Näille mielensäpahoittajille jotka keskellä suurta tuskaansa soittelevat iltapäivälehtiin ja näistä tehdään vieläpä juttuja. Nyt Tuusulassa joku paikallinen on ollut tekemässä päivän hyvää työtä raivaamalla kaatuneen puun pois tieltä, mutta mielipahaahan siitä on tullut. Muutama ohi ajanut ei ole muistanut hymyillä sankarille tai vetää tien sivuun ja käydä kättelemässä tätä arjen sankaria.
Kieltämättä tulee mieleen suomalainen talkoomies, joka valittaa pitkin kyliä, kun ei saa ilmaisia kännejä ja safkoja tarjouduttueaan itse johonkin tunnin vievään pikkunäpertelyyn. "En minä tästä mitään vailla. Ihan vaan hyvää hyvyyttäni"
Ei taida mielensäpahoittaminen olla pelkästään suomalaisten juttu, sillä naapurissakin osataan :
Joulutorttuohjeesta kohu Ruotsissa: | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Melkoista ihmisjätettä nuo mielensäpahoittajat.
Onneksi tuli eilen sähkökatkos ja jäi tenavien kanssa tortut paistamatta. Ei viitsi jatkossa vetää lapsia mihinkään rasistijuttuihin mukaan. Karjalanpiirakoita paistan jatkossakin. Siitä leimautuu vain pervoksi.
No eihän.
Sain idean. Ryhdyn valmistamaan suoleen pakattua makkaraa, jonka täytteeksi tulee tujusti ryynejä, verta, lihaa ja jauhoja. Voisi olla hyvää kuumennettuna ja puolukkahilloon kastettuna. Ajattelin koemarkkinoida tätä umpimustaa tuotetta vaikka Pirkanmaalla. Jospa vuokraisin grillivaunun ja ryhtyisin kokeilemaan Tammelan torilla, kuinka tamperelaiset ottavat grilliherkun vastaan.
Nimen olen jo makkaralle suunnitellut. Siitä on tuleva Neekerin slaikkari.
Pistit sitten kerralla toiminnaksi ja toteutit ideasi. Tai sitten joku molopää varasti ideasi. Näin nimittäin tuollaisen makkaravaunun torilla ja väki dippaili pikimustaa kyrsää puolukkahilloon. Nimi tosin oli vain musta makkara.
Tuote on kyllä äärimmäisen rasistinen ja neekereitä halventava. Tumma väri, valtava koko, kurttuinen ulkomuoto ja nimi antavat vahvan mielikuvan neekerin kyrpään. Pitäis varmaan olla yhteydessä johonkin viranomaiseen, jolloin tuote olisi jatkossa pieni, sileä, tumma prinssinakki. Silloin se vasta neekereitä halventaisikin, koska oikeasti neekereillä on iso, tumma ja kurttuinen sladdi.