Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 266
  • 50 401

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No voisivatko naiset laitattaa silikonit ihan vaan itseään varten? Kuten naiset myöskin meikkaavat jne usein siksi, että viihtyvät tuossa atmosfäärissä.
Totta kai voi, jos itsetunto on rinnoista kiinni. Tosin, jos naisystäväsi laitattaisi ne vain itseäsi varten, niin miksi hän sinulta mielipidettä fylleihinsä kysyisi?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tällaisena viikkona Sm-liigajoukkueiden puolen keskusteluosio olisi täysin kuollut ilman ketjuja "Soppa Sormusen lähtölaskenta" ja "Nummelinin paluu". Kiitos HIFK ja TPS - ehkä vähän Lukkokin.

Näin on päässyt käymään.

Btw - tuo "hifkikläisten yövartio" on saanut jo valtakunnallista (ja ylikin) näkyvyyttä Twitterin ja lehtien myötä. Terävää vittuilua toimistolle talvisodan hengessä ja meille muille makeat hyväntahtoiset naurut - keep up the good work!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta kai voi, jos itsetunto on rinnoista kiinni. Tosin, jos naisystäväsi laitattaisi ne vain itseäsi varten, niin miksi hän sinulta mielipidettä fylleihinsä kysyisi?

Eikä vertaus meikkaamiseenkaan oikein minusta toimi, tissit paljaana kun harvemmin esiinnytään julkisesti sen paremmin mies- nais- kuin sekaseurassakaan. Näkisin, että normaali-ihmisellä - ei esiintyvällä taitelijalla - kyse on harhaisen omakuvan pönkittämisestä, ja jos siitä tulee hyvä mieli, niin ei se väärin ole.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei pelkoa. Kuitenkin sitä Bilbao kannustusta löytyy jo melkein vuosi takataskusta, niin oot ihan oikealla asialla kritisoimassa muiden fanittamisia.

Tärkeätä on myös puhua joukkuuesta me-muodossa ja pistää sopiviin väleihin espanjankielisiä lauseita.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Juuri Radio Rockin taajuudelta tulleelle uudelle Dingon mainiolle kappaleelle. Biisin takana seisovat vakaassa rintamassa veljet Kolehmainen ja Pääkallo.

Siinä ja siinä voittaako tyylikkyydessään kuuden vuoden kuuliaisuuden.

Olen tässä. Sun Ritari Ässä.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mtv3 txttv sivu 229: Lukko yksi suurimmista flopeista.

Jotkut siis ilmeisesti kuvittelivat että siellä haisevassa ja sisäsiittoisessa kalastajakylässä osattaisiin edes joskus pistää ne miljoonat poikimaan menestystä, eli niin sanotusti sokea kana löytäisi jyvän. Itse olen jo niin tottunut tuohon huvittavaan penailuun, etten voi pitää tätä edes floppina, vaan ihan odotettavissa olevana suorituksena. Olis kiva nähdä että osaisiko ne tehdä siellä jotain oikein, jos vaikka otettaisiin siitä budjetista puolet pois. Sen vaan sanon, että Lukon käytössä olevilla resursseilla jopa minä olisin viimeisen parinkymmenen vuoden aikana koonnut sellaisen joukkueen jolla oltaisiin voitettu edes yksi mestaruus, vaikken kiekosta mitään tiedäkään. Mutta tätähän tämä on vuodesta toiseen :)
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Juuri Radio Rockin taajuudelta tulleelle uudelle Dingon mainiolle kappaleelle. Biisin takana seisovat vakaassa rintamassa veljet Kolehmainen ja Pääkallo.

Siinä ja siinä voittaako tyylikkyydessään kuuden vuoden kuuliaisuuden.

Olen tässä. Sun Ritari Ässä.

Suomi sai oman Rebecca Blackin. Enpä olisi ikinä uskonut, että sen tittelin saa (joutuu ottamaan) Neumann.

Kiitos Kolehmainen ja Constakidasdasdasiraew. Missä on Asikaisen Risto?

Täältä kuuntelemaan ja fiilistelemään...

DINGO - Facebookissa - YouTube
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Suomi sai oman Rebecca Blackin. Enpä olisi ikinä uskonut, että sen tittelin saa (joutuu ottamaan) Neumann.

Kiitos Kolehmainen ja Constakidasdasdasiraew. Missä on Asikaisen Risto?

Täältä kuuntelemaan ja fiilistelemään...

DINGO - Facebookissa - YouTube

Hoho.. ei helvetti! :D ..nyt on kyllä Juice ja Junnu Vainio kohdanneet voittajansa. Pauli hanhiniemelläkin mahtaa hävettää. "Olen tässä sun ritariässä"
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei naurata, mutta hymyilyttää helvetisti. Tuolla HIFK:n puolella Sopan lähtölaskenta ketjussa, kun päädyttiin eri käänteiden jälkeen avaamaan keräys joulupataan (vähäosaisille ja syrjäytyneille), niin puoli jatkista otti ilmeisesti homman omakseen ja parissa kolmessa tunnissa keräys on tuottanut n. 1.700 € ja olemme sijalla 2 koko paskassa. He, jotka eivät ole vielä ropoaan käyneet viskaamassa ja haluavat olla mukana hyvässä asiassa, niin mukaan nyt. Ohjeet Soppa-ketjusta.

Ps: Olen sanaton tuon Dingon biisin sanojen kanssa. Tai sen verran voisi ihmetellä, että kuvitteliko tuo sifonkimerimies ihan oikeasti tehneensä hyvän sanoituksen?

Edit: aaa taisinkin syyttää sanoista väärää miestä.
 
Viimeksi muokattu:

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
He, jotka eivät ole vielä ropoaan käyneet viskaamassa ja haluavat olla mukana hyvässä asiassa, niin mukaan nyt. Ohjeet Soppa-ketjusta.

Olin aikeissa tulla vapaalle puolelle julistamaan samaa. Jatkoajassa on tälläkin hetkellä aktiivisia lukijoita yli 6 000 kpl ja rekisteröityneitäkin päälle 600 kpl. Keräykseen on osallistunut vasta 120 joulumielistä lätkäfania. Että vielä olisi Jatkoajan keskustelupalstalla hauista varastossa.

Sija on tällä hetkellä 3., jos otetaan myös yritykset mukaan. Tämänhetkisen saldon tuplaamalla Jatkis pääsee joulupadan piikkipaikalle. Mitä kukkahattutädit siihen sanovat?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ps: Olen sanaton tuon Dingon biisin sanojen kanssa. Tai sen verran voisi ihmetellä, että kuvitteliko tuo sifonkimerimies ihan oikeasti tehneensä hyvän sanoituksen?
Hyvä biisi!

Duunipäivän päätteeksi nauratti silmiin osunut heitto tuon videon YouTube-kommenteissa: "Maki Kolehmaista puukolla kyrpään!"

Joojoo, mautonta kun on kyse ihmisen terveydestä ja koskemattomuutta loukataan ja ei ole oikeasti hauskaa jne.. mutta nauratti silti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy varmaan itsekin käydä illalla laittamassa jokunen ropo pottiin, hienoa toimintaa. Mutta naurun aiheuttaja löytyi tuolta keräyssivuilta, nimittäin raamattu.infon potissa tällä hetkellä 666 euroa!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ruotsin perinteitten vaaliminen on hyvällä tasolle. Gävlelle kyllä tuo kovasti julkisuutta tämä temppu, mutta kyllä väkisinkin "hieman" hymyillyttää.
Kuinkahan tosissaan poliisi ja palokunta lopulta on tuon suojelun suhteen? Veikkaanpa, että nämä palomiehet jotka olivat "jäädyttämässä" pukkia kyllästivät rakennelman sytytysnesteellä, jotta varmasti palaisi ja perinne säilyisi elossa.

Ei siinä mitään, hieno perinne. Olisivat vaan rehellisiä ja kertoisivat ettei se sammuttaminen ja suojeleminen ole se juttu..
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Sain lahjakortin millä voi tilata 700gramman klöntin ankanrintaa. Tilasin sen kotiinkuljetuksena keskiviikoksi. Keskiviikkona 8.30 tuli soitto mihin en ehtinyt vastaamaan, ja soitin 10 minuutin päästä eli 8.40 takaisin. Kusti siellä selitti että kun en heti vastannut, niin jakeluauto on jo lähtenyt ja lintu tuotaisiin perjantaina kotiin tai voit noutaa sen perjantaina postista. Sanoin noutavani sen perjantaina itse. Perjantaina kun menin hakemaan pakettia se oli siellä lämpimän huoneen hyllyssä odottamassa. Paketti täynnä "freeze -18"- tarroja. Ei postin täti meinannut saada pakettiani hyllytasosta irti kun se oli sulaessaan vettynyt ja kuivunut hyllyyn kiinni. Sitten se kiikutti sen tiskille ja tiski oli pian veden ja veren tahrima. Ei syöty sillä reissulla Ankkaa. Aika touhua Alavudella.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain lahjakortin millä voi tilata 700gramman klöntin ankanrintaa. Tilasin sen kotiinkuljetuksena keskiviikoksi. Keskiviikkona 8.30 tuli soitto mihin en ehtinyt vastaamaan, ja soitin 10 minuutin päästä eli 8.40 takaisin. Kusti siellä selitti että kun en heti vastannut, niin jakeluauto on jo lähtenyt ja lintu tuotaisiin perjantaina kotiin tai voit noutaa sen perjantaina postista. Sanoin noutavani sen perjantaina itse. Perjantaina kun menin hakemaan pakettia se oli siellä lämpimän huoneen hyllyssä odottamassa. Paketti täynnä "freeze -18"- tarroja. Ei postin täti meinannut saada pakettiani hyllytasosta irti kun se oli sulaessaan vettynyt ja kuivunut hyllyyn kiinni. Sitten se kiikutti sen tiskille ja tiski oli pian veden ja veren tahrima. Ei syöty sillä reissulla Ankkaa. Aika touhua Alavudella.

Hyvä jos naurattaa. Mutta kai sä haet postilta korvauksia?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sain lahjakortin millä voi tilata 700gramman klöntin ankanrintaa. Tilasin sen kotiinkuljetuksena keskiviikoksi.
Onko postilla kylmäautoja? Kuulostaa erikoiselta, että tuollainen edes postille lykätään. En ehkä aivan ensimmäisenä söisi kustin tuomaa ankan tai muunkaan elikon rintaa, jos se mulle posteljoonin kautta toimitettaisiin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko postilla kylmäautoja? Kuulostaa erikoiselta, että tuollainen edes postille lykätään. En ehkä aivan ensimmäisenä söisi kustin tuomaa ankan tai muunkaan elikon rintaa, jos se mulle posteljoonin kautta toimitettaisiin.

Ajatus näissä lienee, ettei mitään kylmäautoa tarvita, vaan paketti lähtee pakasteena ja alkaa sitten sulaa ja on asiakkaalla about sulaneena, ennen pilaantumista. Näin se ainakin minulla toimi kun tuollaisen - pölön - lahjakortin sain.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ymmärrän tuon, mutta onhan ajatus silti aika erikoinen, koska auto voi juuttua ruuhkaan tai matka ylipäätään voi olla aika pitkä. Entä kuka haluaa itselleen 30 asteessa parissa tunnissa sulaneen laatupalan lihaa?
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Onko postilla kylmäautoja? Kuulostaa erikoiselta, että tuollainen edes postille lykätään. En ehkä aivan ensimmäisenä söisi kustin tuomaa ankan tai muunkaan elikon rintaa, jos se mulle posteljoonin kautta toimitettaisiin.

Ei mitään tietoa kylmäautoista. Mutta kyseinen firma joka näitä yrityslahjoja myy näyttää käyttävän postia kuljetuksiin.


Hyvä jos naurattaa. Mutta kai sä haet postilta korvauksia?

Koska mua tilanne vain nauratti, ei ollut kiinnostusta mihinkään reklamaatioihin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Ei mitään tietoa kylmäautoista. Mutta kyseinen firma joka näitä yrityslahjoja myy näyttää käyttävän postia kuljetuksiin.




Koska mua tilanne vain nauratti, ei ollut kiinnostusta mihinkään reklamaatioihin.

Omistan vain ~4 vuoden kokemuksen Postin eri työtehtävistä Kuopion alueella, mutta uskaltaisin väittää, ettei Postilla ole todellakaan mitään kylmäkuljetusautoja.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kämppikset päätti vähän laulaa karaokee tossa olohuoneessa ja ei siinä mitään, ihan kivasti likat veti. Kissa (se eläin) oli ilmeisesti toista mieltä ja kaato joulukuusen siihen karaokevehkeitten päälle. Siihen loppu sekin surina sitten!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös