Olipa rasittavaa lukea tuota veli Tammisen päivitystä, sen verran paljon siellä oli välimerkkien ja -lyöntien käyttöön liittyviä virheitä. Opettelisi kirjoittamaan saatana!
Sitä minäkin olen ihmetellyt, että tuo maailmankansalainen Tamminen ei ole ikinä oppinut kirjoittamaan. Aivan karmeaa suomenpaskaa pukkaa näppikseltä, vaikka luulisi kielipäätä noin yleisesti ottaen löytyvän, kun uuden maan kielikin on aina vartissa hanskassa.
Mikä ihme se on että ammattimuusikko haluaa tienata tekemisellään?Kun luin tämän viestin, ajattelin, että ei kai nyt helvetti Paula Vesala ole lähtenyt JVG:n kanssa levyttämään. Oli se näköjään. Olen aika pettynyt siitä, että hienoja sanoituksia viime vuosikymmenellä rustannut muusikko on ajautunut rahanhimossaan mukaan noin kamalaan paskaan.
Mikä ihme se on että ammattimuusikko haluaa tienata tekemisellään?
Onhan tuo Vesala tainnut tehdä kappaleita monellekin kaupallisille naispoppareille, joten en näe mitään ihmeellistä siinä että tekee kaupallista poppia miespoppareiden kanssa.Veikkaan tässä tapauksessa syyksi avioeroa. Jos olisi yhä kansainvälistäkin menestystä teinirokillaan niittänyt rokkistara aviomiehenä, ei tarvitsisi alentua lähtemään mukaan tuollaiseen roskaan.
Onhan tuo Vesala tainnut tehdä kappaleita monellekin kaupallisille naispoppareille, joten en näe mitään ihmeellistä siinä että tekee kaupallista poppia miespoppareiden kanssa.
Onneksi Paula Vesalan "Onks tääl muka muitaki ihmisii, ei ainakaan ketää noin hyvii", on suorastaan nerokasta sanoitusta. Kuulostaa ihan 12-vuotiaan päiväkirjalta.Nuo JVG:n jampat ovat sanoittajina suunnilleen yhtä lahjakkaita kuin Tero Vaara ja Arttu Wiskari.
Minusta Paula Vesalalla on ihan täysi oikeus rahastaa laulamalla Jaren ja Jonne-Kallen kaltaisten höpöttäjien kanssa, eikä hänen tarvitse välittää pätkääkään siitä, jos siitä kaltaiseni tiukkapipo pahastuu.
Onneksi Paula Vesalan "Onks tääl muka muitaki ihmisii, ei ainakaan ketää noin hyvii", on suorastaan nerokasta sanoitusta.
Sanoittaako Wiskari (enää) omia kappaleitaan? Minä kun olen ymmärtänyt, että sanoitusvastuuta kantaa Wiskarin bändikaveri Janne mikäliesukunimi.Nuo JVG:n jampat ovat sanoittajina suunnilleen yhtä lahjakkaita kuin Tero Vaara ja Arttu Wiskari.
@Musta Nuoli Jos olivat Original Sokos Hotel Vantaa - sokoshotels.fi nauran minäkin. Tallinnan risteily maalla.
Kyllä, risteilysimulaattorissahan ne.
Täytyypä välttää tuota Vantaan Sokos-hotellia sitten kaikin keinoin, jos se on kuin Tallinnan risteily ilman pääsyä Tallinnaan.
Minusta on aika hurjaa, että vuonna 2011 "yhden hitin ihmeeksi" leimattu Jare & VilleGalle on...Nuo JVG:n jampat ovat sanoittajina suunnilleen yhtä lahjakkaita kuin Tero Vaara ja Arttu Wiskari.
Minusta Paula Vesalalla on ihan täysi oikeus rahastaa laulamalla Jaren ja Jonne-Kallen kaltaisten höpöttäjien kanssa, eikä hänen tarvitse välittää pätkääkään siitä, jos siitä kaltaiseni tiukkapipo pahastuu.
Ja toisaalta omasta mielestäni Paula Vesalan ääni soi - hämmästyttävää kyllä - tuossa kappaleessa jollain selittämättömällä tavalla kaihoisampana ja hauraampana kuin missään PMMP:n tai hänen oman soolotuontantonsa biisissä. Suoritus sekin. Ehkä syynä on kertosäkeen sävellaji tai jokin. En tiedä. Äärettömän kaunista joka tapauksessa.Toisaalta JVG:n positiivinen räppi tai ehkä jopa "korni poppi" näyttää soivan suomalaisten soittimissa enemmän kuin juuri kukaan olisi arvannut. Mieleeni tulee juurikin mainitsemasi kappale Hombre, josta olen kuullut mainittavan sen positiivisuuden ja yhteydellisen sävyn, minkä pystyn kappaleesta kuulemaan varsin helposti.
Kyllä, aivan samaa mieltä. Sinäpä sanoit sen hyvin ääneen.Ja toisaalta omasta mielestäni Paula Vesalan ääni soi - hämmästyttävää kyllä - tuossa kappaleessa jollain selittämättömällä tavalla kaihoisampana ja hauraampana kuin missään PMMP:n tai hänen oman soolotuontantonsa biisissä. Ehkä se on kertosäkeen sävellaji tai jokin. En tiedä. Äärettömän kaunista joka tapauksessa.
Tämä siis tärkenänä juttuna, mutta ohi ketjun aiheen mainittuna.
Maassa maan tavalla vai miten se sanotaan. Meni hieman överiksi se ilta viinan suhteen. Heräsin Riihimäen asemalta junasta, kun konnari tuli herättämään, että tämä on päätepysäkki. Kello oli noin kolme. Taisi olla talvi ja minulla oli jostain syystä jäänyt takki (lompakkoineen), reppu ja itsekunnioitus Sinderela simulaattorin narikkaan. Siitä sitten taksi tolpalle huomatakseni, ettei minulla ole rahaa. Soitto avovaimolle joka lupasi maksaa taksin Riksusta Kallioon, mutta taksikuski ei suostunut lähteä heittämään, vaan käskytti minut pakkaseen. Sanoin, että tuohan on heitteille jättö. No onneksi eteen ajoi poliisiauto jolle taksikuski välkytti pitkiä. Kiitin kuskia ja menin pyytämään poliiseja viedä minut juoppoputkaan. He sanoivat, että ei käy, koska lähin putka on Hämeenlinnassa ja he ovat ainoa partio kylässä.. Minä siihen, että ette te kai minua pakkaseenkaan jätä takitonta, rahatonta ja itsekunnioituksen kadottanutta voi jättää. Uhkasin potkaista heidän etuvalon paskaksi, jos he eivät keksisi ratkaisua ongelmaani. Sanoin, että juna lähtee noin viiden aikaa Helsinkiin, että jos keksii missä voin siihen asti olla vaikka heidän kyydissä, niin pääsen kyllä junalla ilmaiseksi, ilman lippua sattuneesta syystä. No poliisit veivät minut pizzeriaan ja kertiivat tilanteeni omistajille. He antoivat minun huilata pari tuntia pizzeriassa antaen minulle ilmaisen pizzan ja kokista. Kun kello oli puoli viisi, niin lähdin kiittäen pizzeriasta. Poliisit olivat ulkona odottamassa ja tarjosivat kyydin asemalle. Kysyivät vielä, että pääsenkö varmasti junaan. Näin onnarin junan edessä ja käskin poliisien odottaa hetken. Menin puhumaan konnarille, kerroin tarinani ja jotain, mitä en halua kertoa palstaveljille, niin konnari päästi kinut junaan. Näytin peukkua poliiseille ja pääsinkin Pasilaan. Siellä sitte tolpalla taksikuski luotti sanaani, kun sanoin, että maksan, kun pääsemme osoitteeseeni. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Se oli viimeinen kerta, kun olen juonut itseni siihen kuntoon. Liikaa viinaa, liian vähän safkaa. Tarinan opetus on, että on niitä hyviäkin poliiseja, mukavia konnareita, kilttejä taksikuskeja ja ehkä sitä viinaa ei tarvitse juoda niin paljoa, vaikka ystävällä onkin synttärit. Oli ihan kiva ilta siihe asti.Kolmas kerta on jäänyt mieleen siitä, että se oli a) ainoa viettämäni ilta nimimerkin @Lätkä-Bongari Iso-E kanssa..
Mieleeni tulee juurikin mainitsemasi kappale Hombre, josta olen kuullut mainittavan sen positiivisuuden ja yhteydellisen sävyn
Joo. Tai ainakin jotain enemmän sinnepäin. Kiva, että edes joku oikolukee tai lukee näitä. Ihan kaikkea ei voi laittaa omaan piikkiin. t: ennakoiva tekstisyökkö.Tarkoititko yhteisöllisyyttä?
Paula Vesala lauloi jo kymmenen vuotta sitten vierailevana tähtenä erittäin hauskan ja elämäniloisen kappaleen "Miks kaikki mättää?" kertsissä. Se ei ollut kovin kummoinen kaupallinen menestys mutta sanoitus oli loistava.
Ja toisaalta omasta mielestäni Paula Vesalan ääni soi - hämmästyttävää kyllä - tuossa kappaleessa jollain selittämättömällä tavalla kaihoisampana ja hauraampana kuin missään PMMP:n tai hänen oman soolotuontantonsa biisissä. Suoritus sekin. Ehkä syynä on kertosäkeen sävellaji tai jokin. En tiedä. Äärettömän kaunista joka tapauksessa.
Hieno tarina. Mukava kuulla että löytyy vielä hyväsydämisiä ihmisiä jotka auttaa hädän hetkellä. Se yks (tai kaks) ylimääräistä drinkkiä voi mennä kenellä tahansa..Maassa maan tavalla vai miten se sanotaan. Meni hieman överiksi se ilta viinan suhteen.
...
Iltasanomat kirjoitti:Anello syyttää laulajan myös käyttäytyneen sopimattomasti ja ahdistelleen häntä seksuaalisesti. Henkivartijan mukaan Carey oli esimerkiksi pyytänyt eräällä lomamatkalla häntä tuomaan matkalaukut huoneeseen.
Anelloa odotti huoneessa läpinäkyvässä aamutakissa keimaillut Mariah Carey, joka oli aukaissut aamutakin niin, että se paljasti poptähden poven.
Anellon mukaan hän yritti poistua huoneesta mahdollisimman nopeasti, mutta vähäpukeinen Carey oli vaatinut Anelloa siirtelemään matkalaukkuja.
Toivottavasti saa hyvan korvauksen, raukkaparka.Ei ole helppoa kaikilla. Sympatiat on nyt tämän Anellon puolella.
Onko musta tulossa kukkahattutäti, kun pidän Careyn toimintaa ihan samassa luokassa kuin koko jupakan aloittanutta Weinsteinia? Vaikka kyseessä olisi miten viehättävä nainen, voi tuollainen käytös tuntua hyvinkin ahdistavalta. Iltasanomien jutun perusteella Careyn käytöksessä on ollut vähän muutakin moittimista, joten on ihan ymmärrettävää jos ei henkivartija syty lähentelystä.
Vähän on "otatsä naiselta pataan?"-tason naureskelua miesten kokemalle ahdistelulle, vaikka ymmärrän toki vitsin perustuvan Careyn milffimäiseen ulkomuotoon. Ei joku George Clooneykaan saisi hypoteettisia ahdistelujaan anteeksi vaikka onkin komea mies.