Miro Karjalainen – taas on tapahtumaa riittänyt

• 118 353
  • 464

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin tänään katsomassa herraan Sportin paidassa ja ikävä tuli.
Herra on hyvässä kunnossa ja oli myös Herra talossa.
Paljon vastuuta ja luistin liikkui yllättävän hyvin. Oli iso virhe päästää Miro pois.

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Olin tänään katsomassa herraan Sportin paidassa ja ikävä tuli.
Herra on hyvässä kunnossa ja oli myös Herra talossa.
Paljon vastuuta ja luistin liikkui yllättävän hyvin. Oli iso virhe päästää Miro pois.
Tästä nyt on väännetty palstalla paljon, niin paljon kun Mirosta pidänkin, oli mielestäni oikein luopua. Niin suuri riski että loukkaantuu uudestaan jossain mitättömässä tilanteessa ja sitten on loppukauden sivussa... Toivotaan että pysyy ehjänä ja pelaa hyvän kauden!

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tästä nyt on väännetty palstalla paljon, niin paljon kun Mirosta pidänkin, oli mielestäni oikein luopua. Niin suuri riski että loukkaantuu uudestaan jossain mitättömässä tilanteessa ja sitten on loppukauden sivussa... Toivotaan että pysyy ehjänä ja pelaa hyvän kauden!
Ei näyttänyt kovin raihnaiselta ja liike oli oikeasti hyvää. Uskon, että tulee yllättämään monet,positiivisesti, jälleen kerran.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kerhon mestaruus on pudotuspeleihin pääsy. Minimestaruus on Sportin jättäminen taakse.

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
On MK ollut yllättävän hyvä myös itse pelissä...ei ole vain seisonut oman maalin edessä vaan osallistunut aktiivisesti peliin jopa maalien muodossa.
Loistava hankinta,,,,toivottavasti pysyy ehjänä.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
On MK ollut yllättävän hyvä myös itse pelissä...ei ole vain seisonut oman maalin edessä vaan osallistunut aktiivisesti peliin jopa maalien muodossa.
Tosiaan, jos pysyy ehjänä, on kaikkea muuta(kin), kuin lihavasara. Vaikka sekin puoli onnistuu tähän liigaan huipputasolla. Ikävä on.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karjalaisesta on monilla kiekkoa seuraavilla ihmisillä ihan väärä kuva. Ura oli menossa HIFK:ssa kaudella 21-22 jyrkästi ylöspäin ja HPK näytti tehneensä ryöstön. Oli mielestäni matkalla jopa EHT-tason pelaajaksi. Miksi ei vieläkin, jos saa pelata terveenä. Potentiaalia on kuitenkin olla jopa ihan sarjan parhaita puolustavia puolustajia.

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ite toivon vähän että Miro näyttää kerholle ja ajelee meidän mikki hiirejä seinille. Loistava pelaaja ja järkyttävän tärkeä hengenluoja.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
I
Ite toivon vähän että Miro näyttää kerholle ja ajelee meidän mikki hiirejä seinille. Loistava pelaaja ja järkyttävän tärkeä hengenluoja.
Itse lähden siitä aina, että joukkue on isompi kuin yksikään pelaaja. Hieman vastenmielisiä toiveita oranssien lasien läpi katsottuna. Käsittämätöntä että moni edelleen kuolaa pelaajan perään, jolle Kerho on kahden kauden aikana maksanut noin Jolyn yhden kauden palkan verran ja ko. pelaaja pelannut tasan yhden merkityksellisen pelin, tai kahden kauden aikana 12/122 peleistä. No pieni osa tuosta rahasta saatu Kelalta takaisin.

Kaikkea hyvää kuitenkin sinne Vaasaan...

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
I

Itse lähden siitä aina, että joukkue on isompi kuin yksikään pelaaja. Hieman vastenmielisiä toiveita oranssien lasien läpi katsottuna. Käsittämätöntä että moni edelleen kuolaa pelaajan perään, jolle Kerho on kahden kauden aikana maksanut noin Jolyn yhden kauden palkan verran ja ko. pelaaja pelannut tasan yhden merkityksellisen pelin, tai kahden kauden aikana 12/122 peleistä. No pieni osa tuosta rahasta saatu Kelalta takaisin.

Kaikkea hyvää kuitenkin sinne Vaasaan...
Ihan noin suoraksi en hommia vetäisi.

En tiedä mistä sulla noi palkkatiedot ja Kela-jutut ovat. Mulla ei ole mitään väittää niitä vastaan, joten luotan kirjoittamaasi.

Miro on kuitenkin voittanut Kerhossa Suomenmestaruuden ja osoittanut suurta Kerho-sydäntä ja halua pelata Kerhossa.

Todellakin hyvää jatko Mirolle ihan mihin vaan.

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Veikkasin Miroa Sportin kannattajapäädyn suosikiksi harkkaotteluiden perusteella. Teidänkin osiossa jo yli 10 viestiä tästä siirrosta, joten kyllä tässä herrassa jotain extraa lienee. Seurataan ja palataan tarvittaessa.
PS. Sai muuten A:n rintaan heti, eli hyvä persoona kopissa ja kentällä myös sportilaisten mielestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy