Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pekka Tuomistoa oon joskus lukenut. Kuulemma myöhemmistä roomalaisista historioitsijoista löytyy kovaa sakkia, niitä, jotka eivät selitä.
Ruudun kirja käsittelee Jarkko Ruudun uraa jääkiekkoilijana. Teemun tekele on Me Naiset -artikkeli Teemusta pidennettynä ja kovakantisena laitoksena. Älä lue sitä, tulet vain kiukkuiseksi.Ruudun kirja pitää itsekin lukea tässä jossain vaiheessa pään tyhjennyksenä opinnoista. Vaikuttaa jo lähtökohdiltaan kiinnostavammalta kirjalta kuin esim. Selänteen kuvakirja, jota tosin en ole lukenut.
Jep, tuollainen fiilinkin mulla on siitä ollutkin. Tietysti pelaajien elämä on puitukin eri mittasuihteissa mediassa, mutta Ruudulla on varmasti hyvin mielenkiintoinen näkökulma esim. NHL-kiekkoon, kun asema ei ole jumalasta seuraava, kuten Selänteellä on liki koko uransa ollut.Ruudun kirja käsittelee Jarkko Ruudun uraa jääkiekkoilijana. Teemun tekele on Me Naiset -artikkeli Teemusta pidennettynä ja kovakantisena laitoksena. Älä lue sitä, tulet vain kiukkuiseksi.
On muuten ihan hyvä kirja luin sen itse kuukausi tai kaksi sitten. Vaikka ilmeisesti vähän käytetty värikynää tarinassa.Edellinen loppuun luettu kirja oli uusin Vares. Ihan ok-Vares, keskitasoa. Lopussa tuli ilmeisesti kiire lopettaa kirja, kun kirjan loppu oli aika aika nopea. Nyt meneillään (e-kirjana) Leiri 14. Kertoo pohjois-korealaiselta vankileiriltä karanneesta hepusta.
Kappas sen jälkeen kun luin Nietzscheä 21-22-vuotiaana en ole juurikaan ollut kiinnostunut herran teoksista. Foucault'n teoksista jäi lukion filosofian kursseilla semmoinen käsitys, että liikaa häntä ei ole suomennettu. Noh kun englanti taipuu hyvin niin sitäkin voi lukea.Mää oon lukenut vain yhden Mitä tarkoittaa -kirjan ja se oli toi Mitä Finnegans Wake tarkoittaa. Oon lukenut FW:n ja se on kirjoista noin toiseksi hienoin. Tai kolmanneksi. Kisailee Gravity's Rainbown kanssa hopeesta.
Foucaultia on käännetty suomeksi paljon. Nyt tais tulla joku "Foucaultin parhaat" -opus. Mä en oikein jaksa Foucaultia, ottaakin asiat niin tosissaan. Ja miten kukaan yli 22-vuotias viittii puhua Nietzschestä? En ymmärrä.
Luin viimeksi Runoja II -teoksen.
Funebre, Xysma ja Disgrace olivat edelläkävijöitä, vaikka kaksi jälkimmäistä väänsivätkin alussa myös grindcorea. Disgrace perustettiin pari vuotta ennen Amo-esimuotoa Abhorrencea ja Xysmakin edellisenä vuonna.