Mille naurat juuri nyt?

  • 13 231 053
  • 50 401

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Ja oikea Jari Porttila kiirehtii paikalle:

Hi @AThorkildsen it was fake account, this is my own. Great to see you in final. Jari from MTV3.

"Jari from MTV3" :D

Ei helevetti, nyt ampuu Mestari fake accountteineen kovilla :)

Mutta onhan nykypäivänä tuo toimittajana oleminen tehty liian helpoksi. Toista se oli maurimyllymäillä ja voittoliukkosilla, kun talvisin piti hiihtää Oddvar Brå kiinni ja kesäisin juosta Nandiheimolaiset kiinni, että pystyi suorittamaan psyykkauksen face-to-face.
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran TOJ:n itkuille suomalaistuomareista tuolla tämänpäiväisessä otteluseurantaketjussa. Tuollainen jankkaaminen vaatii jo melkoista omistautuneisuutta, varsinkin kun kovinkaan monet kirjoittajat eivät tarttuneet syöttiin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
”P, voitko soittaa. Luin pelitapaketjua ja olisi joitakin mielipiteitä. JJ.”

"PS. Edellisessä blogissani kirjoitin tarpeettoman arvoituksellisesti nimikirjaimet ”JJ”. Kyselyjen tulva on ollut niin valtava, että ilmaisen nyt, kyseessä olevan Leijonien entinen päävalmentaja Jukka Jalonen."

Uh, draamaa!

Arvostan Sihvosta siitä, että kirjoittaa omalla nimellään palstalle ja on samalla ammatiltaan urheilutoimittaja ja muutenkin tunnettu julkisuuden henkilö. Miehellä on kanttia laittaa oma nimensä likoon, ja hienoa muutenkin että kehuu palstaa palstankin ulkopuolella.

Silti kursivoitujen kaltaiset lauseet ovat mielestäni ratkiriemukkaita. Sihvonen ajattelee varmasti tuon tiedon hätkähdyttävän hänen kritisoijiaan ja kanssakeskustelijoitaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"PS. Edellisessä blogissani kirjoitin tarpeettoman arvoituksellisesti nimikirjaimet ”JJ”. Kyselyjen tulva on ollut niin valtava, että ilmaisen nyt, kyseessä olevan Leijonien entinen päävalmentaja Jukka Jalonen."

Tämä kirjallisuuden maisteri ja ammattikirjoittaja lisäisi roimasti uskottavuuttaan sillä, että opettelisi kirjoittamaan suomen kieltä oikein.
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
”P, voitko soittaa. Luin pelitapaketjua ja olisi joitakin mielipiteitä. JJ.”

Petteri Sihvonen - Johtavan Pelikirja - Just another Paf Blogs site

Saa nähdä nielaiseeko joku tämän täkyn, jolla Sihvonen nyt trollaa.

Mille tässä nauretaan? Sille että Petteri tuo esille keskustelleensa Jalosen kanssa? Sille naurettavalle ajatukselle, että Jalonen alentuisi keskustelemaan Petterin kanssa? Vai sille, että Petteri tuo asian esille? Mikään ei sinänsä naurata.

Ja itse kunnioitan Sihvosen tyyliä kirjoittaa täällä omalla nimellään, vaikka ylilyöntejä kieltämättä tapahtuu. Toisaalta tuolla omalla nimellä kirjoittamisen väistämättömänä seurauksena on myös se, että ne jotka Sihvosen persoonaa eivät siedä, eivät myöskään hyväksy mitään, mitä sieltä suunnalta kirjoitetaan, vaikka asiaakin sekaan eksyisi, mitä usein vielä tapahtuu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mille tässä nauretaan? Sille että Petteri tuo esille keskustelleensa Jalosen kanssa? Sille naurettavalle ajatukselle, että Jalonen alentuisi keskustelemaan Petterin kanssa? Vai sille, että Petteri tuo asian esille? Mikään ei sinänsä naurata...

Minua hymyilyttää se ajatus, että maajoukkueen entinen ja Pietarin SKA:n nykyinen päävalmentaja lukisi tämän palstan pelitapaketjua ja sen perusteella soittaisi jollekin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mille tässä nauretaan?

Itse ainakin nauroin sille, että Sihvoselle on tullut niin paljon kysymyksiä "mystisestä JJ:stä", että hänen on vielä toisessakin blogikirjoituksessaan painotettava keskustelleensa pelitapa-asioista Jalosen kanssa. Tuskin kellekään oli epäselvää, että se JJ oli nimenomaan Jalonen. Sihvonen oli aika läpinäkyvä.

Kunnioitan minäkin suuresti Sihvosta, kuten jo mainitsin edellisessä viestissäni. Tällaiset mainitunlaiset jutut noista teksteistä voisi vielä hioa pois.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minua hymyilyttää se ajatus, että maajoukkueen entinen ja Pietarin SKA:n nykyinen päävalmentaja lukisi tämän palstan pelitapaketjua ja sen perusteella soittaisi jollekin.

Paljonko se Jalonen sai palkkaa maajoukkueen päävalmentajana? Jossain väitettiin, että melkein 40000 €/kk. Jos kerran opit on täältä haettu, vaikka sitten Sihvosen kautta, niin johan tuosta pitäisi lohjeta provikat aika monelle Jatkoajan nimimerkille.
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Minua hymyilyttää se ajatus, että maajoukkueen entinen ja Pietarin SKA:n nykyinen päävalmentaja lukisi tämän palstan pelitapaketjua ja sen perusteella soittaisi jollekin.

En tiedä ostanko tätä ajatusta, jos sillä tarkoitetaan, että Jalonen olisi jotenkin liian korkeaprofiilinen lukemaan jatkoajan keskustelupalstaa. Ainakin aika kovapalkkaiset lätkäpelaajat tätä kai tekevät.

Jos tuo Sihvosen väite taas ei pidä paikkaansa, on se jo jotenkin surullista.
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Vielä surullisempaa on, jos väite pitää paikkansa ja Sihvonen kokee asiakseen levitellä tällaista tietoa somessa. Ainakin haluaisin kuulla, mitä mieltä Jukka Jalonen tällaisesta mahtaa olla.

Täytyy varmaan tämä OT lopetella, mutta en ymmärrä oikein mikä tässä olisi kamala ongelma. Siis en tiedä yhtään, mikä Sihvosen/Jalosen keskinäinen suhde on, mutta olisiko se Jaloselle joku hirveä arvovaltatappio, jos hän keskustelee pelistä nimeltä jääkiekko Sihvosen kanssa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy varmaan tämä OT lopetella, mutta en ymmärrä oikein mikä tässä olisi kamala ongelma. Siis en tiedä yhtään, mikä Sihvosen/Jalosen keskinäinen suhde on, mutta olisiko se Jaloselle joku hirveä arvovaltatappio, jos hän keskustelee pelistä nimeltä jääkiekko Sihvosen kanssa.

En tiedä arvovaltatappiosta, mutta pelillinen tappio kylläkin mikäli kuuntelee edes vähää alusta herra Sihvosta ja vieläpä toteuttaa niitä. Vai mitkä ne Sihvosen näytöt olikaan valkun paikalta? Ihan huuhaa ukko koko jätkä!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täytyy varmaan tämä OT lopetella, mutta en ymmärrä oikein mikä tässä olisi kamala ongelma. Siis en tiedä yhtään, mikä Sihvosen/Jalosen keskinäinen suhde on, mutta olisiko se Jaloselle joku hirveä arvovaltatappio, jos hän keskustelee pelistä nimeltä jääkiekko Sihvosen kanssa.

"Miepä tunnen sen maajoukkuevalmentaja Jalosen ja se juttelee miun kanssa jääkiekkoasioista! Kuuliko kaikki!"

Got the point?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Minua hymyilyttää se ajatus, että maajoukkueen entinen ja Pietarin SKA:n nykyinen päävalmentaja lukisi tämän palstan pelitapaketjua ja sen perusteella soittaisi jollekin.

Kannattaa herätä todellisuuteen ja katsella ihan tosissaan mm. niitä Urheilulehden sivujen videoita jossa Jalonen on vieraana. Mies on aina 100% messissä varsinkin kun puhutaan pelitavoista ja pelaajien liikkeistä kentällä. Ei varmasti Jalosta hetkauttaisi rahallisesti pätkääkään jäädä niistä videoista pois, mutta hän haluaa olla niissä koska arvostaa Sihvosta niiltä osin ja on itsekin äärimmäisen kiinnostunut kyseisestä aiheesta.

Ymmärrän toki että juntit karjalalippis-esat nauraa Sihvoselle kun sehän oli ihan paska sillon joskus Pelicansissa kun oli SM-Liigassa ja ajo kerran kännissä skootterilla. Huudellaan hei vähä rattijuoppoa sen mitä renkaiden heitolta kentälle ja karhun juonnilta keretään.

Sihvonen ei ole koskaan väittänyt olevansa kova valmentaja SM-Liiga tai edes Mestis tasolla. Hän on sanonut että olisi parempi vlamentaja kuin ennen. Pelitapa-analysoijana hän on maailman parhaita. Tässä hommassa hän kutsuukin itseään osuvasti Johtavaksi.
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ruotsin Afrikan vahvistus onnistui sen verran mainiosti (mestaruus) Moskovan MM-kisoissa, että nyt myös Suomi suuntaa katseet Afrikan suuntaan. Uusia vahvistuksia yleisurheilun naisten maajoukkueeseen lähtee etsimään toimikunta jonka johtajina toimivat Vesa Keskinen ja Tauski.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joo. Voi että kun ärsyttää. Toiko hän nyt omaa erinomaisuuttaan esille? Eihän se käy.

Erinomaisuuttaan? Juuri kuten olen aiemmin kertonut, hän toi esiin sen, että tuntee ihan oikeita jääkiekkoihmisiä. Hangaround-jäseniä toki aina tarvitaan, mutta tämä tyyppi on hivenen liian kauan roikkunut tässä skenessä sillä statuksella.
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Erinomaisuuttaan? Juuri kuten olen aiemmin kertonut, hän toi esiin sen, että tuntee ihan oikeita jääkiekkoihmisiä. Hangaround-jäseniä toki aina tarvitaan, mutta tämä tyyppi on hivenen liian kauan roikkunut tässä skenessä sillä statuksella.

Joo no, mitäs hemmettiä me tästä vääntämään. Toinen arvostaa, toinen ei. Näin se menee. Itse arvostan jo ammoisista Urheilukanavan Mestis-studioista lähtien. Olipas kuulkaa tasokkaita lähetyksiä, paljon parempia kuin on missään maksukanavoilla nähty.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kato kato...Sihvosesta halutaan ja päästiinkin eroon mutta silti kaverista täällä kirjoitellaan kuin oltaisiin tuntevinaan.

Loistavaa settiä. Ja kuten tapana on sanoa: jatkakaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Metakeskustelun loputon määrä ketjussa kuin ketjussa alkaa jo naurattaa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Olipas kuulkaa tasokkaita lähetyksiä, paljon parempia kuin on missään maksukanavoilla nähty.

Mihin perustat väitteesi ja millä kompetenssilla? Oletko edes nähnyt maksukanavalähetyksiä? Minä olen paljonkin ja voin kertoa että osaan erottaa hyvät ja huonot lähetykset tuosta vain. Minulta tullaan jopa kysymään mitä, miten ja mistä katsoa. Olen tehnyt ja katsonut varmasti enemmän lähetyksiä kuin sinä, joten älä sinä torspo tule tänne selittämään mikä on tasokas ja mikä ei, kun et mistään mitään tiedä.

Mahtava, ihan vitun kuningas jätkä
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Googlen mainospalkki Jatkoajan verkkolehden yläreunassa (liite) pisti naurahtamaan. Kaikkea sitä onkin nykyään kaupan...
 

Liitteet

  • google-mainokset.png
    google-mainokset.png
    24,4 KB · kertaa luettu: 1 205
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Metakeskustelun loputon määrä ketjussa kuin ketjussa alkaa jo naurattaa.

Täähän on just sitä, mitä on jahdattu filosofisessa katsannossa eräidenkin toimesta jo tuhannennen vuotta. Mennään ytimeen, kielen taakse. Tuhannen vuoden päästä tullaan sieltä ulos naama nokisena ja todetaan, ettei siellä mitään ollutkaan. Kunhan puhuivat saadakseen enempi viiniä.
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Mihin perustat väitteesi ja millä kompetenssilla? Oletko edes nähnyt maksukanavalähetyksiä? Minä olen paljonkin ja voin kertoa että osaan erottaa hyvät ja huonot lähetykset tuosta vain. Minulta tullaan jopa kysymään mitä, miten ja mistä katsoa. Olen tehnyt ja katsonut varmasti enemmän lähetyksiä kuin sinä, joten älä sinä torspo tule tänne selittämään mikä on tasokas ja mikä ei, kun et mistään mitään tiedä.

Mahtava, ihan vitun kuningas jätkä

Kuolin juuri naurusta, mistä näitä hauskoja nimimerkkejä sikiää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös