Missä olet juuri nyt?

  • 247 043
  • 3 196

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Duunissa kahvilla. Työkaveria ei näy vaikka vuoro alkoi klo 11, sen lisäksi toinen pomoista on hukassa ja toinen kuumeessa. Onneksi palkka juoksee vaikka töitä ei vielä tänään olla tehtykään.
Vähän samat itsellä. Tosin eipä ole mitä tehdäkään. Tylsää tämäkin..
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Duunissa vielä 5min 15sek. Tämän jälkeen luultavimmin kebabbilan kautta kotia.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Kahvilassa Porin keskustassa, ihan lähellä toria. Betoninharmaa ja runsassateinen päivä. Kyllä tässä kuitenkin tarkenee.
No Porin keskusta on betoninharmaa, oli keli mikä hyvänsä.
Itse istuskelen kotini sohvalla olohuoneessa. Tv on auki, ja youtube tarjoilee Amorphista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Bussissa vielä. Kohta nousen ja alan lampsia kohti himaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Humalassa Maltsussa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Pikkuhiljaa hyvissä löylyissä. Viisi kertaa viikkoon jäällä ja parit sählyt siihen. Olen ansainnut mielestäni kahden vuorokauden koomat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kotona, olohuoneessa, soffalla istuskelen. Telkkarissa pyörii futista Viasatilla äänettömänä, stereoissa Sly & The Family Stonea. Olen kylpytakin alla ihan munasillani, vasta kun suihkusta tulin. Kalsarikänniketjuun ei siis oikein voi kirjoitella. Alkoholia kuitenkin juon.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Kerrankin baarissa. Vajaa tunti, ja täällä Toteemis nousee lavalle Fear of domination. Perskeles on siinä kyllä hyvä orkesteri kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Megastarilla Viron aluevesillä matkalla junttien Mekkaan. Olen pukeutunut asiaan kuuluvasti. Perusvaatetuksen lisäksi otin mukaan mustan pipon jossa maltanristi sekä asensin pitkästä aikaa pääkallosormukseni joka muistuttaa vähän SS-totenkopf sormusta. Pääseekö junttiketjuun? Laiva aivan täynnä. Paljon poontangia näämmä taas liikkeellä. Veri naaais. Fifdi daala. Mii sakisaki, mii lavjuu long taim.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, kyllä olen. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista niin paljon, että ei tilille mahdu.

No ei sentään. Jukureiden kotihalli on viralliselta nimeltään Ikioma Areena. Se on nimetty Jukureiden yhteistyökumppanin, Lääkärikeskus Ikioman mukaan.
On kyllä kieliopin vastaisia nämä. Ikioma-areena menisi, tai Ikioman Areena, mutta Ikioma Areena ei ole suomea. Hjalliksen hallistahan tämä hulluus taisi alkaa, ja nyt joka kylässä on joku Höpöhöpö Areena.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kielioppi muuttuu. Ei täällä agricolaa kirjoitella tai puhuta. Nytkö on vaan saavutettu kielenpää. Ei poijjaat, ei kieltä näin käydä.

Kas, kas, mennäänpä mokoman kieliopin yli että heilahtaa.

PS. Ettei OT. Oon baarissa. Oulussa.
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Istun toimistolla katselemassa ikkunasta ulos ja oikeastaan ainoa mitä näen on Mall of Tripla. Kuvaan en taida kyllä mahtua.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Katselen duunissa Päämaja-elokuvaa tietokoneen ruudulta. Syynä tämä:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös