Ei vittu. Olin jo unohtanut tämän, mutta kuullessani nimen Mäkinen tämä biisi palasi mieleeni.
Raptori-Mäkinen - YouTube
Raptori - Mäkinen, YouTube.
Raptori-Mäkinen - YouTube
Raptori - Mäkinen, YouTube.
Nicolas Cage kieltäytyi roolista? Uskomatonta!Nauran tiedolle, että Nicolas Cagea pyydettiin alun perin esittämään Aragornia Peter Jacksonin LOTR-trilogiassa. lol.
nyt nauran jo tälle.Mitäs menit haukkumaan perinteisiä joululauluja.
Oli Viggo Tiessäkin vakuuttava, vaikka rooli aika muistettava olikin. Kuvitelkaapa nikolaskake siihen rooliin. Olen sitäpaitsi nähnyt alusta loppuun elokuvan Tresspass, joten turha tulla selittämään että on se Cage pohjimmiltaan ihan hyvä näyttelijä.
Ero ei ole kyllä kummempi kuin futis vs. jalkapallo.
Silloin puhutaankin vakavasta asiasta jos tässä asiassa tulee väärinymmärretyksi. Joku säbäjäbä saattaa loukkaantua. Onhan salibandy [sälibändi] varmasti sukupuolineutraali termi? Ikävää jos jäisi mahdollisuus sille että joku loukkaantuu, ymmärtää väärin tai tulee väärin ymmärretyksi.Säbä on neutraali sana, vaikka ymmärränkin että se ei kaikkien suuhun istu. Tässä tapauksessa tyytyisin puhumaan salibandysta. Sählystä puhumalla ottaa riskin väärinymmärretyksi tulemisesta.
Tepsiläisten raivolle. Aikaistettu aprillipila osoittautui todeksi.
No ei nyt ihan noinkaan. Esimerkiksi American Psycho, The Machinist ja The Fighter on sellaisia elokuvia, missä Bale olemuksellaan on ihan selkeä keskipiste ja kannatteleva voima.Jos haetaan jotain vertailupohjaa tähän "karsimaattiset tähdet vs. hyvät sivuosamiehet"-juttuun, niin tätä samaa ongelmaa potee myös tämän hetken tähti Christian Bale (hieman pienempänä tosin). Hänkin on hyvä näyttelijä, mutta jokaisessa hänen leffassaan on ollut joku toinen, joka "varastaa kohtaukset". Tämä ei ole hyvä merkki. Sitten jos Bale on yksin pääosassa ovat leffat aikamoista kuraa.
Olen Viggostakin eri mieltä, mutta hetkinen nyt sentään. Oletko nähnyt The Machinistin? Kuka siinä varastaa kohtaukset Balelta? Hänhän olisi voinut näytellä leffan vaikka yksin.Jos haetaan jotain vertailupohjaa tähän "karsimaattiset tähdet vs. hyvät sivuosamiehet"-juttuun, niin tätä samaa ongelmaa potee myös tämän hetken tähti Christian Bale (hieman pienempänä tosin). Hänkin on hyvä näyttelijä, mutta jokaisessa hänen leffassaan on ollut joku toinen, joka "varastaa kohtaukset". Tämä ei ole hyvä merkki. Sitten jos Bale on yksin pääosassa ovat leffat aikamoista kuraa. Tällä tavalla luisuu hyvin nopeasti sivuosiin tai ura jää lyhyeksi...
...
Lisäksi eteläkorealainen sponsoriraha auttaisi myös SM-liigaa saamaan tasokkaampia pelaajia, kun Huyndai HMV Hockey Team pistäisi pätäkkää pöytään ja hankkisi joukkueeseensa tiukan ykkösketjun ja kovan pakkivahvistuksen. Rahalla saa vaikka Petteri Nummelinin.
Minä en oikein ymmärrä miksi Cagen tapauksessa puhutaan aina hänen umpisurkeasta 2000-luvustaan. OK, jos on niin hölmö että katsoo jotain näitä puhtaita "palkan perässä juoksemisia" tyyliin Wicker Man, Ghost Rider, Trespass tai Musta Noita niin itkuhan siinä tulee. Noista pätkistä näkee kilometrien päähän ettei edes tekijöitä ole kiinnostanut lopputulos, näyttelijöistä puhumattakaan!
Itse olen tottunut siihen, että termiä "sähly" käyttävät lähinnä ne, jotka haluavat vähätellä salibandya urheilumuotona. Siksi siitä hieman provosoidun. Toisinaan sitä toki kuulee laji-ihmisten suusta, ja silloin se on täysin neutraali sana.
Näin juuri. Silloin kun keskustellaan salibandysta, niin ärsyttää lähinnä se että tuota termiä käytetään vähättelynä tai tahallisena provosointina.
Tori.fi ilmoitukselle. Ihan pientä arkihuumoria, joka ei liene semmoiseksi tarkoitettu. Voi toki olla että tässä etsitään miestäkin samalla.
"Tuleva YH-äiti etsii kaksiota Turusta"
"Olen 28-vuotias lastentarhanopettaja. Etsin kaksiota Turusta mieluiten Patterinhakan lähettyviltä. Asun tällä hetkellä alivuokralaisena ja minulla päättyy alivuokrasopimus 31.1.2013. Minulla on laskettu aika elokuussa 2013.
Olen rauhallinen, siisti ja tunnollinen asukas. Minulla ei ole lemmikkejä."
Myös elokuussa oleva laskettu aika hymyilyttää, koska eihän siihen ole aikaakaan kuin se 8kk
teksitiä
Eihän se taas vahvasti mennyt.