Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 869
  • 50 365

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Saattaa olla jo tässäkin ketjussa mainittu mutta itse törmäsin vasta äsken tähän kappaleeseen jonka sanat vaan pitää niin täysin paikkansa.

Suomipop Ilkka - Tauski Vain - YouTube

Tuli kyllä naurettua vedet silmissä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nimimerkki P.Sihvonen huilaa kolme kuukautta lukuisten henkilökohtaisuuksien ja itsemoderoinnin takia. Aiempi rikehistoria samasta asiasta vaikutti pelikiellon pituuteen.

Itse olen ollut monessa väännössä mukana Jatkoajassa, mutta yhtä lapsellista hyökkäystä, minkä kohteeksi jouduin eilen "Johtavan" toimesta, en ole usein nähnyt.

Ei vasta-argumentteja argumentteihini, tökeröitä yleistyksiä ja lapsellisia henkilökohtaisuuksia. En tosin ollut ainoa, jota Sihvonen eilen "koulutti".

No, kyllä tämä minua nyt hetken naurattaa, varma merkki siitä, että kauden alku lähestyy.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tämmönen hauska äänestys jonka joku visionääri oli joskus ilmoille laittanut:

Jatkoajan keskustelupalsta - Näytä äänestyksen tulokset

En ole Jokerit-KLH:ssä puintia kovin tarkkaan seurannut, mutta jos olisin niin tuolta voisi bongata josko jonkun nyt kovasti siirtoa siunaavan/kiroavan nimimerkin takki olisi kääntynyt suuntaan tai toiseen.

Mitkähän mahtaisi olla prosentit tänä päivänä?
Mielenkiintoinen äänestys nykyolosuhteet huomioiden. Itse olen näemmä valinnut tuolloin Ak Bars Kazanin, joten menneisyyden minä lähettää pahoittelut kaikille teille Saipa-faneille.

Melko maltillisesti olen muutenkin tämän KHL-kuvion ottanut vastaan, sillä muistaakseni en pahempia avautumisia ole palstalle lipsautellut. Toki paljon pureksittavaa on vielä ja varmasti jossain käänteissä tulee kotimaista liigaakin ikävä. Näillä siis mennään.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
"Uskotko Jumalaan-ketju"
Ensin vitutti, sitten nauratti ja sitten lopulta itketti ja nauratti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
JJ Lehto ei oo näköjään saanut kirjoitusoikeuksia Jatkoaikaan, mutta haluaa silti osallistua, vaikka sit vaan Sihvoskan kanssa rupatellen.
Yhdet mopoilee, toiset veneilee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hauskaa settiähän tuo Sihvosen avautuminen tuossa blogissa oli, mutta eräs lause kyllä hymyilytti kenties kaikkein eniten. Sihvonen kirjoitti: "Kun kiskoo ja kirjoittaa piri pinnassa, sattuu ja tapahtuu".

Jäi vähän mietityttämään, että paljastikohan Sihvonen tuossa nyt vahingossa sen, että mistä aineista nämä kirjoitetut tekstit nyt johtuivat.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä, että tormakat lätkäjätkät ja lähes kollegat lukevat ja analysoivat Johtavan jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan ansiokasta pelitapakeskusteluketjua. Enemmän ihmetyttäisi jos näin ei olisi.

Onhan Vesa Keskinenkin ilmoittanut lempiluettavakseen Aku Ankan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JJK:n keräyskampanjalle, tai eritoten tälle uudelle tuotteelle: JJK Jyväskylä - JJK Jyväskylä
Wusu siis siirtyy muualle pelaamaan, joten tästä kiitoksena JJK tekee hänestä paidan, jossa on "Tunden" naama. Tämä ei ole kuitenkaan se huvittava asia, vaan hinnan tullessa esille:

- Hinta ainoastaan 200€/kpl

Linkki JJK:n kotisivuille, tarkemmin paidan myyntisivulle.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
JJK:n keräyskampanjalle, tai eritoten tälle uudelle tuotteelle: JJK Jyväskylä - JJK Jyväskylä
Wusu siis siirtyy muualle pelaamaan, joten tästä kiitoksena JJK tekee hänestä paidan, jossa on "Tunden" naama. Tämä ei ole kuitenkaan se huvittava asia, vaan hinnan tullessa esille:



Linkki JJK:n kotisivuille, tarkemmin paidan myyntisivulle.

Vetää typeryydessään melkein vertoja Kanye Westin "suunnittelemalle" vitivalkoiselle t-paidalle, joka myös maksaa tuon 200 (dollareina?)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mites kun aika on päättynyt ja se ei tuottanutkaan satasta vaan 76 ja risat, annetaanko sen nyt sitten päättyä?

200 euroa t-paita. Ihan linjassahan tuo on satasen maksavan tarran kanssa. Oikeastaan suhteessa siihen jopa halpa.

naurettavan halpa hinta kun vertaa MM-kisojen lippujen hintoihin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Nauran twitterille, jossa Jari "Sporde" Porttila (parodia) twiittailee Thorkildsenille näin:

Please @AThorkildsen come and make pee happen into MTV3's doping cup. You are under arrest. I am Jari Porttila. Happen.

Thorkildsen vastaa:

@SpordePorttila you bring the cup, I bring the pee :)
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Nauran twitterille, jossa Jari "Sporde" Porttila (parodia) twiittailee Thorkildsenille näin:

Please @AThorkildsen come and make pee happen into MTV3's doping cup. You are under arrest. I am Jari Porttila. Happen.

Thorkildsen vastaa:

@SpordePorttila you bring the cup, I bring the pee :)

Ja oikea Jari Porttila kiirehtii paikalle:

Hi @AThorkildsen it was fake account, this is my own. Great to see you in final. Jari from MTV3.

"Jari from MTV3" :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös