Olisi kyllä kova veto järjestäjiltä laittaa esiintymisaikatauluun peräkkäin Pää Kii, Mokoma ja Huora.Huora on ihan menevää punkrockia, mutta sen takia en lähtisi festareille...
Veikkaan, että söherryksen alta löytyy Arch Enemy
Olisi kyllä kova veto järjestäjiltä laittaa esiintymisaikatauluun peräkkäin Pää Kii, Mokoma ja Huora.Huora on ihan menevää punkrockia, mutta sen takia en lähtisi festareille...
Veikkaan, että söherryksen alta löytyy Arch Enemy
Avenged Sevenfold on mun veikkaus.Veikkaan, että söherryksen alta löytyy Arch Enemy
Avenged Sevenfold on mun veikkaus.
Olisi kyllä kova veto järjestäjiltä laittaa esiintymisaikatauluun peräkkäin Pää Kii, Mokoma ja Huora.
Amon Amarth on pikkusen pieni bändi pääesiintyjäksi. Avenged olisi todennäköisempi vaihtoehto.Amon Amarthia on myös veikkailtu. Itse en jaksa veikata koska en kyseisille kinkereille aio osallistua.
Mä ajoittain hihittelen noille FB:n progefoorumin postauksille. Alkaa oleen kuin suoraan Kummelin Musacorner-sketsistä.
"Lüüp on huilisti Stelios Romaliadisin johtama multikansallinen kollektiivi, jonka musiikki on yhdistelmä avant-progea, nyrjähtänyttä kamarimusiikkia ja modernia taidemusiikkia. Suositellaan Thinking Plaguen, Bartokin, Xenakiksen, Diamanda Galaksen ja Elendin ystäville. Tuleva kolmas pitkäsoitto on täynnä tulta, tappuraa ja pimeää kauneutta."
LÜÜP - 9°=2° (Κόγξ Ὀμ Πὰξ) - 2017 - I, Voidhanger Records - video - YouTube
Aika lailla kiinnostavimpia punk-yhtyeitä sitten Pää Kiin. Debyyttilevykin julkaistiin tänä vuonna ja kantoi hyvää nimeä "Hukutaan Paskaan".Huorahan on ihan hyvää kamaa. Tässä linkki, niin ettette joudu itse googlaamaan ja saa sen takia jatkuvalla syötöllä mainoksia venäläisistä postimyyntivaimoista... Huora - Kovia ja kiljua - YouTube
Näähän on ollut hyvinkin vahvasti esillä viimeisen vuoden aikana ihan valtamediassakin, mutta ei sitten kai ole kuitenkaan jäänyt nimi kaikille mieleen.
Vilkaisin tv-ohjelmatietoja ja huomasin että Herolta tulee klassikkoelokuva "Red dawn" (klassikko lähinnä koska on hulvattoman hölmö). Tarkempi tarkastelu paljastaa että kyseessä onkin vuodelta 2013 oleva uudelleenlämmitys ja tällä kertaa Yhdysvaltain valloituksessa on onnistunut
...
POHJOIS-KOREA!
Varmaan tuossa joku taustatarina on kerrottuna miten paksun pojan asevoimat ovat tässä suorituksessa onnistuneet (alkuperäisessä neukut salakuljettivat muistaakseni valloitusjoukot meksikolaisina siirtotyöläisinä), mutta olen päättäny säilyttää huvituksen ja jättää elokuvan katsomatta.
Tiilikainen-Rouvali-Pirjetä?Suomalaisen jääkiekkoilun todellinen suuruuden luoja oli muuten Hannu Ansas, joka palkkasi Turun Palloseuraan valmentajaksi Vladimir Jursinovin, joka valmensi Suomelle ensimmäisen kansainvälisen tason SUPERKETJUN.......
Mikä tää läskien invaasio televisiossa on...
Oletan tosiaan, että tässä puhutaan Jenny Lehtisestä. Joskus mietin, että jos Jennyn tilalle vaihtaisi minkä tahansa keski-ikäisen, huomattavasti ylipainoisen miehen paasaamassa omassa ohjelmassaan samasta aiheesta, niin tuolle olisi myös termi: -Juntti.Mikä tää läskien invaasio televisiossa on, jotkut värjätyt elefantit koittaa puhua lihavuuden puolesta ja argumentit on kyllä taattua #suomi100 #2017 luokkaa.
Nauroin, ja sitten tajusin että nää ihmiset on tosissaan.
Oletan tosiaan, että tässä puhutaan Jenny Lehtisestä.
Jenny+ on kaivattu häiriötekijä terveys- ja hyvinvointikeskusteluun. Arki ei ole rakettitiedettä, muttaa jotenkin siitä on tehty vaikeaa. Tutkittua asiaa suurella sydämellä. Ohjelma lisää naisten itsetuntemusta ja hyvinvointia puhumalla suoraan asioista, joista harvemmin keskustellaan muuten kuin hyvän ystävän kanssa.
Onko kärsä taistelukunnossa?Niin, olen 180 cm. pitkä ja painan 82 kiloa. Minulla on kaikki nuo Trenchtownin mainitsemat ongelmat (tosin esiintyvät vain ajoittain), olenko siis sotanorsu ?