Eikun mä nauroin tuolle, niin kuin kirjoitinkin.Nauran tälle. Jotkut ovat väsyneitä, kun jaksavat tuollaisesta valittaa.
Tila muuten loppui kesken, listalta puuttuu vielä muutama joukkue.Toinen asia: sanon jo tähän paikkaan, että olen palstalla kritisoinut sitä, että valitetaan siitä, että kannatetaan jotain joukkuetta. Kaikilla on oikeus kannattaa mitä haluaa, oli sitten ulkomailta tai ei. Lisää "Väärin kannatettu"-ketjussa. Mutta rajansa kaikella: "Suosikkijoukkue: Jyp, Kings, Real, City, Juve, HJK, Heat & Giants".
Vai olisiko tuossa sarkasmia mukana, kun kaikki taitavat olla hallitsevia mestareita? Jos ei, niin on kyllä kaverilla riittänyt juhlia viime aikoina. *köhköh* mieshuora.
Joskus elämä on vaikeaa, kun ei ihan kaikkea tajua tai ottaa asiat liian tosissaan.
Nyt kun tuli puheeksi, niin näin viime viikonloppuna unta, että osallistuin Jukurien joukkueen mukana liigakarsintoihin Ipaa vastaan. Varusteena perinteiset pipolätkäkamat ja ensimmäinen kysymys siinä hokkareilla horjuessa (mulla siis taidot olivat ihan aidon oloiset huolimatta tilanteesta) ketjukaverilta että "Saako tässä taklata?"
No tähän ketjuun tuo sopii "hieman" paremmin kuin tuohon edeltävään.