Ai.
Ei mun silmällä luettuna:
Jopa minä sokeana näen tuossa rasismin.
Ai.
Ei mun silmällä luettuna:
Pahoittelen, en tajunnut että olemme keskustelussa tällä tasolla.Niin, tai:
"Näyttää kyllä mukavan yhtenäiseltä".
Kokeile sinäkin sitä toista silmää...
Jopa minä sokeana näen tuossa rasismin.
Miten ihmeessä joukkueen kutsuminen homogeeniseksi voi olla rasistista?
Törmäsin tänään aamulla tällaiseen twiittiin, joka käsittääkseni liittyy aiheeseen.
Kun joku haluaa löytää "rasismia" hän sen kyllä löytää.
En lähde tähän enää, mutta joukkuehan "näytti mukavan homogeeniselta".Miten ihmeessä joukkueen kutsuminen homogeeniseksi voi olla rasistista?
Törmäsin tänään aamulla tällaiseen twiittiin, joka käsittääkseni liittyy aiheeseen.
Kun joku haluaa löytää "rasismia" hän sen kyllä löytää.
Joo samaan tapaan, kuin kaikki oman elämänsä archie bunkkerit löytää aina kaikista räikeimmät ylilyönnit, joiden vuoksi voi tuomita suurinpiirtein kaiken antirasismin jonninjoutavaksi kukkahattutäteilyksi.
En tiedä kuka on Salla Valtari. Tuskin ainakaan mikään erityisen tärkeä poliittinen vaikuttaja.
Aivan. No jos viestinnän ammattilainen esittää tuollaisen pienen huomion, niin eipä siitä mitään rasismisyytöksiä löydy. Paitsi jos sellaisen haluaa löytää.THL:n viestintäsuunnittelija.
Olemme siis yhtämieltä siitä, että kyse on räikeästä ylilyönnistä?Joo samaan tapaan, kuin kaikki oman elämänsä archie bunkkerit löytää aina kaikista räikeimmät ylilyönnit, joiden vuoksi voi tuomita suurinpiirtein kaiken antirasismin jonninjoutavaksi kukkahattutäteilyksi.
En tiedä kuka on Salla Valtari. Tuskin ainakaan mikään erityisen tärkeä poliittinen vaikuttaja.
Eipä taideta enää olla yhtä mieltä, kun kävi ilmi, että kyseessä on viestinnän ammattilainen, joka vain esittää pienen viestintään liittyvän huomion.Olemme siis yhtämieltä siitä, että kyse on räikeästä ylilyönnistä?
Tuomitsetko sinä mainitunlaisen kaiken antirasismin jonninjoutavaksi kukkahattutäteilyksi vai mihin tai keihin viittaat?
Heh, "pienen viestintään liittyvän huomion"?Eipä taideta enää olla yhtä mieltä, kun kävi ilmi, että kyseessä on viestinnän ammattilainen, joka vain esittää pienen viestintään liittyvän huomion.
Silloin alkuperäinen kirjoittaja on käyttänyt sanaa "homogeeninen" väärin. Se ei tarkoita yhtenäistä, vaan samankaltaista, tasalaatuista, jollain mitattavalla tavalla toistensa kanssa samankaltaista. Tässä tapauksessa on aivan turha irrottaa yhtä kommenttia kokonaisuudesta ja yrittää selittää mustaa valkoiseksi.Niin. Kuten jo sanoin, kyseessä saattoi olla rasistinen heitto. Saattoi. Entäs jos Tshekin joukkueen peli-identiteetti oli kirjoittajan mielestä hyvin yhtenäinen kentällä?
Kaveri sai 2 kk kakkua. Vegen kommentit ja analyysit tähän liittyen meni liiallisuuksiin.Ko. kaveri sanoi että Tšekin maajoukkue NÄYTTÄÄ mukavan homogeeniselta. Mieti kun olisit vaikka lukenut sen viestin heti ekana etkä vaan alkanut vääntämään.
Miten minä liityn tähän ketjuun?Pahoittelen, en tajunnut että olemme keskustelussa tällä tasolla.
@Lätkä-Bongari Iso-E
Älä muuta virka, herra kaksoisnicki, hymiö. Periaatteessa sinun ei pitäisi enää liittyä mihinkään ketjuun, mutta näillä siis mennään.Miten minä liityn tähän ketjuun?
Siten että sä olet se tyyppi jonka tägäsin vahingossa kun piti tägätä Lätty-ylämummo.Miten minä liityn tähän ketjuun?