Onko postilla kylmäautoja? Kuulostaa erikoiselta, että tuollainen edes postille lykätään. En ehkä aivan ensimmäisenä söisi kustin tuomaa ankan tai muunkaan elikon rintaa, jos se mulle posteljoonin kautta toimitettaisiin.
Hyvä jos naurattaa. Mutta kai sä haet postilta korvauksia?
Ei mitään tietoa kylmäautoista. Mutta kyseinen firma joka näitä yrityslahjoja myy näyttää käyttävän postia kuljetuksiin.
Koska mua tilanne vain nauratti, ei ollut kiinnostusta mihinkään reklamaatioihin.
Omistan vain ~4 vuoden kokemuksen Postin eri työtehtävistä Kuopion alueella, mutta uskaltaisin väittää, ettei Postilla ole todellakaan mitään kylmäkuljetusautoja.
Omistan vain ~4 vuoden kokemuksen Postin eri työtehtävistä Kuopion alueella, mutta uskaltaisin väittää, ettei Postilla ole todellakaan mitään kylmäkuljetusautoja.
Ymmärrän tuon, mutta onhan ajatus silti aika erikoinen, koska auto voi juuttua ruuhkaan tai matka ylipäätään voi olla aika pitkä. Entä kuka haluaa itselleen 30 asteessa parissa tunnissa sulaneen laatupalan lihaa?
Hyvä biisi!
Duunipäivän päätteeksi nauratti silmiin osunut heitto tuon videon YouTube-kommenteissa: "Maki Kolehmaista puukolla kyrpään!"
Joojoo, mautonta kun on kyse ihmisen terveydestä ja koskemattomuutta loukataan ja ei ole oikeasti hauskaa jne.. mutta nauratti silti.
Kauko Röyhkä vs Cheek-fanit facebookissa on aiheuttanut pientä hilpeyttä eilen ja tänään.
Sama. Mainittakoon että ennen sitä ohjelmaa, jossa koko ajan vain itkettiin en ollut kuullutkaan koko Cheekistä. Outo tyyppi. Tuntui olevan allerginen työnteolle ja nyrpisteli nenäänsä kuin joku prinsessa kun piti mennä makuupussiin. Hänen tituleeraminen "kokoomuslaiseksi" on siinä mielessä mielenkiintoista että edustamallaan musiikkityylillä on kuitenkin samat yhteiskuntakriittiset ja kapinalliset juuret kuin punkilla.
Se ohjelma oli muuten Vain elämää. Itse tiedän kuka Cheek ja kuka on Kauko Röyhkä, vaikken kummankaan musiikkia kuuntele. Mielestäni kuitenkin jos seuraa yhtää mitä maailmalla ja Suomessa tapahtuu, ei voi olla keskiverto ihminen tietämättä. Kummankaan musiikkia en kuuntele, mutta molempien musiikkia olen kuunnellut, siltäkään en ole välttynyt kun kuuntelen noin pari tuntia viikossa radiota ja ehkä kerran-pari vuoteen tulee jossain festareilla käytyä, jossa "säkällä" näitä voi olla.
Tää "kokoomuslainen" oli muuten linnanjuhlissa, tuli omalla Bentleyllä ja oli Suomen parhaiten tienaavien artistien listalla ihan kärki kahinoissa. Oletan että jonkinmoista innovatiivisuutta löytyy myös työnteon suhteen.
Poikiiko tämä kaikki uuden eeppisen kirjasarjan: Taru Sormusen herrasta?
...
Maikkari tietää pelisilmän
Linkki vie Maikkarin sivuille top-10 pelaajalistaukseen. Eric Perrinin kohdalla todetaan, ettei se pelisilmä mihinkään katoa. Kun kursorin vie kuvan päälle, niin selviää kumpi on se kuuluisa pelisilmä.
Ei ollut muuten Bentley vaan Maybach.Tää "kokoomuslainen" oli muuten linnanjuhlissa, tuli omalla Bentleyllä ja oli Suomen parhaiten tienaavien artistien listalla ihan kärki kahinoissa.
Ei ollut muuten Bentley vaan Maybach.
Hehe, listalla kaikenmaailman jämä willsieitä ja heshkoja, mutta ei Eric Fehriä :D
Ja oliko se oma, tämä ei minulle selvinnyt. Nalle Wahlroos tuli Bentleyllä, se oli oma. Nalleakin voisi joku kokoomuslaiseksi väittää, vaikka on entinen Toveri-lehden toimittaja ja taistolainen.
Raanta, Engren, Järvinen, Koskinen eivät pärjää stadilaisveskalle.
Tuolla räppärillähän oli oma Bentley, mutta hän romutti sen jo ajat sitten ajamalla Hakaniemen sillalla ulos osuen betonimuuriin. Hermostuikohan matkasta Hakaniemeen.
Ja tuo Joni Ortio, kolmantena, huikeaa, kyllä huomaa että pelaa helsinkiläisjoukkueessa. Raanta, Engren, Järvinen, Koskinen eivät pärjää stadilaisveskalle.