Olen tietoinen asiasta. Selvennetään siis vielä, että nauroin tuon otsikon kaksoimerkitykselle.
Olen tietoinen asiasta. Selvennetään siis vielä, että nauroin tuon otsikon kaksoimerkitykselle.
Näin fiilispohjalta olettaisin, että lampaat, lehmät ja hevoset menisivät sallittuun kategoriaan. Kissat, koirat, kanat ja marsut eivät. Siat ovatkin sitten rajatapaus.
Madonreikätutkimus saattaa pikapuoliin saada uutta, innokasta tutkija-ainesta ruotsalaisista amatööriasianharrastajista.Näin fiilispohjalta olettaisin, että lampaat, lehmät ja hevoset menisivät sallittuun kategoriaan. Kissat, koirat, kanat ja marsut eivät. Siat ovatkin sitten rajatapaus.
Jutuista päätelleen aika moni suomalaisista on nussinut sikoja, lehmiä ja jotkut onnekkaat jopa kissoja.
Innokasta takaapäin panijaa voi myös kutsua koiraksi. Ainakin joku kutsuu.
Taiteilija urakehitys (linkki Naurunappulaan): Taiteilijan urakehitys lapsesta aikuisuuteen - hauskat kuvat - Naurunappula
Olen kovin usein pohtinut, miltä näyttää ja kuulostaa nykyajan geneerinen paskajournalisti, joka on hankkinut kannuksensa oppilaskuntatoiminnassa ja jossakin poliittisessa nuorisojärjestössä - vaan eipä tarvitse enää; oikeastaan ko. juontajan kutsuminen paskatoimittajaksi loukkaa jopa YLEn kaikkia paskatoimittajia.Nauran A-studion Talvivaara-ohjelmalle. ... Juontajalikka pinkissä yrittää olla kovin nokkela zuurnalisti.
Onko Jani Toivola vielä kansanedustaja? Ja tietääkö joku miten se saa sen lapsen? Viiikko pari sit uutisoitiin, että siitä tulee isä, niin et tekikö se sen muksun ihan ite vai onko se tilannu sen jostain?
En halua keskustella asiasta julkisuudessa asiasta sen enempää, mutta meidän kesken voin kertoa, että ihan normaalilla keinosiemennyksellä asia hoidettiin, äiti ei halua julkisuuteen.
Mielestäni pummin olisi pitänyt saada tuomio epäasiallisesta oleskelusta ja jogurttimiehen häirinnästä ;)
Patrick Bateman olisi hoitanut homman mielestäni, hmmm...hieman kustannustehokkaammin.
Jep, veikkaan että tämän pummin ei tarvitse enään loppuelämänsä aikana pummailla, siviilioikeudesta vetää varmasti seitsemänlukuisen korvaussumman.
Boldaus minun.Joku urpå alkoi iskemään silmää mulle tänään keilahallilla ja näytteli peukkuaan kaatojen jälkeen katsomosta. Ignoorasin loppuajan senverran, että en viitsinyt katsoa edes siihen suuntaan, kun nauratti niin helvetisti. En ole todellakaan mikään homomagneetti.
Ryhmäalennukset houkuttaa pihiä kansaa.Prostituutioketjussa puuhataan joukkotapaamista.
Prostituutioketjussa puuhataan joukkotapaamista.