Missä olet juuri nyt?

  • 249 190
  • 3 205

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No siinä on.

Heh no nyt täytyy sanoa, että @Punamusta on just sen näköinen jäbä kuin kuvittelinkin. Rock and roll-meiningistä kovasti yläpeukkua ja tietysti vaatetuksen väristä - tyyli pysyy. Tuu seuraavaks tänne kaljalle.

Edit: ja ettei unohtuisi, olen töissä. Vielä tunti ja kahdeksan minuuttia olisi kärsittävää.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep mä vetäsin kanssa viime yön ilman unia. Ihme kyllä ei juuri tänään väsyttänyt, mutta nyt kun tässä istun ja katselen A-studiota, alkaa kummasti silmät painua kiinni.

Vetäsen kyllä pari erää vielä Phoenix Pointia, mutta sitten meikäläinen löytyy sängyn pohjalta seuraavan 8 tunnin ajan. Öitä vaan!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Istun kammarin pöydän äärellä ja tuijotan eteeni levittämiäni askartelukamoja ja yritän saada jonkun idean joulukortteihin. Ei niitä tänään pakko ole tehdä mutta... hyvä olisi että saisi edes jonkun idean että voi tehdä sitten tarvittavia lisähankintoja (kaupasta).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Istun kammarin pöydän äärellä ja tuijotan eteeni levittämiäni askartelukamoja ja yritän saada jonkun idean joulukortteihin. Ei niitä tänään pakko ole tehdä mutta... hyvä olisi että saisi edes jonkun idean että voi tehdä sitten tarvittavia lisähankintoja (kaupasta).
Minusta on hienoa, että jotkut vielä tekee näinkin. Eihän joulukortit useinkaan päädy seinälle tai vitriiniin, mutta aina on mukavaa vastaanottaa konkreettisia esineitä, joiden eteen joku on nähnyt vaivaa. Aina se ryhmätekstarit voittaa. Meilläkin lapset askartelee kortteja isovanhemmille, kummeille ja ystäville. Minä en, koska olen käsistäni surkea tumpelo. Sätkän osaan kääriä, kitaraa soittaa ja nenää kaivaa, mutta muuten nää nakit on ihan hyödyttömät.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minusta on hienoa, että jotkut vielä tekee näinkin. Eihän joulukortit useinkaan päädy seinälle tai vitriiniin, mutta aina on mukavaa vastaanottaa konkreettisia esineitä, joiden eteen joku on nähnyt vaivaa.
Minusta on kiva askarrella vaikka en ole hirveän hyvä siinä. Olen melko suurpiirteinen niin meinaa olla välillä hommat vinksallaan, liimaa pitkin poikin ja välineet hukassa. Välillä meinaa olla ideapula kun on melkein koko ikänsä joulukortteja askarrellut. Kun haluaisi tehdä aina jotain uutta. Tuossa liitteessä on nyt tämän vuoden pääkorttimalli josta on muutama variaatio (näyttää kuin pikkulapsi olisi tehnyt). Idea tuli mieleen Postia sinulle- lehden korttimalleista.

Edit. Juuri nyt olen sohvan nurkassa katsomassa Masterchef Australiaa.
 

Liitteet

  • IMG_20191205_221420.jpg
    IMG_20191205_221420.jpg
    333,9 KB · kertaa luettu: 217
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Omassa huoneessa (työhuone) körskimässä keuhkoja pellolle. En viitsi häiritä miestä tällä iltaköhällä ja yskimällä yöllä. Viikko tässä on nyt yskitty. Päivät alkaa olla vähän parempia mutta iltayskä vituttaa... jatkuva kuiva yskä johon ei tunnu auttavan mikään. Ja köhiminen yöllä huonontaa unen laatua. Kyllä se tästä taas... Apulanta soi ja huomenna ei ole töitä.
 

ace

Jäsen
Csikszeredassa, Romaniassa. Makoilen hotellin sängyllä ja valmistaudun duunihommiin.

Onneksi täältä huomenna pääsee pois.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Csikszeredassa, Romaniassa. Makoilen hotellin sängyllä ja valmistaudun duunihommiin.

Onneksi täältä huomenna pääsee pois.

Samassa maassa ollaan siis. Paitsi että sä pääset pois. Täytyy myöntää että tuonnimisestä paikasta en ole edes kuullut, vaikka olen täällä asustellut jo kohta 10 vuotta. Pitää illemmalla tutkailla mikäs mesta tuo nyt sitten onkaan.
 

ace

Jäsen
Samassa maassa ollaan siis. Paitsi että sä pääset pois. Täytyy myöntää että tuonnimisestä paikasta en ole edes kuullut, vaikka olen täällä asustellut jo kohta 10 vuotta. Pitää illemmalla tutkailla mikäs mesta tuo nyt sitten onkaan.
Miercurea Ciuc on paikan nimi paikallisella kielellä, etkä ole menettänyt mitään vaikket tästä kaupunkipahasesta ole tiennytkään. Itse en kyllä kymmentä vuotta tässä maassa pystyisi asumaan, pari päivääkin on siinä ja siinä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miercurea Ciuc on paikan nimi paikallisella kielellä, etkä ole menettänyt mitään vaikket tästä kaupunkipahasesta ole tiennytkään. Itse en kyllä kymmentä vuotta tässä maassa pystyisi asumaan, pari päivääkin on siinä ja siinä.
Neuvostoliitossa kävin 1984 ja näissä Baltian maissa olen käynyt nyt viime vuosina, mutta ei kyllä ole hinkua sinne Itä-Eurooppaan yhtään. Jos himottaa paska byrokratia, vittumaiset olosuhteet ja köyhyys, niin mieluummin menen Karibialle. Siellä on sentään lämmintä. Jos vastenmielisempia ja vittumaisempia lomakohteita kuin nuo itäblokin maat keksitte, niin kertokaa minulle. Romaniat,Bulgariat, Jugoslaviat... vittu siellä viedään ihminen Siperiaan, en mene.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampereella. Ikkunasta näkyy spårakiskot, mutta yhtään spåraa ei ole mennyt ohi. Yksi 80-luvulta karannut oli sentään parkissa tuolla torilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tampereella. Ikkunasta näkyy spårakiskot, mutta yhtään spåraa ei ole mennyt ohi. Yksi 80-luvulta karannut oli sentään parkissa tuolla torilla.
Suomessahan on ollut raitiotieliikennettä kolmessa kaupungissa. Helsingissä, Turussa ja Viipurissa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miercurea Ciuc on paikan nimi paikallisella kielellä, etkä ole menettänyt mitään vaikket tästä kaupunkipahasesta ole tiennytkään. Itse en kyllä kymmentä vuotta tässä maassa pystyisi asumaan, pari päivääkin on siinä ja siinä.

No tuosta nimestä olen jo kuullutkin, mutta en ole kyllä käynyt. Eikä ilmeisesti tarvitsekaan.

Joo sanotaanko että tässä 10 vuoden aikana on täytynyt oppia katsomaan ihmisiä vähän eri kantilta, jälleen kerran. Eipä täällä asiat kaikilla todellakaan hyvin ole, mutta jos tuo kommunismin haamu tuosta vielä joskus väistyy, näen kuitenkin jotain valoa tunnelin päässä.

Ymmärrän kyllä ihmisten mielipiteet (@Evil) ja onhan se totta, että täällä kun käyn lentokentältä hakemassa vieraita, aina ensimmäisen kerrostalokuution tullessa näkyviin toivotan vieraat tervetulleeksi Neuvostoliittoon.

Mutta olut on hyvää ja halpaa ja naiset kauniita. Ja kesä on sentään kesä eikä mikään parin viikon räpellys. Ja kyllä mä silti mieluummin asuisin Suomessa, mutta elämä on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Istun autossa jossain päin Lahtea ja odotan että mies tulee hakemasta lastaan tämän äidiltä niin voidaan lähteä kauppaan. Sade ropisee tasaiseen tahtiin autoon. Oikein mukava joulukuun ilma...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Humalassa Malminkartanossa. Normitilanne. Pullo viiniä ja viisi lonkkua juotu, vielä olisi jotain 5-6 lonkkua jäljellä. Ehkä menen hakemaan täydennystä Bar Kissaan, aika vähältä tuo tuntuu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oman kodin baaritiskillä juomassa lonkeroa, katselemassa änäriä (Avs-Devils) ja kirjoittelemassa tänne. Onneksi olen mies, niin pystyn moneen asiaan samaan aikaan. Naisena joutuisin tyytymään yhteen asiaan kerrallaan. Ehkä valitsisin silloin kirjoittelun, mutta en tänne, vaan vauva.fi palstalle neuvomaan tuoreita äitejä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kotitaloni hississä. Kalsaroin eilen, mutta eihän pari homovissyä ja 0,6 L kuoharia tunnu missään. Kuntosalille matkalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös