Don't get me wrong.
Ei pelkoa. Kuitenkin sitä Bilbao kannustusta löytyy jo melkein vuosi takataskusta, niin oot ihan oikealla asialla kritisoimassa muiden fanittamisia.
Don't get me wrong.
Kuka vittu kehtaa kirjoittaa omista unistaan tänne? Varmasti kaikkia kiinnostaa lukea jonkun joukkueen kausitopiceista ihmisten näkemiä unia.
Eikun mä nauroin tuolle, niin kuin kirjoitinkin.Nauran tälle. Jotkut ovat väsyneitä, kun jaksavat tuollaisesta valittaa.
Tila muuten loppui kesken, listalta puuttuu vielä muutama joukkue.Toinen asia: sanon jo tähän paikkaan, että olen palstalla kritisoinut sitä, että valitetaan siitä, että kannatetaan jotain joukkuetta. Kaikilla on oikeus kannattaa mitä haluaa, oli sitten ulkomailta tai ei. Lisää "Väärin kannatettu"-ketjussa. Mutta rajansa kaikella: "Suosikkijoukkue: Jyp, Kings, Real, City, Juve, HJK, Heat & Giants".
Vai olisiko tuossa sarkasmia mukana, kun kaikki taitavat olla hallitsevia mestareita? Jos ei, niin on kyllä kaverilla riittänyt juhlia viime aikoina. *köhköh* mieshuora.
Nyt kun tuli puheeksi, niin näin viime viikonloppuna unta, että osallistuin Jukurien joukkueen mukana liigakarsintoihin Ipaa vastaan. Varusteena perinteiset pipolätkäkamat ja ensimmäinen kysymys siinä hokkareilla horjuessa (mulla siis taidot olivat ihan aidon oloiset huolimatta tilanteesta) ketjukaverilta että "Saako tässä taklata?"
Vai olisiko tuossa sarkasmia mukana, kun kaikki taitavat olla hallitsevia mestareita? Jos ei, niin on kyllä kaverilla riittänyt juhlia viime aikoina. *köhköh* mieshuora.
Ei pelkoa. Kuitenkin sitä Bilbao kannustusta löytyy jo melkein vuosi takataskusta, niin oot ihan oikealla asialla kritisoimassa muiden fanittamisia.
Ei olekaan enää perheen kookkaimmat tissit.Miten se miehen itsetunnolle voi käydä?
Ei olekaan enää perheen kookkaimmat tissit.
Totta kai voi, jos itsetunto on rinnoista kiinni. Tosin, jos naisystäväsi laitattaisi ne vain itseäsi varten, niin miksi hän sinulta mielipidettä fylleihinsä kysyisi?No voisivatko naiset laitattaa silikonit ihan vaan itseään varten? Kuten naiset myöskin meikkaavat jne usein siksi, että viihtyvät tuossa atmosfäärissä.
Tällaisena viikkona Sm-liigajoukkueiden puolen keskusteluosio olisi täysin kuollut ilman ketjuja "Soppa Sormusen lähtölaskenta" ja "Nummelinin paluu". Kiitos HIFK ja TPS - ehkä vähän Lukkokin.
Totta kai voi, jos itsetunto on rinnoista kiinni. Tosin, jos naisystäväsi laitattaisi ne vain itseäsi varten, niin miksi hän sinulta mielipidettä fylleihinsä kysyisi?
Juuri Radio Rockin taajuudelta tulleelle uudelle Dingon mainiolle kappaleelle. Biisin takana seisovat vakaassa rintamassa veljet Kolehmainen ja Pääkallo.
Siinä ja siinä voittaako tyylikkyydessään kuuden vuoden kuuliaisuuden.
Olen tässä. Sun Ritari Ässä.
Suomi sai oman Rebecca Blackin. Enpä olisi ikinä uskonut, että sen tittelin saa (joutuu ottamaan) Neumann.
Kiitos Kolehmainen ja Constakidasdasdasiraew. Missä on Asikaisen Risto?
Täältä kuuntelemaan ja fiilistelemään...
DINGO - Facebookissa - YouTube
He, jotka eivät ole vielä ropoaan käyneet viskaamassa ja haluavat olla mukana hyvässä asiassa, niin mukaan nyt. Ohjeet Soppa-ketjusta.
Hyvä biisi!Ps: Olen sanaton tuon Dingon biisin sanojen kanssa. Tai sen verran voisi ihmetellä, että kuvitteliko tuo sifonkimerimies ihan oikeasti tehneensä hyvän sanoituksen?
Itsekin osallistuin IFK-matsilipun ja erätauko-oluiden hinnalla. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan! Joulupata - tiedotelivejatkoaika.com
Kuinkahan tosissaan poliisi ja palokunta lopulta on tuon suojelun suhteen? Veikkaanpa, että nämä palomiehet jotka olivat "jäädyttämässä" pukkia kyllästivät rakennelman sytytysnesteellä, jotta varmasti palaisi ja perinne säilyisi elossa.Ruotsin perinteitten vaaliminen on hyvällä tasolle. Gävlelle kyllä tuo kovasti julkisuutta tämä temppu, mutta kyllä väkisinkin "hieman" hymyillyttää.
Sain lahjakortin millä voi tilata 700gramman klöntin ankanrintaa. Tilasin sen kotiinkuljetuksena keskiviikoksi. Keskiviikkona 8.30 tuli soitto mihin en ehtinyt vastaamaan, ja soitin 10 minuutin päästä eli 8.40 takaisin. Kusti siellä selitti että kun en heti vastannut, niin jakeluauto on jo lähtenyt ja lintu tuotaisiin perjantaina kotiin tai voit noutaa sen perjantaina postista. Sanoin noutavani sen perjantaina itse. Perjantaina kun menin hakemaan pakettia se oli siellä lämpimän huoneen hyllyssä odottamassa. Paketti täynnä "freeze -18"- tarroja. Ei postin täti meinannut saada pakettiani hyllytasosta irti kun se oli sulaessaan vettynyt ja kuivunut hyllyyn kiinni. Sitten se kiikutti sen tiskille ja tiski oli pian veden ja veren tahrima. Ei syöty sillä reissulla Ankkaa. Aika touhua Alavudella.