Huvittava tapaus kerta kaikkiaan, jota vielä fanitytöt tulivat heti puolustamaan.Awe on kyllä surkuhupaisa hahmo. Paskaa suoltavasta hassuttelijasta kehkeytynyt paskaa suoltava tiedostava älykkö.
Onk sul jottan nois flikoist sanottavan?Huvittava tapaus kerta kaikkiaan, jota vielä fanitytöt tulivat heti puolustamaan.
Emmää mistää turust ol, mää oon porista.Onk sul jottan nois flikoist sanottavan?
Ja mää puhu flikoist.Emmää mistää turust ol, mää oon porista.
Huvittava tapaus kerta kaikkiaan, jota vielä fanitytöt tulivat heti puolustamaan.
"Tiedostava älykkö" on kehu. Vain esim. populistien luomassa kielessä älykkyydestä tehdään joku eliitin tms. vihollinen.
Populismipoliisista hyvää ja ahdasmielistä iltaa!
Kansallispopulistien/oikeistopopulistien kielenkäytössä "tiedostavalla älyköllä" ei viitata älykkäseen (eikä välttämättä myöskään tyhmään) henkilöön, vaan ihmiseen, joka omaksuu suvaitsevaiston arvomaailman joko naiiviuden tai muodin vuoksi. Sellainen "älykkö" yrittää näyttä fiksulta ja hyväksytyltä olettamansa oikeamielisten oppineiden silmissä ja vastaavasti erottautua olettamastaan rahvaasta ns. tiedostavan suvaitsevaisilla (=kulttuurimarxistisilla) näkemyksillään.
Pelkkä 'älykkö' sana itsessään ei taas tietääkseni sisällä vastaavaa arvolatausta.
Niinhän minä sanoin.
No et sinä kyllä ollenkaan niin sanonut, mutta jatketaan tahoillamme "uskoissamme" vahvana!
voi vittu jaksais perjantai-iltana tai jo lauantaiaamuna jotain siitinmittailua.
Ks. Vitsi – Wikipedia
Ja onhan tämmönenkin: Päivän härski... | sivu 29 | Jatkoajan keskustelupalsta
Otetaan tuolta se vimoisin: "Alabamassa poika oli menossa naimisiin mutta hääyön jälkeen ilmoitti purkavansa avioliiton koska tyttö oli vielä neitsyt. Oikein, isä sanoi, jos hän ei kelvannut perheelleen ei hän kelpaa sinullekaan." Kiitokset nimimerkille @SamSpade
Minä sanoin mitä "tiedostava älykkö" oikeasti tarkoittaa. Persukielellä se saa tarkoittaa vaikka persvakoaan korvallaan nuolevaa pesukarhua (sori pesukarhut kun yhdistin teidät persuihin).
"Tiedostava älykkö" on kehu. Vain esim. populistien luomassa kielessä älykkyydestä tehdään joku eliitin tms. vihollinen.
Täytyy siis keksiä parempia loukkauksia eikä tämmöisiä väsyneitä persujen leikkihaukkuja. Wuf!
Niinpä niin, mutta ethän sinä kertonut mitä tiedostava älykkö "oikeasti tarkoittaa", vaan kirjoitit näin:
Käänsit siis (kenties persumaisesti!) premissit perselleen väittämällä, että ko. termillä "älykkyydestä" yritetään muka tehdään joku vihollinen tai negatiivinen asia.
Tai sitten kannattaisi pysyä kivapuheessa, kun ei edes "vihapuheen" alkeet näytä olevan hallussa. Öitä!
Mun mielestä tiedostava on aika negatiivinen ilmaus kielestä (persukieli ja muut kielet, mitähän niitä on) riippumatta samoin kuin suvaitsevainen (tai no joo, vanhemmilta rouvilta oon kuullut "me suvaitsevaiset" -puhetta ilman mitään negatiivisuuksia, pystyyköhän ne edes itsekritiikkiin). Ne on just semmosia ilmauksia, joilla kuvataan itsensä korottajia, ns. hyviä ihmisiä, joille hyvyys on melkoisen suhteellinen asia. MINÄ puolestani käytän negatiivisesti mm. seuraavia ilmauksia: tiedostava, suvaitsevainen, suvakki, rajakki, persu, punavihreä, jne.
Hiihtofani ja Elämänkoulun historian lyhyt oppimäärä.
Villi veikkaus: pari kirjastoautollista eläkeläisiä.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005390658.html
Joutui naurahtamaan poliisimiehen kommentille.
"Rikosylikomisario Jari Kinnunen sanoo tekijöistä sen verran, että he ovat paikkakuntalaisia ja kantasuomalaisia.
– En oikein voi kuvailla heitä, koska tulen varmaankin sanoneeksi vihapuhetta."
Linkki iltasanomien uutiseen joukkotappelusta.
Tänään nimipäiviä viettävät: Raine, Rainer, Rauno.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005390658.html
Joutui naurahtamaan poliisimiehen kommentille.
"Rikosylikomisario Jari Kinnunen sanoo tekijöistä sen verran, että he ovat paikkakuntalaisia ja kantasuomalaisia.
– En oikein voi kuvailla heitä, koska tulen varmaankin sanoneeksi vihapuhetta."
Linkki iltasanomien uutiseen joukkotappelusta.
Nauran jenkkien talonrakennustavoille. Kertoo aikalailla kaiken jos televisiossa kannattaa mainostaa jenkkifutispelin katkolla parhaaseen katseluaikaan tämän kuvan mukaista oville ja ikkunoille suunniteltua tuotetta.