Sama. Mainittakoon että ennen sitä ohjelmaa, jossa koko ajan vain itkettiin en ollut kuullutkaan koko Cheekistä. Outo tyyppi. Tuntui olevan allerginen työnteolle ja nyrpisteli nenäänsä kuin joku prinsessa kun piti mennä makuupussiin. Hänen tituleeraminen "kokoomuslaiseksi" on siinä mielessä mielenkiintoista että edustamallaan musiikkityylillä on kuitenkin samat yhteiskuntakriittiset ja kapinalliset juuret kuin punkilla.
Se ohjelma oli muuten Vain elämää. Itse tiedän kuka Cheek ja kuka on Kauko Röyhkä, vaikken kummankaan musiikkia kuuntele. Mielestäni kuitenkin jos seuraa yhtää mitä maailmalla ja Suomessa tapahtuu, ei voi olla keskiverto ihminen tietämättä. Kummankaan musiikkia en kuuntele, mutta molempien musiikkia olen kuunnellut, siltäkään en ole välttynyt kun kuuntelen noin pari tuntia viikossa radiota ja ehkä kerran-pari vuoteen tulee jossain festareilla käytyä, jossa "säkällä" näitä voi olla.
Tää "kokoomuslainen" oli muuten linnanjuhlissa, tuli omalla Bentleyllä ja oli Suomen parhaiten tienaavien artistien listalla ihan kärki kahinoissa. Oletan että jonkinmoista innovatiivisuutta löytyy myös työnteon suhteen.
Itse arvostan tämänkaltaisia ihmisiä jotka tienaavat omalla jutullaan, mitä tykkää tehdä, olivat he sitten muusikoita, jääkiekkoilijoita tai yksityisyrittäjiä. Kaikista voi jokainen ottaa oppia, vaikkei olisi ihan sitä omaa alaa.
Kävin vilkaisemassa Cheekin ja Röyhkän faneja ja niille minäkin nauran tai pikemminkin myötähäpeän.