin jo seitsemältä.

No joo, itse vastaan että istun tällä hetkellä aamupaskalla. Ja kirjoitan samaan aikaan tänne.

Mutta eihän kello 9 aikaan aamukahvin juonti ole enää aikaisin? Täällä kun juotiin ainakin aamukahvi jo kaksi tuntia aiemmin. Ja herättiinkin jo seitsemältä.

No joo, itse vastaan että istun tällä hetkellä aamupaskalla. Ja kirjoitan samaan aikaan tänne.
On se mulle aikainen, lauantai aamuna. Yleensä valvon perjantaisin pidempään, ja nukun lauantaina kymppiin ainakin. Mulla kun ei oo lapsia tai koiraa, aamulla herättämässä.
Paskalla on hyvä käydä. Taitaa olla tyypillinen paikka, jossa kirjoittajat selaavat jatkoaikaa..?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Dannyn keikalla!
Ohoh, arvostan! Viime marraskuussa kävin samoissa hommissa. Oli yllättävän hieno, sympaattinen show!

Itse olen tällä hetkellä Hämeenlinnassa, mutta en Hämeen linnassa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Festareilla siis olen, Danny oli eka esiintyjä. 10 e lippu on ihan ok tästä. Kuuska soi.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mökillä makoilen laavussa nauttien auringon lämmöstä ja laineiden liplatuksesta.

ace

Jäsen
Kuuntelin tänään melkein 3 tuntia kun ruotsalaiset kollegat lauloivat karaokea ahtaassa vip huoneessa. Synttäribileet joo, mut mulle ei kerrottu mitä bileet pitää sisällään.

Lopulta otin taksin ja tulin tuttuun ja turvalliseen lähibaariin. Ei ruotsalaisia eikä varsinkaan karaokea.

Istun siis baarissa yksin ja onnellisena bissen ja Unicumin kanssa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lentokentällä vantaalla. Vaikka lomalla ei köyhäilläkään niin silti vituttaa nämä lentokentän hinnat, varsinkin kun menossa Puolaan, missä 11 eurolla (tuopin hinta täällä) saa baarissakin jo ihan kohtuullisen nousukunnon aikaiseksi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Heinolan vesitornissa... Oli kyllä vähän ahdistavaa nököttää siellä hississä kun se vaan nousee, nousee ja nousee eikä loppua tuntunut tulevan. No perille päästiin ja ales voisi mennä sitten rappuja pitkin. Täytyy lähteä kotia että ehtii katsomaan ruotsiottelua. Liitekuvassa Tähtiniemensilta (nelostiellä).

Edit. Korjattu sillan nimi

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös Pohja