Haidekkeri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
7.5.2003
Kyllä. Siinä kaiken muun lisäksi varmaan myös itkin.
Kyllä. Siinä kaiken muun lisäksi varmaan myös itkin.
Ruutuässä kirjoitti:Outoa, että jotkut Disneyn elokuvatkin itkettävät välillä. Pitäisiköhän hankkiutua hoitoon?
Myös ihan oikeat urheilutapahtumat saavat yllättäviä herkistymisreaktioita aikaan itsessäni. Mistään varsinaisesta itkemisestä tuskin kannattaa puhua, mutta tippa kuitenkin herahtaa linssiin.Knower kirjoitti:Samaa olen mäkin miettinyt, erityisesti tosi pateettisten, periamerikkalaisten sankarillisten urheiluelokuvien huippukohdat nostavat tunnetilan korkealle (Rockyt, Jerry Maguire, Titans yms.). Vähän hävettää ehkä...
Samaa olen mäkin miettinyt, erityisesti tosi pateettisten, periamerikkalaisten sankarillisten urheiluelokuvien huippukohdat nostavat tunnetilan korkealle (Rockyt, Jerry Maguire, Titans yms.). Vähän hävettää ehkä...
Itse toisella korvalla kuuntelin kun on sisko kyseiseen tautiin kuollut, tosin synnyin itse pari kuukautta kuoleman jälkeen. Kun 80-luvulla selviytymisen mahdollisuudet leukemiasta oli niinkin heikot kun dokumentissa mainittiin, 70-luvun alussa ne oli vielä huonommat, oli kai melko varma lähtö siihen aikaan. On lääketiede tullut isoin harppauksin eteenpäin.Eilen tuli uusintana Mirja Pyykön A-raportti vuodelta 1982, joka kertoi osasto 10:stä eli lasten leukemiaosastosta. Raporttihan on kuuluisa, ja uusittu varmaan jo muutaman kerran, mutta eilen näin sen ensimmäistä kertaa itse.
Mikä meissä joissain miehissä on vikana??
-Cactus-
Viimeisimmistä onnenkyyneleistä on aikaa, mutta en ikinä unohda sitä hetkeä. Viimeksi itkin ilosta kun Kärpät voitti mestaruuden 11.4.2004 ajassa 63.55.
Wrighter kirjoitti:Muutama viikko takaisin oli aika tunteikkaat muutaman päivää, kun isä sai pyörälenkillä jonkin helvetin aortan tukkeutumisen. Sen seurauksena ukko oli teholla muutaman päivän ja munuaiset ja jalat klesana. Munuaiset sentään alkoivat toimimaan, mutta alavartalo on edelleen halvaantuneena. Henki sentään säilyi, vaikka aluksi sekin oli hieman kortilla. Nyt odotellaan jalkojen palautumista. Sekin on vielä mahdollista.
Oli aika, jolloin minua ei itkettänyt mikään 18-22 -vuotiaana. En oikeastaan kokenut kummoisiakaan tunnekuohuja mistään syystä.