Maanantaina kaljaa? Mitäs peliä tälläinen oikein on? Noi ei vaan, pitkää hauskaa.Abianoksen kanssa Kivistössä paikallisessa. Kuunneltiin äsken Punamustan rumpalointia (siis puhelimesta, ei livenä) ja todettiin ettei meistä olisi moiseen.
Kiva kuulla. Mulle ei ole ainakaan vielä auennut tuo yksillä/parilla käynti. Ehkä olen vain liian nuori tai tykkään juoda, mutta ajatuksena se, että joisin vain pari ja lähtisin kotiin tuntuu erittäin huonolta.Parilla käytiin vaan ja hitaasti juoden siinäkin pari tuntia vierähti. Pitihän sitä käydä nyt uutta "naapuria" moikkaamassa, kun näin lähelle muutti. (vain 8min lähijunalla Myyrmäestä Kivistöön). Nyt jo kotona, mutta pidettiin kyllä hauskaa.
Hoplopissa kun nuoremman kaveri pitää täällä synttäreitä. Jotenkin rentouttavaa istuskella läppärin kanssa täällä hirveässä metelissä. Töissä ja kotona on aina ihan liian hiljaista.
Kateeksi käy. Itse katson vaan sohvalla maaten ja viiniä nauttien telkkarista matsia ja whatsupista lähettämiäsi kuvia sieltä...
Totta kai, onhan meistä useampi kuvakin tällä palstalla.
Edit: löytyy kuva tästä ketjustakin muutama viesti ylempää
Emme ole tavanneet vielä, mutta viestittelemme kyllä päivittäin.
Fugessa parvekkeella katsellaan rantakadun vilinää.
Hö. Odotin karvaista persettä ja sympaattista suklaasilmää...Laitan vielä kuvan itsestäni, jotta ette käy väärään pyllyyn kiinni!!!!!!!