Ei ole lukemisen alla vielä, mutta Jatkosota venäläissotilaiden silmin paukahti ostettavien listalle, kun siitä tänään Keskisuomalaisesta luin.
http://www.atenakustannus.fi/index.php?pagecat=3&page=kirja&kirjaluokka_id=0&kirja_id=174
Booky.comin kautta lupaavat 1-6 päivän toimitusajalla samaan hintaan, mutta ilman postikuluja. Muutaman kirjan olen tuolta tilannut ja ihan reipasta toimintaa on ollut. Laitoin tuon kirjan joulutoivelistalle, kun en viitsi nyt muuton keskelle mitään tilailla, ja on pari kirjaa muutenkin kesken.Näyttää, ettei teosta ole vielä julkaistu. Suurikuu.fi:ssä mainittiin, että teos olisi julkaistu 15.9. mutta sitä ei ole vielä saatavilla. Suurikuulla on muuten halvin hinta niteestä ainakin Suomalaisen, Atenan ja Suurikuun vertailussa. Suurikuu myy kirja hintaan 32.90 + postituskulut.
Tuossahan tuo pöydällä möllöttää. En ole lukenut vielä, sen verran selattuna että 1/3 tekstiä ja 2/3 kuvia kuvateksteineen. Tekstiosa jakautuu sodan kulkuun ja henkilökuviin. Mielenkiintoisen oloinen opus, kuvat on hyviä ja kuvissa esiintyvät aseet on yleensä mainittu, asian harrastajille voi olla hyvinkin mielenkiintoista informaatiota. Mainintoina myös jos kuva on ns. poseeraus vain kuvan ottoa varten. Kiinnostavaa lukea vastapuolen tuntemuksia tästä maaottelusta.Ei ole lukemisen alla vielä, mutta Jatkosota venäläissotilaiden silmin paukahti ostettavien listalle, kun siitä tänään Keskisuomalaisesta luin.
http://www.atenakustannus.fi/index.php?pagecat=3&page=kirja&kirjaluokka_id=0&kirja_id=174
Minä pidin tästä ihan tosissaan! Mielestäni paljon kiinnostavampi kuin se edellinen jonka luin (Hiroshiman portti). Tuosta välistä minulla on jäänyt lukematta se Nimessä ja Veressä joka ilmestyi 2005.Tulipahan tuossa lukaistua läpi Ilkka Remeksen 6/12. Eikä pettänyt odotuksia. Varsinkin loppuratkaisu oli varsin mielenkiintoinen ja mielenkiinnolla odotan mihin suuntaan Remes vie seuraavan kirjansa tapahtumia.
Klassikkolinjalla olen nytkin ja luen Waltarin Sinuhe Egyptiläistä enlanninkielisenä painoksena.
PS. Amazon.com on kyllä kiva juttu. Kirja kuin kirja löytyy ja käytettynä aina kohtuu hintaan.
Diego Maradona : El Diego
Ilmari Kianto : Punainen viiva
Gustav Hägglund : Leijona ja kyyhky
Reino Lehväslaiho : Kuoleman suo
Reino Lehväslaiho : Rytinällä läpi
Jarkko Sipilä : Kosketuslaukaus
Jussi Lainio : Pohjolan elinkautisia
Ilmari Kianto : Ryysyrannan jooseppi
Ian Christe : Pedon meteli (complete headbanging history of heavy metal)
Seppo Porvali:Minä-Marokon kauhu
Liza Marklund : Studio sex
Antti J. Rantamaa : Parlamentin palkehilta Kollaanjoen kaltehille
Robin Hobb : Lordi kultainen 1
Robin Hobb : Lordi kultainen 2
Jarkko Sipilä : Likainen kaupunki
Erkki Palolampi : Viimeinen vastaisku
Robin Hobb:Lordi Kultainen 3
Jorma Heiskanen : Kenttäpappina Kollaalla
Yrjö Keinonen : Veriset lumet
Raimo Summanen : Meidän päivä
Jarkko Sipilä : Kylmä jälki