Mille naurat juuri nyt?

  • 13 203 618
  • 50 364

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli tuossa viikonloppuna naurettua pitkäkin tovi kaverille, joka oli ripsivärin kanssa värjännyt viiksihaivenensa. Siellä täällä vaaleita kohtia, mutta muuten hyvin mustia karvoja. Ei voinut olla repemättä kaverille, joka aukoo päätänsä niillä viiksillä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hieman jo hymähdyttää tilanne, kun nimimerkki Murkulan kaverin Rajavartiolaitoksella työskentelevä poika kertoo joskus lähitulevaisuudessa jannulle mustasta Marskista...

Asiaa valottava viesti Mestiksen ennustusketjusta.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
TPS - Valkeakosken Haka.

Siellä on taas Itämaalaiset bisnesukot käyneet ruskeiden kirjekuorien kanssa visiitillä.

Paikalta juuri kotiin rantautuneena voin ehkä vahvistaa tämän. Hakan pakeille oli maksettu kunnolla. Tai sitten heitä ei vaan kiinnostanut pätkääkään koko homma.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mr Beanin esimerkin mukaan restauroitu fresko. Homma saatetaan vielä loppuun korvaamalla originaali valokuvalla.

Hyvää oli muori tarkoittanut, mutta tässäkään tapauksessa halvin ei ollut paras vaihtoehto.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr Beanin esimerkin mukaan restauroitu fresko. Homma saatetaan vielä loppuun korvaamalla originaali valokuvalla.

Hyvää oli muori tarkoittanut, mutta tässäkään tapauksessa halvin ei ollut paras vaihtoehto.

Haha! Tosiaan tuli tosta Mr. Bean mieleen...

''- Kerran arvokas muotokuva näyttää nyt värikynäluonnokselta karvaisesta apinasta, jolla on yllään huonosti istuva tunika, Fraser luonnehti.''

Anna mun kaikki kestää :D
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
YLEN Aamu-tv:n mukaan Kokkolassa ja Helsingissä on järjestetty äijien käsityöiltamia. Moniko jatkoaikalainen mies on käynyt virkkaamassa?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
YLEN Aamu-tv:n mukaan Kokkolassa ja Helsingissä on järjestetty äijien käsityöiltamia. Moniko jatkoaikalainen mies on käynyt virkkaamassa?

Käsityöiltamat? Kuulostaa siltä, että tummelia ja Teresa Orlowskin tuotantoa on kulunut.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
YLE Areenassa oleva video äijävirkkauksesta. Käsityötunnit olivat ala-asteella sellaista piinaa, että tuo jäisi kokeilematta.

Enpä ole tuollaisessa käynyt, mutta. Täytyy tunnustaa, että kärsin suunnattomasta uteliasuudesta mitä ihmeellisimpiä asioita kohtaan. Siispä, näin yhden tuttavan virkkaavan sellaista naisten hartiahuivia, olikohan se bontso tai bonzo nimeltään. Tätähän oli sitten pakko kokeilla onnistuuko sen tekeminen minulta. Sain sen valmiiksi ja kun sen vaimolleni ojensin niin kyllä siitä aika riemu repesi. Joten voin siis sanoa osaavani virkata. Tuskin sitä taitoa koskaan mihinkään enää tarvitsen, mutta kokeiltu on ja onnistui. Se riittää. Olen omituinen.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Haha! Tosiaan tuli tosta Mr. Bean mieleen...

''- Kerran arvokas muotokuva näyttää nyt värikynäluonnokselta karvaisesta apinasta, jolla on yllään huonosti istuva tunika, Fraser luonnehti.''

Anna mun kaikki kestää :D

Mr. Beanin temppuja tosiaan tuo "restaurointi", mutta tuo luonnehdinta on sitten kuin suoraan Blackadderin suusta. Naureskelen sille siis, kolmoskausikin tuli juuri katseltua tuota hienoa sarjaa.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Tälle iltasanomien liveseurannalle, kun Norjassa avataan paketti, jonka Selin kaupungin pormestari oli sulkenut vuonna 1912 ja kirjoittanut siihen tekstin ''saa avata vasta vuonna 2012''

Erityisesti kohta klo 19.10 hymähdytti. ''Seuraavaksi vuorossa säkkipillimusiikkia kitaran säestyksellä''. Muuten hyvä mutta se oli viulu, ei säkkipilli. Nyt näyttää olevan korjattu muotoon skottimusiikkia.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288494348350.html

Linkki IS:n sivuille, josta pääsee myös seuraamaan tuota tapahtumaan kuvan kera.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tälle iltasanomien liveseurannalle, kun Norjassa avataan paketti, jonka Selin kaupungin pormestari oli sulkenut vuonna 1912 ja kirjoittanut siihen tekstin ''saa avata vasta vuonna 2012''

Erityisesti kohta klo 19.10 hymähdytti. ''Seuraavaksi vuorossa säkkipillimusiikkia kitaran säestyksellä''. Muuten hyvä mutta se oli viulu, ei säkkipilli. Nyt näyttää olevan korjattu muotoon skottimusiikkia.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288494348350.html

Linkki IS:n sivuille, josta pääsee myös seuraamaan tuota tapahtumaan kuvan kera.

Sitten vasta nauretaankin kun paketista paljastuu kovettunutta paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Vieläkin huvittaa tuo PlusTV:ltä tullut lasku. Siellä oli joku hintapolitiikkauudistus, tai jotain sinnepäin, kolme viikkoa sitten, joten lähettivät minulle 0,00 euron laskun. Kyllä, 0,00 euron laskun. Siihen kun lisättiin alv, niin loppusumma olikin 0,01 euroa!!! Paljonkos se alv-prosentti olikaan? 0 kertaa X% = 0,01. Ja olisko PlusTV:lle ollut halvempaa maksaa omasta pussistaan tällaiset hommat, kuin kaikille käyttäjille pistää yksi kirje+postimaksu?

Pakkohan tuo oli maksaa, ettei tule karhukirjeitä ja silloinhan summa nousisi myöhästymisprosenteilla vallan huikeaksi! Toivottavasti ei tule useampia tuollaisia laskuja, muuten joudun turvautumaan pikavippeihin.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
^hmm.. Mulla on PlusTV:n kuori ollut ehkä juurikin 3 viikkoa ö-mapissa avaamatta. Olen täysin vakuuttunut, että olen hoitanut velvollisuuteni heidän suuntaan, joten kuoressa on markkinointipaskaa tai virheellinen lasku. En ole tilannut niiltä mitään kirjeitä, vaan kanavapaketin ja laskut suoraan pankkiin. Annan siis olla. Jos kanavat joskus katkeaa niin puran koko sopparin yhdellä yhteydenotolla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nauran Lukko-osiossa nimimerkki Parry Soundin jatkuville Eliteprospect-listauksille, jossa hän "scouttaa" uusia pelaajia raumalaisjoukkueeseen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olen ollut jo pitkään siinä uskossa, että se on Hannu joka nimimerkin turvin tekee duuniaan.

Yleensä Parry on muistanut myös mainita, monenko vuoden mestaruuttomuus päättyy, jos vaan hänen skouttauksensa Lukkoon ymmärrettäisiin hankkia. Esimerkiksi näin:
Jos tämä (ja onhan se) on mielipidekysymys niin olen vahvasti sitä mieltä, että Anssi Rantanen, ..... ..... ja Teemu Aalto eivät omissa rooleissaan ja pelipaikoillaan lukeudu niihin miehiin, joilla 48:n vuoden takainen mestaruus uusitaan.
Joo, rooliittamisen ymmärrän. Ja sen tärkeyden.
Mutta en tätä jatkuvaa pessimismiä ja ankeuttajien ilmapiiriä. Ei ole ilmeisesti sattumaa, että edellisestä on aikaa 49 vuotta.
Vuodesta toiseen, kaudesta seuraavaan. Jos aina riittää tämä taso, voi olla varma, ettei mestaruutta saada Raumalle myöskään tulevan 50:n vuoden aikana. Piste.
Tässä mennään jo uhkaavasti 50:n vuoden takaisin juhlan uusimisen merkeissä, jos tämäntyyppinen osasto jalkeille saadaan.
Kuka voi tässä vaiheessa väittää, että mestaruudesta tosissaan 50:n vuoden tauon jälkeen taisteleva Lukko ei kaipaa riveihinsä maalintekijää!!?? EI KUKAAN.
Tuossa jokunen sivu aiemmin kasasin Lukolle mestaruusjoukkuetta kaudelle 2012-2013.
Teemalla 50:n vuoden tasaisin välein.
Tämä on kuitenkin faktaa jos/kun puhutaan tosissaan Lukon mestaruuksien väliin jäävästä 50:sta vuodesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös