Miro Karjalainen – taas on tapahtumaa riittänyt

  • 108 339
  • 437

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Palaute ja toive Miron jatkosta lähti eilen Rajamäelle, Haapealle ja Källärssonille. Näistä kaksi on jopa vastannut.
Toinen vastauksista:

"Kiitos viestistä ja palautteestasi. Meille on tärkeää, että pystymme tuottamaan elämyksiä ja urheiluviihdettä HPK:n kannattajille ja yhteisölle. Mahtavaa siis nähdä, että Miron paluu herättää juuri sitä intohimoa kannattajissa, jota tavoittelemme."
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Palaute ja toive Miron jatkosta lähti eilen Rajamäelle, Haapealle ja Källärssonille. Näistä kaksi on jopa vastannut.
Toinen vastauksista:

"Kiitos viestistä ja palautteestasi. Meille on tärkeää, että pystymme tuottamaan elämyksiä ja urheiluviihdettä HPK:n kannattajille ja yhteisölle. Mahtavaa siis nähdä, että Miron paluu herättää juuri sitä intohimoa kannattajissa, jota tavoittelemme."
Laitoin myös viestin liikkeelle!
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Palaute ja toive Miron jatkosta lähti eilen Rajamäelle, Haapealle ja Källärssonille. Näistä kaksi on jopa vastannut.
Toinen vastauksista:

"Kiitos viestistä ja palautteestasi. Meille on tärkeää, että pystymme tuottamaan elämyksiä ja urheiluviihdettä HPK:n kannattajille ja yhteisölle. Mahtavaa siis nähdä, että Miron paluu herättää juuri sitä intohimoa kannattajissa, jota tavoittelemme."
Mä laitan kanssa. Kehoitan muitakin osallistumaan. Katsotaan mitä yhteisöllisyys tuo tullessaan.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä nyt vähän sellaista "infoa" tulee, että Miron jatkoista ensi kaudelle lienee turha haaveilla. Jännitetään nyt saadaanko tästä nauttia edes tämä kausi loppuun.
Kyllä siinä kohtaa pyllistetään kannattajille vielä isommin kuin tässä luovuttamisessa ylipäätään. Sen verran pitäis antaa kuitenkin kansalle sirkushuveja. Niille jotka lopulta kuitenkin tämän lystin kustantavat, ja joilta tukea pyydetään kun ei itse pärjätä.

Karjalainen on kuitenkin se syy miksi itse meinaan vielä lähteä hallille. Vaikka uhosin että kausi on ohi.
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitää tässä kohtaa muistaa se, että Karjalainen palasi vasta tammikuussa pelikentille. Joten ensi kauden pakisto on voitu hyvinkin jo lyödä lukkoon siinä kohtaa.

Kaikin puolin hieno mies ja pelaaja!
 

Punch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Simon Grilli
Jo on karvasta huhua. Meneekö se Pikkarainen sinne sitten käskyttään, ja haluaa pajavasaran työkalupakkiinsa. Toivottavasti Miro pelaisi lauantaina. Siellä on Woikoski Tapparalla, niin voisi olla lauantaitanssit tarjolla.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Haapean vastaus minun viestiin:

Mahtavaa kuulla, että Miron paluu herättää juuri sitä intohimoa kannattajissa, jota tavoittelemme. Meille on tärkeää, että pystymme tuottamaan elämyksiä ja intohimoa urheiluviihteen parissa.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä siinä kohtaa pyllistetään kannattajille vielä isommin kuin tässä luovuttamisessa ylipäätään. Sen verran pitäis antaa kuitenkin kansalle sirkushuveja. Niille jotka lopulta kuitenkin tämän lystin kustantavat, ja joilta tukea pyydetään kun ei itse pärjätä.
Siinä tapauksessa, jos Karjalainen siirtorajalla liikahtaa on kyllä palkattava korvaaja ja sen nimenomaan pitää olla joku erittäin fyysiseen peliin pystyvä Gorilla, joku ihan helvetin karvanen ja pahan hajuinen kanadalainen jostain LNAH:sta, keneltä voi odottaa ihan mitä vaan. Tokikaan Karjalaista ei sirkushuvittajana moni pysty korvaamaan.

Joku Libor Ustrnulin ja Kaspars Astashenkon sikiö, mielellään täysikasvuinen ja tosi karun näköinen.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Haapean vastaus minun viestiin:

Mahtavaa kuulla, että Miron paluu herättää juuri sitä intohimoa kannattajissa, jota tavoittelemme. Meille on tärkeää, että pystymme tuottamaan elämyksiä ja intohimoa urheiluviihteen parissa.
Kopioi - liitä... Kopioi - liitä... Vittu mistä näitä nyt sikiää.. Kopioi - liitä.. Kopioi - liitä..

Lopputuloksena Miro siirtyy toiseen liigaseuraan. Petro viihdyttää jatkossa Mironkin edestä..
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Jyppiin siirtyminen joku jodel huhu että sillä vakavuudella mutta tottakai mahdollista että jo menetetty!
 

pisnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Kopioi - liitä... Kopioi - liitä... Vittu mistä näitä nyt sikiää.. Kopioi - liitä.. Kopioi - liitä..

Lopputuloksena Miro siirtyy toiseen liigaseuraan. Petro viihdyttää jatkossa Mironkin edestä..
Petrolle laitetaan ehkä tekonenä ja -viikset, jos se vaikka tois sen 200 katsojaa lisää mitä Miro tois.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)




Maalaa, tuulettaa, taklaa ja aiheuttaa parranpärinää. Nautitaan nyt sitten vielä niin kauan tästä kun mahdollisuus on, päivittelen itse sitten ensikaudella todennäköisesti samanlaisia päivityksiä kun cowboy pelaa jossakin toisessa värissä HPK:ta vastaan. Tosin itse en käyttäisi noinkin mielikuvituksellisia lempinimiä...

*linkki vie somekanava X:ään"
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK




Maalaa, tuulettaa, taklaa ja aiheuttaa parranpärinää. Nautitaan nyt sitten vielä niin kauan tästä kun mahdollisuus on, päivittelen itse sitten ensikaudella todennäköisesti samanlaisia päivityksiä kun cowboy pelaa jossakin toisessa värissä HPK:ta vastaan. Tosin itse en käyttäisi noinkin mielikuvituksellisia lempinimiä...

*linkki vie somekanava X:ään"



Aah tämä oli päivän piristys. Ja pelastus.

Löytyisikö jostain vielä lisää vastaavaa itkemistä?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Huonosti luovutettu kausi, kun meinattiin voittaa sarjakärki harvinaisen oksettavalla kusipaskajoukkueella.

Ja vielä muka-idioottikin kentällä joka pelasi yhden uransa parhaista matseistaan, oltuaan lähes pari vuotta sivussa, sytyttämällä oman jengin ja katsomon liekkeihin.

No, ei ole tapana haukkua, mutta nyt on ollut vähän hiekkaa tällä kirjoittajalla weetabixeissään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös