Jääkiekkoexperttien sivuilla huhutaan Ramstedtin siirron olevan varma Jortikan valmentavaan HC Admiral Vladivostokiin. Sinne meni siis ainut markkinoilla vapaana ollut suomalainen sentteri jota voi istuttaa kahteen ylimpään ketjuun 1ügassa. Hienolta näyttää Hjallis! Fanit on hylänneet joukkueen ja joukkue nykyrosterillaan on lähempänä karsintoja kuin playoffeja.
Teinkin vaihtoehtoisen logon, josta varmasti joka seuran kannattajat ymmärtää mitä lukee, eikä se hauskinkaan Tero tai Jarno saa tuosta mitään väännettyä: http://s17.postimg.org/pjv7tlofj/liiga.png (Linkki vie postimageen ja vaihtoehtoiseen logo-ehdotukseen)
Menee ohi ketjun aiheen, mutta mainittakoon silti, että minä hahmottelin vastaavasti Mestikselle uuden nimen ja logon (liite). Saa mm. käyttää, ottaa talteen ja mitä näitä nyt oli.Teinkin vaihtoehtoisen logon, josta varmasti joka seuran kannattajat ymmärtää mitä lukee, eikä se hauskinkaan Tero tai Jarno saa tuosta mitään väännettyä: http://s17.postimg.org/pjv7tlofj/liiga.png (Linkki vie postimageen ja vaihtoehtoiseen logo-ehdotukseen)
Tälle 1üga "läpälle", jota edelleen viljellään, varsinkin jostain syystä monet Jokereiden kannattajat ovat ottaneet tämän "läpän" omakseen...
Menee ohi ketjun aiheen, mutta mainittakoon silti, että minä hahmottelin vastaavasti Mestikselle uuden nimen ja logon (liite). Saa mm. käyttää, ottaa talteen ja mitä näitä nyt oli.
Itse en ole huomannut, ovatko Jokerien fanit tätä erityisesti viljelleet, mutta noin yleisesti ottaen olen minäkin huomannut, että ihan naurettavuuksiin asti jaksetaan jankata vanhaa vitsiä. Kyllästyttää jo hieman.
Teinkin vaihtoehtoisen logon, josta varmasti joka seuran kannattajat ymmärtää mitä lukee, eikä se hauskinkaan Tero tai Jarno saa tuosta mitään väännettyä: http://s17.postimg.org/pjv7tlofj/liiga.png (Linkki vie postimageen ja vaihtoehtoiseen logo-ehdotukseen)
Aivan liian monimutkainen ja sekava hökötys, miks pitää olla tuplareunukset, mitä vitun hienostelua ja saatana jonkun taidepellen visiota tommonen ylimääränen reunus tossa tekee, mihin sitä tarvitaan? Lisäksi laatikko on ihan liian iso, turhaan jää tyhjää tilaa Liiga-sanan alle.
Sitä paitsi jos tota logoa kääntää 90 astetta, siinä lukee Kiinaksi "Vetäkää käteen".
Hitto! Olisi pitänyt arvata kun lähti taiteellista luovuuttaan vähän käyttämään niin hei teilataan, ensi kerralla täytyy tehdä pelkistetympi versio!
Miksei muuten suoraan heitetä roskiin koko nimen ja nimeä voisi sijaistaa jokin symboli? Tämäkin voisi toimia, herättää keskustelua ja vaikea vääntää mitään, jos olisi vaikka :)-liiga.
Kannatan pelkkää symbolia ja ehdotuskin on valmiina; Punainen Risti symboli mielestäni olisi todella toimiva ja osuva symboli. Jollain tasolla jopa kuvastaa Liigaa aika heittämällä. Ja jos Kale vetää nyt tämän idean itselleen niin voisko joku lainata tämän viestin niin olisi totitusainneesttoo käräjiä varten.
Raastuvassa tavataan saatana!
Kannatan pelkkää symbolia ja ehdotuskin on valmiina; Punainen Risti symboli mielestäni olisi todella toimiva ja osuva symboli.
Urheilusanomien (ent. Veikkaaja) viimeisimmän numeron (33/2013) kannelle.
Olin tuossa viikonloppuna kaverin häissä jotka päättyivät hääparin osalta siihen, että lähtiessään haukkuivat ihan pystyyn kaikki bestmanit ja kaasot. Joten nauran avioliitolle sekä kontrollinsa menettäville hääpareille.
Aika pervoksi on meininki mennyt!