Teille Facebookissa profiilikuvakseen inttikuvan lisääville, te ootte kaikki idiootteja.
Teille Facebookissa profiilikuvakseen inttikuvan lisääville, te ootte kaikki idiootteja.
Olenko missanut jotain, kun pirun moni kavereistani vaihtoi muutama tunti sitten inttikuvan profiilikuvakseen?
Olenko missanut jotain, kun pirun moni kavereistani vaihtoi muutama tunti sitten inttikuvan profiilikuvakseen?
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uu...uttiin_junioripeliin/?ref=tf_iOKboksi_news_p2
Viimeinen kommentti: "Haluaisinpa kuulla desantti Bäckmanin version asiasta."
Kyllä mun mielestä idiootti on se joka tuollaisesta jaksaa mielensä pahoittaa. Poista itsesi internetistä, kiitos.
En siis itse kuulu näihin idiootteihin, jos niin luulet.
En ole pahoittanut mieltä, nauran heille ja pidän heitä idiootteina. Nyt nauran sulle, kun pahoitit mielesi siitä, että nauran noille. Oikeen pitäs internetistä poistua, voi hellanlettas.
Olin varma, että käytät tuon kortin. Ei siinä mitään, naura vain.
Kaikille idiooteille kuuluu nauraa, eikö niin? Varsinkin siitä pitää tulla kirjoittamaan tänne. No, voi olla että joku pitää sinua kovempana jätkänä kun naureskelet julkisesti tuollaisille idiooteille.
Varmaan riippuu siitä oletko tyytyväinen uusiin rintoihisi.Minä nauran (ja itken samaan aikaan) kaverilleni, joka on yrittänyt päästä niskaleikkaukseen ja saanut tänään tietää olevansa jonossa munuaissiirtoon.
Ei jumalauta mitä touhua. Korjasikohan ne nyt oikeat paikat multakaan viikonloppuna?
Varsinainen mielensäpahoittamisen huippu.
Oliko sulla muuta?
Oli, ja se käy ilmi jo siinä aikaisemmassa osassa viestiäni jonka luonnollisesti pyyhit pois lainauksestasi.
Pahoitteluni jos lukutaitosi on tuota luokkaa, olisi pitänyt kirjoittaa varmaan vieläkin selkeämmin.
Sori OT, mutta miten inttikuvien laittaminen tekee meistä idiootteja?
Huoh....niin suomalaista taas.