Vetelissä kun eivät osanneet uida niin seuran nimeksi tuli Vetelin Kuivat.Eikö se olekaan se kuuluisa uppopalloseura Kyröskosken Pärske?
Vetelissä kun eivät osanneet uida niin seuran nimeksi tuli Vetelin Kuivat.Eikö se olekaan se kuuluisa uppopalloseura Kyröskosken Pärske?
Eikös tämä ollut se raittiusseuran urheiluosasto?Vetelissä kun eivät osanneet uida niin seuran nimeksi tuli Vetelin Kuivat.
Imola saattaa tehdä paluun F1-radoille... ja siihen liittyvää knoppia.
Imola saattaa tehdä paluun F1-radoille... ja siihen liittyvää knoppia.
Eihän se mikään "saattaa" ole vaan kyllähän tuo oli jo eilen iltapäivällä tiedossa että Imola tulee takaisin.
Olin jo kerinnyt unohtamaan, että Tepsin ensi kauden joukkueen kokoaa Rauli Urama.Olin jo kerinnyt unohtamaan, että Tepsin ensi kauden valmentaja on Raimo Helminen.
No kannun ne taas poimi itselleen.Osataanko Oulussa muka jotain muutakin, kuin olla huuli pyöreänä? :OOulussa ollaan huuli pyöreänä – julkkiskokki Gordon Ramsayn mysteerivierailun syy ei ole selvinnyt
Gordon Ramsay on Oulussa, mutta kukaan ei tunnu tietävän miksi.www.is.fi
Itselleni. Sain kolme kertaa peräkkäin, yöhousut väärinpäin jalkaani. Ruskea puoli tulee taakse, ja keltainen eteen.
Virheitä tulee, kun ei ole humalassa. Tai humalassa niitä ei huomaa/muista.
Oon kyllä kuullut juttua, että housuissa voisi olla vaikkapa pesulappu siten, että laitetaan aina hanurin puolelle.Siihen hommaan älä lähde että alat pesemään niitä, muutenhan et saa koskaan selville miten päin ne menee kun omatekemät värikoodit poistuvat.
Kieli nenässäkin osataan Oulussa, lisätiedot vaativasta suorituksesta Puljujärven Jesseltä.Osataanko Oulussa muka jotain muutakin, kuin olla huuli pyöreänä? :OOulussa ollaan huuli pyöreänä – julkkiskokki Gordon Ramsayn mysteerivierailun syy ei ole selvinnyt
Gordon Ramsay on Oulussa, mutta kukaan ei tunnu tietävän miksi.www.is.fi
Kieli nenässäkin osataan Oulussa, lisätiedot vaativasta suorituksesta Puljujärven Jesseltä.
Ilta-Sanomat jauhaa ties kuinka monetta päivää putkeen jostain kaatuneesta nosturista. On ollut suoraa lähetystä paikan päältä ja ties mitä.
Pitäisiköhän ottaa vielä presidentin, pääministerin ja muutaman muun johtavan poliitikon kommentit aiheesta?
Tuota samaa ihmettelin (eli väärä ketju) äsken itsekin. Ymmärrän vielä sen että että asia päätyi lehtiin, mutta että siitä kirjoitetaan monta juttua monta päivää jälkeenpäin ei nyt ihan mene minulla jakeluun.Ilta-Sanomat jauhaa ties kuinka monetta päivää putkeen jostain kaatuneesta nosturista. On ollut suoraa lähetystä paikan päältä ja ties mitä.
Iltapäivälehdet tekevät uutisia asioista joita ihmiset lukevat. Ne elävät klikkauksista. Jos on typeriä uutisia, syyttäkää sitä perus-lukijaa. Yksinkertaista.
Kyllä tuota juttua lukiessa tuli useampaan kertaan naurahdettua iivanattaren kommenteille. Lopun "siellähän on demokratia, tai miksi ne sitä kutsuvat" kruunasi tykityksen.Julma homma tuolla taas, eikä varmaan oikein saisi nauraa, mutta näin väsyneenä oikeinkin musta huumori saattaa naurattaa :)
"Senkin lihava sika"!!!
Valmentaja kutsui nuorta naista ”lihavaksi siaksi” – venäläislegendalta rajuja lausuntoja kohusta: ”Haluaa mainetta ja huomiota”