Mille naurat juuri nyt?

  • 13 262 785
  • 50 455

Nick Neim

Jäsen
Olenko missanut jotain, kun pirun moni kavereistani vaihtoi muutama tunti sitten inttikuvan profiilikuvakseen?

"Nyt on joku valtakunnallinen inttikuvaviikko Facebookissa"

Tollasen vastauksen sain kaverilta, kun ihmeteltiin minkä takia jokainen on vaihtanut profiilikuvakseen jonkun inttikuvistaan.

Anna mun kaikki kestää.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olenko missanut jotain, kun pirun moni kavereistani vaihtoi muutama tunti sitten inttikuvan profiilikuvakseen?

Olet, tämän.

Eli kyseessä varusmiesliiton joku kampanja. Linkki IS:n sivuille aiheeseen.

Täsmälleen samaa mieltä olen noista, jotka sen kuvan proliifikuvakseen laittavat. Idiootit.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Ensin...

"Teille Facebookissa profiilikuvakseen inttikuvan lisääville, te ootte kaikki idiootteja."

Sitten...

"Samoin te, jotka lisäätte sen vauvanne kuvan profiilikuvaksi."

Ja kruununa tälle...

"Laitan ihan vittuillakseni profiilikuvakseni vauvan inttipuvussa."
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
"Mahdottomat uutisotsikot" - ketjulle. Kahden viimeisimmän sivun otannalla aivan hervotonta settiä. Nauroin vedet silmissä, kunnes tajusin, että otsikot ovat tekaistuja. Tämäkin ilo vietiin minulta.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Suomen Kuvalehden Jyvät ja Akanat-palstalla olleelle, alunperin MTV3:n verkkosivuilla esiintyneelle "Mitä mieltä olet Silja Lehtisen lopettamisesta?"-otsikolle.

Noin sitä vaan kasuaalisti kysellään moisia...
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mun mielestä idiootti on se joka tuollaisesta jaksaa mielensä pahoittaa. Poista itsesi internetistä, kiitos.

En siis itse kuulu näihin idiootteihin, jos niin luulet.

En ole pahoittanut mieltä, nauran heille ja pidän heitä idiootteina. Nyt nauran sulle, kun pahoitit mielesi siitä, että nauran noille. Oikeen pitäs internetistä poistua, voi hellanlettas.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole pahoittanut mieltä, nauran heille ja pidän heitä idiootteina. Nyt nauran sulle, kun pahoitit mielesi siitä, että nauran noille. Oikeen pitäs internetistä poistua, voi hellanlettas.

Olin varma, että käytät tuon kortin. Ei siinä mitään, naura vain.
Kaikille idiooteille kuuluu nauraa, eikö niin? Varsinkin siitä pitää tulla kirjoittamaan tänne. No, voi olla että joku pitää sinua kovempana jätkänä kun naureskelet julkisesti tuollaisille idiooteille.
 

Nick Neim

Jäsen
Olin varma, että käytät tuon kortin. Ei siinä mitään, naura vain.
Kaikille idiooteille kuuluu nauraa, eikö niin? Varsinkin siitä pitää tulla kirjoittamaan tänne. No, voi olla että joku pitää sinua kovempana jätkänä kun naureskelet julkisesti tuollaisille idiooteille.

Kortin? Julkisesti? Oikein anonyyminä täällä julkisesti naureskellaan, huhhuh. Mitähän seuraavaksi, haukutaan rumia naisia julkisesti jossain ketjussa? Toivottavasti niin alas ei kukaan vajoa.

Varsinainen mielensäpahoittamisen huippu.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä nauran (ja itken samaan aikaan) kaverilleni, joka on yrittänyt päästä niskaleikkaukseen ja saanut tänään tietää olevansa jonossa munuaissiirtoon.
Ei jumalauta mitä touhua. Korjasikohan ne nyt oikeat paikat multakaan viikonloppuna?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Minä nauran (ja itken samaan aikaan) kaverilleni, joka on yrittänyt päästä niskaleikkaukseen ja saanut tänään tietää olevansa jonossa munuaissiirtoon.
Ei jumalauta mitä touhua. Korjasikohan ne nyt oikeat paikat multakaan viikonloppuna?
Varmaan riippuu siitä oletko tyytyväinen uusiin rintoihisi.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli, ja se käy ilmi jo siinä aikaisemmassa osassa viestiäni jonka luonnollisesti pyyhit pois lainauksestasi.

Pahoitteluni jos lukutaitosi on tuota luokkaa, olisi pitänyt kirjoittaa varmaan vieläkin selkeämmin.

Sinä pidät idiootteina ihmisiä jotka laittavat facebookissa profiilikuvakseen jonkun inttikuvan. Minä pidän idiootteina ihmisiä joita jaksaa asia niin paljon kiinnostaa että pitää sitä ihan keskustelufoorumille tulla julistamaan.

Mulla ei oo muuta.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sori OT, mutta miten inttikuvien laittaminen tekee meistä idiootteja?

Huoh....niin suomalaista taas.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sori OT, mutta miten inttikuvien laittaminen tekee meistä idiootteja?

Huoh....niin suomalaista taas.

Minulla on tästä vankka taustaepäily. Idiootiksi haukkujat ovat syystä tai toisesta jättäneet armeijan käymättä, eikä heillä itsellään ole mahdollisuutta lisätä inttikuvaa Facebookiin.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulla on tästä vankka taustaepäily. Idiootiksi haukkujat ovat syystä tai toisesta jättäneet armeijan käymättä, eikä heillä itsellään ole mahdollisuutta lisätä inttikuvaa Facebookiin.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

Minä olen intin käynyt ja inttikuviakin löytyy roppakaupalla, joista voisi profiilikuvan muiden idioottien mukana valita.

Itse pidän idioottimaisena vain tuota "nyt on perse-viikko, laita perseestäsi kuva profiilikuvaksi" ja sitten kaikki laittaa. Ihan samaa luokkaa näiden "Tykkää tästä, niin kerron chatissä kuinka seksikäs olet asteikolla 1-10" -juttujen kanssa(kyllä, sain vastaukseksi 2, muttei se vaikuta mielipiteeseeni).

Jotenkin tuo koko juttu, että intistä jostain varusmiestoimikunnasta käsketään laittamaan inttikuva ja kaikki tekevät sen, vaikuttaa omiin silmiini idioottien toiminnalta.

änäheimille sellaista, että eikö tuo ole sitten yhtä idioottia julistaa täällä keskustelupalstalla, kuinka ihmiset, jotka pitävät idiootteina näitä inttikuvaidiootteja, ovat idiootteja?
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Eikö tuo nyt mene samaan kategoriaan joidenkin movember viiksien kanssa. Keksitään joku kampanjatempaus ja ihmiset siihen sitten osallistuu halutessaan.

En nyt lähtisi idiootiksi tässä haukkumaan ketään.
 

Nick Neim

Jäsen
Minulla on tästä vankka taustaepäily. Idiootiksi haukkujat ovat syystä tai toisesta jättäneet armeijan käymättä, eikä heillä itsellään ole mahdollisuutta lisätä inttikuvaa Facebookiin.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

Vankasta taustaepäilystä ainakin kaksi menee heti kärkeen pieleen, koska olen myös intin käynyt. Mahdollisuus siis lisätä profiilikuvakseni inttikuva on olemassa, mutta en sitä syystä tai toisesta halua tehdä.

Komppaan ylläolevaa siinä mielessä, että inhoan kiertoviestejä sekä muuta vastaavaa paskaa. Pidän sellaisia ihmisiä idiootteina, jotka niitä toteuttavat. Ja ei, en pistä kaverisuhteita poikki vastaavan takia. Ei, en välttämättä lopeta kahvilla käymistä kyseisen ihmisen kanssa. Pidän sitä vain idioottimaisena toimintana, vaikka tänne(kin) tulisi lässyttämään kuka tahansa siitä minun väärästä mielipiteestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös