Mikä on se elokuva jonka Marskista tässä on ruotsinnettu?
Se Selinin alunperin kymmenien miljoonien eurojen Marski-projekti, jota ei koskaan ole tehty elokuvaksi saakka. Täytyyhän jonkun toteuttaa edes nollabudjetti-elokuva.
Mikä on se elokuva jonka Marskista tässä on ruotsinnettu?
... Olen absoluuttisen varma, että Lyytinen on yhtä turvassa suomalaisilla kaduilla kuin kuka tahansa meistä.
Ihan vastaava on oma mielipiteeni. En ole hysteerinen Mannerheim-fani ja siis pidän koko Mannerheim-hypetystä käsittämättömänä. Mutta olen todella tarkka siitä, mitä verorahoillani tehdään, enkä pysty kunnioittamaan apurahataiteilijoita, jotka eivät uskalla kilpailuttaa teoksiaan avoimilla markkinoilla. Ylen projektit ovat meidän rahoittamia apurahapläjäyksiä. Näiden pellejen ei tarvitse miettiä, kelpaako tuote ostavalle yleisölle, koska yleisö on ostanut liput jo etukäteen. Kaikkiaan mua naurattaa/vituttaa enemmän Yle kuin se, että Mannerheimia näyttelee afrikkalainen. Leffan vain pitäisi olla niin hyvä, että se ansaitsee paikkansa kysyntä/tarjonta -kuvion puitteissa.
Olen absoluuttisen varma, että Lyytinen on yhtä turvassa suomalaisilla kaduilla kuin kuka tahansa meistä.
Nauran kuitenkin nyt sille, että tässäkin ketjussa asiasta vaahtoaa joku, joka ei edes vanhassa allekirjoituksessaan osannut kirjoittaa Mannerheim-ristin ritarin Adolf Ehrnroothin nimeä oikein. Onneksi on ottanut tuon pyhäinhäväistyksen jo pois.
Meikäläistä tässä nyt varmasti tarkoitetaan.
Lukihäiriö on ollut riesana lapsesta asti ja joskus haittaa vieläkin. Ädiltä perittyä, mutta hänellä se on melkoisen häiritsevä ollut aina. Pyrin kyllä tarkastamaan virheet ennen viestien lähettelyä, mutta tässä on aikoinaan tapahtunut lapsus. Minä pyydän vilpittömästi anteeksi tätä suurta mielipahaa ja järkytystä, mitä olen TosiJanistolle pyhäinhäväistykselläni aiheuttanut, koska se yhden kirjaimen puuttuminen aiheuttaa edelleen näin valtavia tunteita.
Sitä en sitten tiedä, että miten TosiJanisto suvaitsee lukihäiriön, dysfasian, ym... Mutta enempää en voi tässä kohtaa enää tehdä, kuin pyytää vielä kerran anteeksi.
Sitä en sitten tiedä, että miten TosiJanisto suvaitsee lukihäiriön, dysfasian, ym....
Hieman nyt haiskahtaa paskanjauhannalta. Joku pilkattu Jungner menee oikein, muttei Ehrnrooth? Miten voi tuollaisessa asiassa ja nimessä käydä lapsus? Muutenhan nuo viestit ovat virheettömiä, mutta sitten kämmäät näin tärkeän nimen? Syytäkin hävetä.
Iltalehden uutinen.
Enpä olisi arvannut mihin mun entinen ajokki joutui, kun se meiltä vaihtoon lähti. Lähti muuten jo ennen konkurssia. Uus ajokki tuli 2007.
Sain välitöntä palautetta, tai ei nyt kovin oikeastaan välitöntäkään. Joltain taisi väittelyssä patruunat loppua ja huomasi tällaisen huutavan vääryyden, jolla sitten hyökkäsi ja sai näköjään melkoisen kansanliikkeen taakseen. Jungnerin kohdalla sitten olin super-tarkkana, ettei suvaitsevaisten tarvitse aloittaa mellakkaa. Ja kuten sanoin, yritän ollan näissä kyllä äärimmäisen tarkkana ja kiitos sinulle hyvästä palautteesta viestien virheettömyydestä!
En ole väitellyt kanssasi koskaan mistään, ainoastaan todennut tässä yhteydessä faktan. Mielestäni on vain hauskaa, että nimimerkki joka on profiloitunut voimakkaana kantasuomalaisena, ei saa noin pyhää nimeä oikein. Ei se mikään kiinalainen nimi ollut. Roikotit sitä väärää versiota kuukausitolkulla perässäsi jahdatessasi muitten dramaattisia epäkohtia Suomessa elämisen ja mielipiteiden suhteen. Kyllä tuollainen virhe pitää huomata, vaikka miten selittelee. On syytäkin olla pahoillaan. Vaikka tuossa onkin vielä voimakas marttyyrihenki mukana.
Josko nyt itse kaivaisit sen aapisen esille? Kirjoitinko jossain kohtaa, että väittelin sinun kanssasi? En, vaan kaltaisesi pilkunnussijan kanssa.
Nauran Mannerheimista kohiseville pelleille. Ihan vakavissaanko maailmassa ei nyt ole isompia murheita kuin että käytettiinkö provosoivaan taidepläjäykseen 20000 vai 20001 euroa veronmaksajien rahoja ja lässyn lää. Todellinen FIRST WORLD PROBLEM.
Nauran Mannerheimista kohiseville pelleille. Ihan vakavissaanko maailmassa ei nyt ole isompia murheita kuin että käytettiinkö provosoivaan taidepläjäykseen 20000 vai 20001 euroa veronmaksajien rahoja ja lässyn lää. Todellinen FIRST WORLD PROBLEM.
Eli Jatkoajan vapaalla puolella pitäisi vatvoa maailman suurempia murheita kyynel silmäkulmassa? Ja Mannerheimista kirjoittavat nimimerkit ovat mielestäsi pellejä? No ehkäpä me osittain ollaan joo:)