vai muka syrjään! Et ole vissiin kuullut sellaisesta paikasta kun Espoo? Ja kuten kaikilla muillakin paikoilla, niin onhan Espoollakin keskus oltava. Ikeasta on linnuntietä Espoon keskukseen kilometri. Niin että eihän se nyt ainakaan syrjässä voi olla jos se on Suomen toiseksi suurimman kaupungin keskuksessa! 'Olen kyllä joskus ihmetellyt miksi se eka Ikea rakennettiin niin syrjään jonnekin kehä kolmosen "perukoille".
Espoo on helsingin syrjäkylä. Vähän kun pohjoinen aliravittu naapurimme vantaa, mutta lihavampi. Tosin vain siksi, että helsinkiläiset ovat niin tyhmiä, että maksavat puolet espoolaisten kuluista. Keskustan ohi menee moottoritie, mikä lienee pääkatu. Rajoitus on 120km/h mutta ohi ajavien autojen keskinopeus on 140km/h.vai muka syrjään! Et ole vissiin kuullut sellaisesta paikasta kun Espoo?....
Olen kuullut sellaisesta paikasta ja käynyt siellä usein... Peltoja ja muutamia kerrostaloja siellä täällä (muutamaan vuoteen en ole käynyt kyllä). Olen käynyt myös Espoon keskuksessa monta kertaa eikä se kummoinen metropoli ollut... Taitaa Espoon liike-elämän keskus ihan jossain muualla. Nuoresta Iisopista uusi (ihmeellinen) Ikea oli oudossa paikassa... Ensin ajettiin melkein kehä kolmosen perukoille peltojen keskelle kerrostaloon... Sieltä sitten lähdettiin Ikeaan jonnekin missä piti pellolle parkkeerata. Tuntui vaan jotenkin kaukaiselta paikalta koko uusi (ja ihmeellinen) Ikea. Tuo mielikuva on jäänyt mieleeni ja sillä nyt sitten vitsailin kun tämä oli "hupi"-ketju ja minä olin se hölmö maalainen... joita vältelläkseen alkuperäinen kirjoittaja suosi Espoon Ikeaa.Et ole vissiin kuullut sellaisesta paikasta kun Espoo? Ja kuten kaikilla muillakin paikoilla, niin onhan Espoollakin keskus oltava. Ikeasta on linnuntietä Espoon keskukseen kilometri.
Istun sporassa. Vieressä yksi (kieltämättä hyvännäköinen) nainen selittää puhelimitse ikäkriisistään alle kolmenkymppisenä (27v). Ei kuulemma enää viitsi lähteä dokaamaan ja käyttää fillarikypärää. Ikäkriisin merkit vahvasti esillä.
Öh. Pyöräilykypärää? Koska tuo on coolia ja erityisesti nuorten suosiossa ja aikuiset ei käytä?Istun sporassa. Vieressä yksi (kieltämättä hyvännäköinen) nainen selittää puhelimitse ikäkriisistään alle kolmenkymppisenä (27v). Ei kuulemma enää viitsi lähteä dokaamaan ja käyttää fillarikypärää. Ikäkriisin merkit vahvasti esillä.
No en mäkään ymmärtänyt mikä siinä oli ikäkriisiä aiheuttavaa. Pyöräilykypärässä tahi dokaamisen puuttumisessa. Ja alta kolmekymppisenä vielä.Öh. Pyöräilykypärää? Koska tuo on coolia ja erityisesti nuorten suosiossa ja aikuiset ei käytä?
Olen pari viikkoa ollut konttorissa yksin muiden lomien armoilla mutta niin on moni toimittaja, asiaka ja yhteistyökumppani.
Lähes joka paikassa kaikuu sama virsi. "vittu, vitun vitun vittu mitä touhua, kaikki menee vituiksi, ei vaan perkele ehdi tehdä"
Hymyilyttää kun melkein linjan kun linjan päässä on joku menossa päin persettä eikä ainoastaan omissa hommissa ole vastamäkeä.
Wikipedia kertoo: Espoon keskuksesta puhuttaessa käytetään usein virheellistä termiä ”Espoon keskusta”.Keskustan ohi menee moottoritie, mikä lienee pääkatu.
Jep... Hyvin paljon Kummelista tuttujen Jaken ja Sepin "Mihin vittuun se lähti"-tyyppinen tilanne...tapahtumapaikalle saapui ennen räjähdystä palomiehiä sammuttamaan tulipaloa, mutta heitä ei ole vielä löydetty."
"Tuolla varastossa on 2 750 tonnia räjähdysherkkää materiaalia ja se on paljon. Nyt ruvetaan hitsaamaan tätä varastoa. Sepi, antaisitko välineet..."Jep... Hyvin paljon Kummelista tuttujen Jaken ja Sepin "Mihin vittuun se lähti"-tyyppinen tilanne...
Kärsii. En ole ketjua lukenut, mutta aina hymyilyttää kun se nousee esiin. Oma vastaukseni tähän kysymykseen olisi: Sanomalla "Painu läski vittuun!"En tiedä kärsiikö joku toinenkin samasta ongelmasta, mutta itse ajattelen aina hetkellisesti vapaan puolen ketjun "Kuinka päästä läskeistä eroon?" sisällön keskittyvän siihen, miten saan ärsyttävät lihavat ihmiset pois omalta takapihalta, lähtemään kotiin jostakin tapahtumasta jne. Sitten nauran itsekseni hetken kunnes häpeän huonoa huumorintajuani ja hyväksyn sen, että kyse on laihdutusketjusta.
Minä vastaan tuohon ketjun otsikon kysymykseen mielessäni aina "haulikolla".En tiedä kärsiikö joku toinenkin samasta ongelmasta, mutta itse ajattelen aina hetkellisesti vapaan puolen ketjun "Kuinka päästä läskeistä eroon?" sisällön keskittyvän siihen, miten saan ärsyttävät lihavat ihmiset pois omalta takapihalta, lähtemään kotiin jostakin tapahtumasta jne. Sitten nauran itsekseni hetken kunnes häpeän huonoa huumorintajuani ja hyväksyn sen, että kyse on laihdutusketjusta.
Kyllähän se sama asia tulee mieleen.En tiedä kärsiikö joku toinenkin samasta ongelmasta, mutta itse ajattelen aina hetkellisesti vapaan puolen ketjun "Kuinka päästä läskeistä eroon?" sisällön keskittyvän siihen, miten saan ärsyttävät lihavat ihmiset pois omalta takapihalta, lähtemään kotiin jostakin tapahtumasta jne. Sitten nauran itsekseni hetken kunnes häpeän huonoa huumorintajuani ja hyväksyn sen, että kyse on laihdutusketjusta.