Mille naurat juuri nyt?

  • 13 150 117
  • 50 275

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olen kyllä joskus ihmetellyt miksi se eka Ikea rakennettiin niin syrjään jonnekin kehä kolmosen "perukoille".
vai muka syrjään! Et ole vissiin kuullut sellaisesta paikasta kun Espoo? Ja kuten kaikilla muillakin paikoilla, niin onhan Espoollakin keskus oltava. Ikeasta on linnuntietä Espoon keskukseen kilometri. Niin että eihän se nyt ainakaan syrjässä voi olla jos se on Suomen toiseksi suurimman kaupungin keskuksessa! '

ei vaan, naurakaa pois vaan. Pidettiinhän New Jerseyssäkin Stanley Cup paraati parkkipaikalla. Espoossa ei moisia ole tarvinnut stressata.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vai muka syrjään! Et ole vissiin kuullut sellaisesta paikasta kun Espoo?....
Espoo on helsingin syrjäkylä. Vähän kun pohjoinen aliravittu naapurimme vantaa, mutta lihavampi. Tosin vain siksi, että helsinkiläiset ovat niin tyhmiä, että maksavat puolet espoolaisten kuluista. Keskustan ohi menee moottoritie, mikä lienee pääkatu. Rajoitus on 120km/h mutta ohi ajavien autojen keskinopeus on 140km/h.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Et ole vissiin kuullut sellaisesta paikasta kun Espoo? Ja kuten kaikilla muillakin paikoilla, niin onhan Espoollakin keskus oltava. Ikeasta on linnuntietä Espoon keskukseen kilometri.
Olen kuullut sellaisesta paikasta ja käynyt siellä usein... Peltoja ja muutamia kerrostaloja siellä täällä (muutamaan vuoteen en ole käynyt kyllä). Olen käynyt myös Espoon keskuksessa monta kertaa eikä se kummoinen metropoli ollut... Taitaa Espoon liike-elämän keskus ihan jossain muualla. Nuoresta Iisopista uusi (ihmeellinen) Ikea oli oudossa paikassa... Ensin ajettiin melkein kehä kolmosen perukoille peltojen keskelle kerrostaloon... Sieltä sitten lähdettiin Ikeaan jonnekin missä piti pellolle parkkeerata. Tuntui vaan jotenkin kaukaiselta paikalta koko uusi (ja ihmeellinen) Ikea. Tuo mielikuva on jäänyt mieleeni ja sillä nyt sitten vitsailin kun tämä oli "hupi"-ketju ja minä olin se hölmö maalainen... joita vältelläkseen alkuperäinen kirjoittaja suosi Espoon Ikeaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Istun sporassa. Vieressä yksi (kieltämättä hyvännäköinen) nainen selittää puhelimitse ikäkriisistään alle kolmenkymppisenä (27v). Ei kuulemma enää viitsi lähteä dokaamaan ja käyttää fillarikypärää. Ikäkriisin merkit vahvasti esillä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Istun sporassa. Vieressä yksi (kieltämättä hyvännäköinen) nainen selittää puhelimitse ikäkriisistään alle kolmenkymppisenä (27v). Ei kuulemma enää viitsi lähteä dokaamaan ja käyttää fillarikypärää. Ikäkriisin merkit vahvasti esillä.

Taputa sitä ikäkriisille lähtiessä niin katotaan onko kuinka voimaantunut nainen kyseessä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Istun sporassa. Vieressä yksi (kieltämättä hyvännäköinen) nainen selittää puhelimitse ikäkriisistään alle kolmenkymppisenä (27v). Ei kuulemma enää viitsi lähteä dokaamaan ja käyttää fillarikypärää. Ikäkriisin merkit vahvasti esillä.
Öh. Pyöräilykypärää? Koska tuo on coolia ja erityisesti nuorten suosiossa ja aikuiset ei käytä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Öh. Pyöräilykypärää? Koska tuo on coolia ja erityisesti nuorten suosiossa ja aikuiset ei käytä?
No en mäkään ymmärtänyt mikä siinä oli ikäkriisiä aiheuttavaa. Pyöräilykypärässä tahi dokaamisen puuttumisessa. Ja alta kolmekymppisenä vielä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Varmin tapa saada tasoistaan keskusteluseuraa on keskustella itsensä kanssa:
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Olen pari viikkoa ollut konttorissa yksin muiden lomien armoilla mutta niin on moni toimittaja, asiaka ja yhteistyökumppani.
Lähes joka paikassa kaikuu sama virsi. "vittu, vitun vitun vittu mitä touhua, kaikki menee vituiksi, ei vaan perkele ehdi tehdä"

Hymyilyttää kun melkein linjan kun linjan päässä on joku menossa päin persettä eikä ainoastaan omissa hommissa ole vastamäkeä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen pari viikkoa ollut konttorissa yksin muiden lomien armoilla mutta niin on moni toimittaja, asiaka ja yhteistyökumppani.
Lähes joka paikassa kaikuu sama virsi. "vittu, vitun vitun vittu mitä touhua, kaikki menee vituiksi, ei vaan perkele ehdi tehdä"

Hymyilyttää kun melkein linjan kun linjan päässä on joku menossa päin persettä eikä ainoastaan omissa hommissa ole vastamäkeä.

Sitähän se lomien loputtua melkein aina on, omalla kohdalla 3kk lomien jälkeen ei ihan oo motivaatio noussut vielä kattoon.

Onneksi saanut kanssa odotella toista vuorokautta osaa Virosta ja yhtä osaa vajaan vuorokauden tuosta 5km päässä olevalta varastolta. Tämä jälkimmäinen sentäs tuli jo ja vironromut oli ajettu 25km päässä olevaan varastoon, ehkä jo huomenna se löytää tiensä tänne kustannuspaikalle.

Sitten ei puutukkaan kun enää loput, kuulemma jo alkuviikosta joku jostain ne tänne taikoo.

Ehkä tää tästä taas parin kuukauden päästä alkaa sujumaan.
 
Naurattaa se, että vielä eilen en tiennyt kukkamullan olevan ympäristöongelma.
Somessa leviää uusi villitys - kasvia ei istuteta enää multaan: asiantuntija kertoo, onko siinä järkeä

"Moni mullattomaan kasvualustaan päätynyt viherkasvien harrastaja kertoo vaihtaneensa pois mullasta ekologisuuden vuoksi, koska moniin kaupan valmiisiin multaseoksiin lisätään turvetta. Asiantuntijan mielestä asia ei ole näin yksinkertainen.

– Tästä voidaan olla montaa mieltä. Kookos tuodaan Eurooppaan usein Sri Lankasta. Se valmistetaan ja käsitellään siellä ja rahdataan sitten tänne, mikä kuormittaa ilmastoa. Meillä Suomessa on sen sijaan omasta takaa suuret määrät turvetta."

On nämä paremmineläjät kyllä hauskoja.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Pahoittelut vähän makaaberista huumorista, mutta väkisinkin alkoi naurattaa Iltalehden jutun boldattu kohta Beirutin räjähdyksestä.

"Toistaiseksi ei ole varmaa tietoa siitä, mikä sai aineen räjähtämään. Tämän hetkiset tiedot viittaavat siihen, että räjähdystä edelsi tulipalo. Beirutin kuvernööri Marwan Abboud kertoi tiistai-iltana, että tapahtumapaikalle saapui ennen räjähdystä palomiehiä sammuttamaan tulipaloa, mutta heitä ei ole vielä löydetty."
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
tapahtumapaikalle saapui ennen räjähdystä palomiehiä sammuttamaan tulipaloa, mutta heitä ei ole vielä löydetty."
Jep... Hyvin paljon Kummelista tuttujen Jaken ja Sepin "Mihin vittuun se lähti"-tyyppinen tilanne...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jep... Hyvin paljon Kummelista tuttujen Jaken ja Sepin "Mihin vittuun se lähti"-tyyppinen tilanne...
"Tuolla varastossa on 2 750 tonnia räjähdysherkkää materiaalia ja se on paljon. Nyt ruvetaan hitsaamaan tätä varastoa. Sepi, antaisitko välineet..."
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
En tiedä kärsiikö joku toinenkin samasta ongelmasta, mutta itse ajattelen aina hetkellisesti vapaan puolen ketjun "Kuinka päästä läskeistä eroon?" sisällön keskittyvän siihen, miten saan ärsyttävät lihavat ihmiset pois omalta takapihalta, lähtemään kotiin jostakin tapahtumasta jne. Sitten nauran itsekseni hetken kunnes häpeän huonoa huumorintajuani ja hyväksyn sen, että kyse on laihdutusketjusta.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä kärsiikö joku toinenkin samasta ongelmasta, mutta itse ajattelen aina hetkellisesti vapaan puolen ketjun "Kuinka päästä läskeistä eroon?" sisällön keskittyvän siihen, miten saan ärsyttävät lihavat ihmiset pois omalta takapihalta, lähtemään kotiin jostakin tapahtumasta jne. Sitten nauran itsekseni hetken kunnes häpeän huonoa huumorintajuani ja hyväksyn sen, että kyse on laihdutusketjusta.
Kärsii. En ole ketjua lukenut, mutta aina hymyilyttää kun se nousee esiin. Oma vastaukseni tähän kysymykseen olisi: Sanomalla "Painu läski vittuun!"
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
En tiedä kärsiikö joku toinenkin samasta ongelmasta, mutta itse ajattelen aina hetkellisesti vapaan puolen ketjun "Kuinka päästä läskeistä eroon?" sisällön keskittyvän siihen, miten saan ärsyttävät lihavat ihmiset pois omalta takapihalta, lähtemään kotiin jostakin tapahtumasta jne. Sitten nauran itsekseni hetken kunnes häpeän huonoa huumorintajuani ja hyväksyn sen, että kyse on laihdutusketjusta.
Minä vastaan tuohon ketjun otsikon kysymykseen mielessäni aina "haulikolla".
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En tiedä kärsiikö joku toinenkin samasta ongelmasta, mutta itse ajattelen aina hetkellisesti vapaan puolen ketjun "Kuinka päästä läskeistä eroon?" sisällön keskittyvän siihen, miten saan ärsyttävät lihavat ihmiset pois omalta takapihalta, lähtemään kotiin jostakin tapahtumasta jne. Sitten nauran itsekseni hetken kunnes häpeän huonoa huumorintajuani ja hyväksyn sen, että kyse on laihdutusketjusta.
Kyllähän se sama asia tulee mieleen.

Ketju on perustettu syyskuussa 2004. Jo ketjun perustamista seuraavana päivänä tuo ketjussa silloin tällöin ilmaantuva kommentti eri muodoissaan esitetään.

Kunnian ensimaininnasta saa @dana77

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös