Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 198
  • 50 363

scholl

Jäsen
Venäläiset homot ovatkin veljeksiä. Suurin osa homoista voi olla huijareita. Eihän homoutta pysty mitenkään testaamaan. Se on nyt muodikasta, joten ilmoittautuvat homoiksi, mutta katinkontit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Venäläiset homot ovatkin veljeksiä. Suurin osa homoista voi olla huijareita. Eihän homoutta pysty mitenkään testaamaan. Se on nyt muodikasta, joten ilmoittautuvat homoiksi, mutta katinkontit.

Mutta jos ovat sekä hinttejä että veljeksiä? Ja jos vielä homostelisivat keskenään, niin sekös vasta nykyään olisi rohkeaa ja rajoja rikkovaa. Kotimaassaan taatusti tappolistalla, täällä todennäköisesti linnanjuhlilla kunniavieraina.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllähän tuo paljonkin totta on. Lisäksi niin kauan kun näitä tilanteita pidetään "näin päin" jopa huvittavina (sic), kynnys niistä kertomiseen ja asioiden käsittelemiseen ei ainakaan helpotu.

Niinpä, ihan samaa käytösmallia tuossa on kuin miespuolisillakin ahdistelijoillakin. Lisäksi kuten @Varis huomautti niin jutussa oli muutakin kuin ahdistelua hotellihuoneessa. Jutusta tänne osan laittanut @Ralph olisi voinut linkata koko Iltasanomien artikkelin jossa ilmenee, että ei Careyn käytös rajoitu vain tissin vilauttamiseen hotellihuoneessa. Carey on käyttäytynyt Anellon mukaan esim. seuraavasti:

Careyn henkivartijana toiminut Michael Anello syyttää laulajan nöyryyttäneen häntä töissä, solvanneen häntä ja ahdistelleen häntä seksuaalisesti.
Carey ei Anellon mukaan myöskään ole maksanut hänelle sovittua palkkaa kokonaisuudessaan. Anello työskenteli Careyn kanssa vuosina 2015-2017.
Anellon asianajaja on jo laatinut paperit, joissa syytetään Careyn haukkuneen henkivartijaansa rasistiksi, natsiksi ja skinheadiksi. Anellon mukaan Carey solvasi tätä tämän työtoverien edessä.
– Carey halusi ympärillään olevan vain tummaihoisia miehiä, Anello sanoo oikeuden asiakirjoissa.

Eli aika lailla muutakin tuohon sisältyy kuin ha-ha-hassuttelua siitä kuinka rankkaa on kun maailmantähti näyttää tissiä työntekijälleen. Jos Anellon väitteet pitävät paikkansa niin Carey on työpaikkakiusaaja, sataprosenttinen rasisti, kunnianloukkaukseen syyllistyvä solvaaja (ellei Anello oikeasti ole natsi, mitä hän tuskin on) ja lisäksi vielä syyllistynyt petokseen jättämällä palkat maksamatta.

Mutta mitäs näistä, onhan uhrina isokokoinen kaljupäinen valkoinen mies, jonka pitäisi osata pitää mölyt mahassaan pikku natsisyytöksistä ja olla iloinen, että sai katsella mustan diivan vartaloa, sehän on jo palkkaa kerrakseen toisin kuin oikea, sovittu rahapalkka.

Toisin päin olisikin sitten tietysti (ja syystäkin) maailmanluokan kohu jos joku valkoinen maailmantähti olisi haukkunut mustaa nuorta naistyöntekijää vaikkapa orjaksi, rotukiihkoilijaksi ja puuvillanpoimijaksi, jättänyt tämän palkat maksamatta, ilmoittanut haluavansa vain valkoisia ympärilleen ja bonuksena esitellyt kyrpäänsä tai persettään työntekijälle hotellihuoneessa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Janne Niinimaa on Edmonton Oilersin historian 39. paras pelaaja ja perustelu on tässä:

"Puolustuksen villiä korttia kuvattiin suureksi metallimusiikin faniksi."

Tämän löysin jääkiekkoaiheiselta sivustolta jatkoaika.com.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
...Carey...

...mustan diivan vartaloa...

Ei mulla muuta mutta tää jotenkin pisti silmään. Tiedätkö sä ees kenestä sä puhut? Sekotitko Mariah Careyn vaikkapa, en mä tiiä, Rihannaan tai Beyonceen tai Jani Toivolaan?

Ku siis sehän on vaaleaihonen nainen eikä musta. Googlaa vaikka, kuvahakuun laitat Mariah Carey!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei mulla muuta mutta tää jotenkin pisti silmään. Tiedätkö sä ees kenestä sä puhut? Sekotitko Mariah Careyn vaikkapa, en mä tiiä, Rihannaan tai Beyonceen tai Jani Toivolaan?

Ku siis sehän on vaaleaihonen nainen eikä musta. Googlaa vaikka, kuvahakuun laitat Mariah Carey!

Musta mikä musta. Mulatitkin lasken mustiksi, ja Carey on mulatti. Isä on ns. afroamerikkalaista taustaa, äiti irlantilaistaustainen.

Toki jos haluaisi painottaa valkoisen herrarodun ylivaltaa ja arvioida, että valkoiset geenit päihittävät mustat geenit tasatilanteessa, niin siitä näkökulmasta katsottuna Carey olisi tietysti valkoinen, mikä on tietysti ihan perusteltu näkökulma. Samalla periaatteella tosin myös mulattitaustainen Barack Obama olisi valkoinen presidentti enkä tahdo julmasti riistää mustilta amerikkalaisilta heidän sankariaan enkä Yhdysvalloilta maan ainoaa mustaa presidenttiä, joten määrittelen sekä Obaman että Careyn jatkossakin mustaksi, varsinkin kun kumpikin haluaa nykyisin identifioitua mustaan kulttuuriin.

Ei toki sillä väliä ole, vaikka olisi valkoinenkin mikäli tuolla lailla toimii ja käyttäytyy, kusipäisyys ei ihonväriä katso. Mutta tämänkin tapauksen kontekstissa on olennaista, että musta nainen ahdistelee valkoista työntekijäänsä ja solvaa tätä natsiksi. Carey on musta rasistinainen, musta työpaikkakiusaaja ja naispuolinen musta seksuaalinen ahdistelija (mikäli Anellon väitteet paikkansa pitävät).
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Sanoittaako Wiskari (enää) omia kappaleitaan? Minä kun olen ymmärtänyt, että sanoitusvastuuta kantaa Wiskarin bändikaveri Janne mikäliesukunimi.

Olen kertaalleen ollut Wiskarin keikalla, ja voi pojat kuinka huonossa vedossa laulava rautakauppias oli. Nuottiin osuminen oli Wiskarille aivan mahdotonta, mikä teki biisien kuuntelemisesta melkoista tuskaa. Ihan kuin minä olisin mennyt laulamaan kännissä Lapin kesää.

Onneksi kyseessä oli ilmaiskeikka, niin ei tarvinnut maksaa tyhjästä.


Ei se pääasiallisesti niitä ole koskaan tainnut tehdä. Tarkkaa tietoa ei mulla Artun kontribuutioista biiseihin ole. Ovat myös Arttu Wiskari nimisen yhtyeen alkuperäisjäsenet muiden ollessa lähinnä vaihtuvia soittajia. Rintala Janne | Elvis ry

On muuten kaverin kaveri tuo Janne ja istuttiin samassa pöydässä karaokebaarissa minä, kaveri, Janne ja Arttu. Silloin kyllä laulu kulki jumalattoman komeasti. Kaveri kysyi oonko kuullu niiden singleä joka on soinu radiossa - en ollut. Pari kuukautta myöhemmin sitten suosio taisikin räjähtää. Elettiin siis kevättä 2011 ja karaokebaarin päiväkaljoilta sekä minun että Artun suunta oli kohti Hartwall Arenaa ja Jokerit-HIFK pudotuspeliottelua. Minulla omalle kausaripaikalleni ja Artulla Kimi Räikkösen aitioon.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Katselen Ylen Areenasta Cze-Sui -matsia. Jostain syystä en saa kuulumaan kuin ruotsinkielisen selostuksen. Nuori gimma (äänestä päätellen) selostaa ilmeisesti ensimmäistä kertaa jotain muuta kuin kouluratsastusta. Äkkiä kanavalle jos on tilaisuus.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katselen Ylen Areenasta Cze-Sui -matsia. Jostain syystä en saa kuulumaan kuin ruotsinkielisen selostuksen. Nuori gimma (äänestä päätellen) selostaa ilmeisesti ensimmäistä kertaa jotain muuta kuin kouluratsastusta. Äkkiä kanavalle jos on tilaisuus.

Jos pystyy selostamaan kouluratsastusta, jääkiekko on helppo juttu. Minulta onnistuisi molemmat lajit.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Harva urheiluseura pystyy tekemään neljässä vuodessa 47,7 miljoonaa euroa tappiota. Vielä harvempi pystyy kuittaamaan ne ja jatkamaan tosta noin vaan. Nautitaan Jokerit-hetkistä, ei ole keneltäkään pois. Ei ainakaan suomalaisilta

Tyrskähdin. En ole edes varma miksi. Han on vaan kai vissiin niin päällikkö.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun ajelin autoa niin Cityltä kuulin uutisen, että jenkeissä ja tarkemmin sanottuna Capsien kotikaupungissa oli 21-vuotias nainen ampunut 36-vuotiasta miestä päähän huonon suuseksin takia. No eihän tässä toistaiseksi ole mitään naurettavaa. Mutta mustan huumorin ystävänä lähti ajatus siihen suuntaan, että toi muijahan olisi hyvä testi kaikille niille miehille, ketkä pitävät itseään kovana panomiehenä. Siinä voisi äkkiä suuret suut mennä kiinni kun jos ei pystykään vastaamaan huutoonsa, niin lähtee henki.

Päässä toi oli paljon hauskempi ja vivahteikkaampi juttu kuin kirjoitettuna, mutta olkoon siinä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos lukion vanhojen tanssit olisivat tämänkaltaista settiä, olisin aikanani saattanut osallistuakin. Tosin siinä vaiheessa kun tuo yksi nikke alkaa heilumaan akkuporakoneen kanssa ajattelin että nyt vittu oikeesti, kohta sattuu vaikka oisitte kuinka tuuteissa.

Linkissä viidakon rytmejä wrestling-rip selostuksella.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun ajelin autoa niin Cityltä kuulin uutisen, että jenkeissä ja tarkemmin sanottuna Capsien kotikaupungissa oli 21-vuotias nainen ampunut 36-vuotiasta miestä päähän huonon suuseksin takia. No eihän tässä toistaiseksi ole mitään naurettavaa. Mutta mustan huumorin ystävänä lähti ajatus siihen suuntaan, että toi muijahan olisi hyvä testi kaikille niille miehille, ketkä pitävät itseään kovana panomiehenä. Siinä voisi äkkiä suuret suut mennä kiinni kun jos ei pystykään vastaamaan huutoonsa, niin lähtee henki.

Päässä toi oli paljon hauskempi ja vivahteikkaampi juttu kuin kirjoitettuna, mutta olkoon siinä.

Toisinpäin tuollaisessa tilanteessa kannattaa muistaa vetää muna pois suusta ennen ampumista, ettei käy ikävästi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Meidän ero hänen kanssaan on se, että mä oon mitä mä oon ja puhun kasvotusten samoja juttuja kuin täälläkin.

Olet todellisuudessa samanlainen? En tiedä haluaisinko tuntea oikeassakaan elämässä tyyppiä, joka yrittää nolata toisia ihmisiä rehentelevillä internet-paljastuksilla. Etenkin jos ne perustuvat yhteen tapaamiseen! Oletko siis yhtä mulkku oikeassa elämässä? Miksi?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olet todellisuudessa samanlainen? En tiedä haluaisinko tuntea oikeassakaan elämässä tyyppiä, joka yrittää nolata toisia ihmisiä rehentelevillä internet-paljastuksilla. Etenkin jos ne perustuvat yhteen tapaamiseen! Oletko siis yhtä mulkku oikeassa elämässä? Miksi?
Mulla oli karmea krapula. Olin istunut bussissa ensin 2 h ja sitten olin Helsingissä. Hiki valui kun vain istuin. Matkalaukkukin painoi ja sitä piti raahata mukana. Ja vielä piti matkata junalla Helsingistä Ouluun. Sitten viereeni Helsingin rautatieasemalla tulee joku mieleltään epävakaa adhd-häiskä, niin siinä jo valmiiksi elämään sillä hetkellä tympiintyneenä ei kyllä kiinnostanut se noin kaksi minuuttia tuon tyypin kanssa. Odotin vaan, että lähtee meneen, kun ei sitä viitsinyt kuitenkaan sanoa että suksi vittuun. Toki jos vielä näen hänet, niin lupaan sanoa heti, se on varmaan miehekästä ja kaikkea. En ole kyllä kommentoinut sen juttuja täällä varmaan 2-3 kuukauteen, joten aika pahasti näemmä olen sen ihon alla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä tästä teidän (abianos yms) jutusta, mutta olen muutaman kerran miettinyt, että miltä Käyttäjänimetön näyttää tosielämässä. Palstalla ainakin löytyy rintakarvoja.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tuo Uutisvuoto muutoin mennyt väsyneeksi, mutta se uusi osuus "Nirepakat" eli takaperin "takaperin" toimii. Hämäläinen napakierre.
 

Pekkis

Jäsen
Iltalehden jutussa Iso-Arska ensin myöntää käyttäneensä uransa aikana kasvuhormonia, mutta sitten lopussa väittää saavutustensa perustuneen kovaan työntekoon ilman oikoteitä. Vai niin.

Muistan kyllä hämärästi lukeneeni sellaisen jutun Arskan aktiivivuosilta, missä jannu kehui vetäneensä niin paljon rojua, että mulkku seisoi tauotta ja seksiä piti saada koko ajan. Ja on varmaan saanutkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös