Mille naurat juuri nyt?

  • 13 187 116
  • 50 329

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
On näköjään. Hauska vielä kun katsoo ajankohtia siitä ekasta viestistä, missä asia tuli ilmi, eteenpäin.

Kenellä on mieli pahana? Ainakin schollin ilmoituksen jälkeen "Kadonneet jatkoaikalaiset"-ketju on täynnä pelkästään positiivisia tervetulotoivotuksia. Ja näköjään myös kauan hiljaiseloa viettänyt @Freddie Freeloader oli laittanut viestiä, joten tilanne näyttää erinomaiselta palstan tason kannalta. Vielä kun @Evil palaisi linjoille, niin olisi kovia jatkosopimuksia koko ykkösketjun täydeltä.

EDIT: Näköjään moderaattorit-ketjussa näyttikin niitä nillittäjiä olevan, en huomannut sieltä katsoa. Taisi olla peräti samoja tapauksia jotka aikoinaan schollin kanssa olivat sukset ristissä vuosia sitten. Pitkä on joidenkin kauna.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Nettiin latailu ei aina ole kovin järkevää (otettu poliisin päivittäistiedotteesta).
Kolme nuoren epäillään syyllistyneen moottorikulkuneuvon käytttövarkauteen Lahdessa Kasakkamäentiellä 4.10.2017 illalla. Poliisi sai ilmoituksen hätäkeskukselta, että nuorisoporukka oli anastanut asfalttijyrän ja ajavat sillä kohti Satulakatua. Partioiden mennessä paikalla asfalttijyrä oli käynnissä Kasakkamäentien päässä. Tekijät jäivät kiinni siten, että pojat olivat ladanneet asfalttijyrällä ajon internettiin, minkä perusteella heidät tunnistettiin. Poliisi tavoitti pojat hetken päästä tapahtumapaikan läheisyydestä. Poliisi ja sosiaalitoimi jatkaa tapauksen selvittelyä, koska kaksi pojista oli 14-vuotiaita ja yksi 15- vuotias.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
EDIT: Näköjään moderaattorit-ketjussa näyttikin niitä nillittäjiä olevan, en huomannut sieltä katsoa. Taisi olla peräti samoja tapauksia jotka aikoinaan schollin kanssa olivat sukset ristissä vuosia sitten. Pitkä on joidenkin kauna.

En minä voi sanoa että minulla mitään kaunaa olisi, tai että olisi varsinaisesti ollut edes sukset ristissä kenenkään kanssa vaikka tuo kirjoitusoikeuksien poisto aikanaan taisi tuosta minun lämpenemisestä johtuakin. Scholl kuuluu vaan niihin kirjoittajiin joiden viesteistä niin suuri osa on ollut joko ihan aivotonta paskaa tai pelkkää provoamista että minä en oikeasti jaksa niitä joka ketjussa. Ja sikäli minusta tuo kirjoitusoikeuksien poisto oli ihan aiheellinen että ko. nimimerkki toistuvasti rikkonut sääntöjä ja selvisi niistä harvinaisen pitkään pienillä/pienehköillä rangaistuksilla mutta ei silti muuttanut millään tavalla tapojaan. Mutta modet tekevät päätöksensä ja sillä selvä, hyvä että fanit on saaneet messiaansa takaisin ja me joille tuo tyyli ei putoa voimme vaikka vähentää palstan lueskelua jos alkaa liikaa ahdistamaan.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Naurattaa jo pelkkä tietoisuus asiasta, että scholl on näemmä palannut Jatkoaikaan

Saa nähdä mikä meno Vapaan puolella kun käy huomenna lukemassa. Halvat on joskus huvit!
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Aki Palsanmäen huutokaupassa porukka huutaa tosissaan jonkun taiteilijan tekemästä kämmenen kokoisesta rikkinäisestä Kylväjämies-patsaasta 70 €.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Aki Palsanmäen huutokaupassa porukka huutaa tosissaan jonkun taiteilijan tekemästä kämmenen kokoisesta rikkinäisestä Kylväjämies-patsaasta 70 €.

Toisen romu voi olla toisen aarre...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aki Palsanmäen huutokaupassa porukka huutaa tosissaan jonkun taiteilijan tekemästä kämmenen kokoisesta rikkinäisestä Kylväjämies-patsaasta 70 €.
Eikös tuolla huudeta satasia yhdestä kuparipannusta. Tuo hintahan koostuu tasan tarkkaan siitä, että se on nyt vain huudettu tuolta pariskunnalta. Sen voi sitten mainita jokaisella kerralla, kun mökkivieraat saapuu ja kyseinen esine makaa kolmatta vuotta pölyisenä keittiön hyllyllä. "Tää on muuten huudettu nääs Palsanmäeltä kahdellasataa hehheh". Oikeastihan varmasti suurin osa huutajista ja yleisöstä ovat juntimpia, kuin itse Palsanmäki.

Eiköhän kyseinen herra myydessään tuotetta mielessään naureskele, että "vittu mikä urpo taas kerran"

Typerää? - kyllä.
Junttia? - kyllä
Hyvää bisnestä - kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Palsanmäki ottaa rahat pois ja takoo nyt, kun rauta on kuumaa. Niin minäkin tekisin. Viiden vuoden päästä tuota ei muista enää kukaan.
 

sinikettu

Jäsen
Huutokauppakeisarit eivät kiinnosta vittuakaan, mutta hattua täytyy silti nostaa Palsanmäelle. Sillon bisnestä on tehtävä, kun maksavia urpoja löytyy. Ja kyllähän niitä löytyy.
 

Pekkis

Jäsen
Eikös tuolla huudeta satasia yhdestä kuparipannusta. Tuo hintahan koostuu tasan tarkkaan siitä, että se on nyt vain huudettu tuolta pariskunnalta. Sen voi sitten mainita jokaisella kerralla, kun mökkivieraat saapuu ja kyseinen esine makaa kolmatta vuotta pölyisenä keittiön hyllyllä. "Tää on muuten huudettu nääs Palsanmäeltä kahdellasataa hehheh". Oikeastihan varmasti suurin osa huutajista ja yleisöstä ovat juntimpia, kuin itse Palsanmäki.

Eiköhän kyseinen herra myydessään tuotetta mielessään naureskele, että "vittu mikä urpo taas kerran"

Typerää? - kyllä.
Junttia? - kyllä
Hyvää bisnestä - kyllä.

Kaikkea paskaa tulee toosasta tuutin täydeltä, mutta tämä "paska" on kyllä minut koukuttanut. Kuparipannun kohdalla ovat Palsanmäet osoittaneet nerokkuutensa, ja paras hinta pannusta taitaa olla jo 500 euroa? Nimet kylkeen ja rankinglista kamarin seinällä ovat loistavia vetoja!

Markku oli viimeksi tuunannut puulavoista yrttitelineitä, ja eräskin naikkonen oli tullut juuri niitä huutamaan. Koska oli Markun tekemiä. Loistavaa tuotteistamista.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nimet kylkeen ja rankinglista kamarin seinällä ovat loistavia vetoja!

Mä vähän luulen, että kaikkein paras houkutin on se, että kuparipannun ostamalla pääsee varmasti telkkariin. Saa sitten köyhät naapurit olla kerrankin oikein kunnolla kateellisia.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Palsanmäen kyky käyttää mystistä kuparipannua esineenä on loistava tuote koukuttaa ja houkutella harakanluonteenpiirteen omaavia henkilöitä hamstraamaan romua kotiinsa. Tosin viime aikoina huutokauppakeisarin hermo ei ole aina pitänyt tiukemmilla hetkillä. Ehkä väsymisen merkkejä kun pokka ei aina pidä vaan sortuu tiuskimaan.
Tuli mieleen, että kaverin mutsi kerää kuparipannuja sänkyjen alle. Kuulemma vaikuttaa selkäkipuihin tai jotain tällaista kansanparantavaa vaikutusta, jota nykylääketiede ei tunnista. Muutoin järkevä ihminen mutta uskoo tämmöisiin humpuukiin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rupesin lukemaan tätä sivua sattumanvaraisesti keskeltä ja ensimmäinen silmään osunut viesti oli "paras hinta pannusta taitaa olla jo 500 euroa". Entäs neitsyestä?
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Tämä on tärkeä asia.
Kyllä. Itseäni kiinnostaa, miksi joku maksaa kuparipannusta käsittämättömiä hintoja. Ihmisprefenssit on niin ihmeellisiä. että kaikista maksuhaluisista ja -kykyisistä asiakkaista saadaan rajallinen autotallillinen harakoita täyteen illasta toiseen, jotka pelaavat eräänlaista henkistä peliä alitajuisesti primitiivireaktiona toistensa kanssa. Palsanmäen kyky kiinnostaa, kuinka hän vetää henkisistä naruista siihen suuntaan, että kukkaronnyörit heltiää eikä asiakas edes tiedä, mistä hän lopulta maksoi. Palsanmäki tuotteensa toki tuntee, mutta ennenkaikkea hän tuntee asiakkaansa. Sen takia kuparipannuista maksetaan, mitä maksetaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Olin melko varma, että näin kuparipannun myytävän mainitsemaani hintaan. Mutta jos niin ei ole, niin myönnän erheeni, enkä menetä siitä yöuniani. Paljon enemmän menetän yöuneni siitä, että olen luvannut maksaa maalämmöstä liki 18 k€, jonka toimitus on 3 viikkoa myöhässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös