Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiertelen hämeenlinnalaisia ravintoloita ja kapakoita. Vähän niin kuin muutama vuosi sittenkin. Nyt juon tosin vain alkoholittomia drinkkejä. Hyviä nekin ovat, tosin melkein yhtä hintavia kuin alkoholillisetkin.
Kaipaatko sitä varsinaista kapakkaelämää? Meikäläinen ei kyllä, paitsi jonain ohikiitävinä hetkinä. Ehkä ne ovat kuitenkin enemmän nuoruuden kaipuuta kuin sitä jurrista kapakkameininkiä. No sellainen kakkospäivän aamupäivän ohut humala on kyllä hienoa, mutta ei enää huvita vetää sitä ensimmäistä vaihetta, joten olkoon.

Saatana.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Pienessä vitutuksessa istun metrossa himaa kohden matsin jälkeen. Pienessä vain, eivät tuon enempää ansainneet. No, torstai on toivoa täynnä.

'Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Baarissa Tampereen keskustassa, ei huvita yhtään mennä kotio tuijottaan telkkarista uusintoja. Onks pakko?

Pierussa on haju kuulovammaisia varten

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Matkalla Ärrälle vetämään KalPaa ja isolla.Toiset hakee sieltä kepuu ja naapurista kebuu.

Nauran niille. Jonkun panos on huomenna mitätön.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Energia areenalla kilpatanssin GP kisoissa. Ei taidot riitä lavalle, joten olen vain töissä täällä.

"They're like sex, except I'm having them."

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomen liigassa, BVB, ManU
Nyt olen Jyväskylässä hotellihuoneessa. Voisi käydä kurkkaamassa Jyväskylän keskustaa. Huomenna menen kahden yön reissulle Tampereelle täältä. Minkäänlaisia suunnitelmia ei ole tälle reissulle.

1954 1974 1990 2014 1973 1992 1994 1996 1997 2002 1956 1957 1963 1995 1996 2002 2011 2012
"Saksalaisuhka tulee Dortmundista." SAF

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Astuin juuri junaan. Kohteena Helsinki ja Radio Rock-risteily.

"Se on ihmeellistä, miten paljon kykenee tekemään ilman, että tekee yhtään mitään. Tärkeintähän on vain näyttää kiireiseltä."

Idea varastettu, lopullinen muoto oma.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eräässä hämeenlinnalaisessa hotellissa aamupalalla. En yöpynyt täällä, poikkesin vain aamupalalle. Aloitan syntymäpäiväni hieman juhlallisemmin.

Paljon oli ohjelmaa laadittuna tälle päivälle mutta paljon olen joutunut rahan takia karsimaan. Maltillisesti juhlitaankin merkkipäivää.

Aamupalan jälkeen voisi käydä uimahallissa uimassa ja päivän ohjelmaan voisi kuulua myös se Kari Tapio-leffa leffateatterissa.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Abianoksen kanssa Kivistössä paikallisessa. Kuunneltiin äsken Punamustan rumpalointia (siis puhelimesta, ei livenä) ja todettiin ettei meistä olisi moiseen.
Maanantaina kaljaa? Mitäs peliä tälläinen oikein on? Noi ei vaan, pitkää hauskaa.

"Ja pahimpia on aamut
joiden päättymistä ei näy"

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parilla käytiin vaan ja hitaasti juoden siinäkin pari tuntia vierähti. Pitihän sitä käydä nyt uutta "naapuria" moikkaamassa, kun näin lähelle muutti. (vain 8min lähijunalla Myyrmäestä Kivistöön). Nyt jo kotona, mutta pidettiin kyllä hauskaa.
Kiva kuulla. Mulle ei ole ainakaan vielä auennut tuo yksillä/parilla käynti. Ehkä olen vain liian nuori tai tykkään juoda, mutta ajatuksena se, että joisin vain pari ja lähtisin kotiin tuntuu erittäin huonolta.

"Ja pahimpia on aamut
joiden päättymistä ei näy"
Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Just lähössä yökäppäilylle nauttimaan yön hiljasuudesta ja ehkä kuuntelemaan vähän musaa. God bless iltavuorot.

Like a black diamond in million pieces, we'll witness all fear fade and shatter
You may not always succeed at first, poeTry anyway (☞゚ヮ゚)

Punamusta

Jäsen
Kirjastossa viettämässä aikaa yhden jätkän kanssa. Odotellaan tovi ennen kuin hänen bussinsa tulee torille. Nyt vuorossa Batmanin lukemista.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hoplopissa kun nuoremman kaveri pitää täällä synttäreitä. Jotenkin rentouttavaa istuskella läppärin kanssa täällä hirveässä metelissä. Töissä ja kotona on aina ihan liian hiljaista.

"They're like sex, except I'm having them."

Pistelinko87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Boston Bruins
Hoplopissa kun nuoremman kaveri pitää täällä synttäreitä. Jotenkin rentouttavaa istuskella läppärin kanssa täällä hirveässä metelissä. Töissä ja kotona on aina ihan liian hiljaista.
Repesin huutonauruun. Aikuinen mies Hoplopissa juhlimassa omia synttäreitään.

Itse olen juuri nyt juoksulenkillä.

29.2.2020. Ässät - Lukko 1-7. Porilaisilla meni kyseinen ottelu pahasti tunteisiin! Naurattaa vieläkin kun 1-7 tilanteessa porilainen dj laittaa soimaan omilleen, eli Ässille "mikä on kun ei taidot riitä"-kappaleen. Pysy aina pikkuveljenä :)
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kylälle lährössä. Just huuhtelin uistimen, vedin suihketta kainaloon ja vedän farmarihousut jalkaan. Nyt lähden sitimarketille hakeen taidelasikaupasta lentsulääkettä (Captain Morgan, iso keila) ja vaimolle apoteekista niinikään lentsulääkettä. On silläkin kyllä kovaa glögiä jottei se varmaan mitään apteekin tuatteita tarttis...

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mallorcalla hotellin parvekkeella kaljaa juoden. Seuraan kun lentokentältä nousee koneita tasaiseen tahtiin ja flightradarista seuraan, mihin ne menevät. Avautui, että täältä lähtee ihan vitukseen lentoja eri lädi- ja nahkahousukaupunkeihin ja että neljä päivää riittää ihan mainiosti. Täyttä viikkoa ei oikein jaksaisi. Nytkin menee jo kaljan voimalla. BBC Sportilta näytettiin miesten keihäänheiton ratkaisuhetkillä parhaita paloja brittien menneiden vuosien mestaruuksista. Viestijuoksuihin palattiin sitten live-lähetykseen.

Punamusta

Jäsen
Lainataanpa muutama ylläoleva kommentti.

Ooooh, cool! Very cool. Sano nyt vielä että tunnet myös Punamustan niin haluaisin yhden päiväni Czesckuna?!
Emme ole tavanneet vielä, mutta viestittelemme kyllä päivittäin.
Toivottavasti tuosta tapaamisestakin saataisiin kuva.

Löysin tuon mainitsemasi kuvan. Tosi hyvä kuva!
Eiköhän tuo ensi vuoden puolella järjesty. On Punamustakin pistänyt tänne itsestään kuvan, joten eiköhän tapaamisestakin naamakuva tänne tule.
Totta, viestittelen kohtuuaktiivisesti Czesckun kanssa, vaan emme ole vielä tavanneet livenä. Välimatka on iso rasite, Czescku sattuu asumaan Vantaalla ja minä Porissa. Vaan jos jonakin mukavana päivänä tapaamme ja otamme oluset baarissa, laitamme tänne kuvan. Heh, sitä odotellessa.

Olen omassa huoneessani, istumassa tuttuun tapaan tuolilla työpöydän ja läppärin ääressä. Mieluummin olisi jossakin baarikeikalla tai muuten vaan viettämässä aikaa bändin kanssa, mutta ainakin toistaiseksi illat vietetään tuolilla istuskellen.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Where were you while we were getting high?
Olen humalassa Malminkartanossa! Enkä missään muualla haluaisi ollakaan! Huomenna on työpäivä ja darra, mutta uusi nousu on vain tuntien päässä. Sit mennään ytimeen ja katsomaan Fleimareita.

KooKoo - Meister Der Herzen 2019-20.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy