Sitten vasta nauretaankin kun paketista paljastuu kovettunutta paskaa.
Sitä minäkin odotan. Melkonen paskahätä on kaverilla ollut, kun paketin paino on 3.1kg.
Sitten vasta nauretaankin kun paketista paljastuu kovettunutta paskaa.
Itse olen ollut jo pitkään siinä uskossa, että se on Hannu joka nimimerkin turvin tekee duuniaan.Nauran Lukko-osiossa nimimerkki Parry Soundin jatkuville Eliteprospect-listauksille, jossa hän "scouttaa" uusia pelaajia raumalaisjoukkueeseen.
Itse olen ollut jo pitkään siinä uskossa, että se on Hannu joka nimimerkin turvin tekee duuniaan.
Jos tämä (ja onhan se) on mielipidekysymys niin olen vahvasti sitä mieltä, että Anssi Rantanen, ..... ..... ja Teemu Aalto eivät omissa rooleissaan ja pelipaikoillaan lukeudu niihin miehiin, joilla 48:n vuoden takainen mestaruus uusitaan.
Joo, rooliittamisen ymmärrän. Ja sen tärkeyden.
Mutta en tätä jatkuvaa pessimismiä ja ankeuttajien ilmapiiriä. Ei ole ilmeisesti sattumaa, että edellisestä on aikaa 49 vuotta.
Vuodesta toiseen, kaudesta seuraavaan. Jos aina riittää tämä taso, voi olla varma, ettei mestaruutta saada Raumalle myöskään tulevan 50:n vuoden aikana. Piste.
Tässä mennään jo uhkaavasti 50:n vuoden takaisin juhlan uusimisen merkeissä, jos tämäntyyppinen osasto jalkeille saadaan.
Kuka voi tässä vaiheessa väittää, että mestaruudesta tosissaan 50:n vuoden tauon jälkeen taisteleva Lukko ei kaipaa riveihinsä maalintekijää!!?? EI KUKAAN.
Tuossa jokunen sivu aiemmin kasasin Lukolle mestaruusjoukkuetta kaudelle 2012-2013.
Teemalla 50:n vuoden tasaisin välein.
Tämä on kuitenkin faktaa jos/kun puhutaan tosissaan Lukon mestaruuksien väliin jäävästä 50:sta vuodesta.
Nauran Lukko-osiossa nimimerkki Parry Soundin jatkuville Eliteprospect-listauksille, jossa hän "scouttaa" uusia pelaajia raumalaisjoukkueeseen.
Olikohan Veijo Nyman ottanut muutaman neuvoa-antavan liikaa ennen kuin rohkaistui Nettiautossa kysymään:
"Mikä sulla on mihkä Hinta pystysmikä tiukka tuikka myönti hinta."
...
Eli siis mitättömimmästäkin tapahtumasta netti yht'äkkiä kaatuu, serverit ja kytkimet eivät keskustele toisilleen jne jne.
Että silleen...
"Rails Girls opettaa naisia netintekoon"
"Unelmoin netistä, jossa myös naisten herkkyys ja terävänäköisyys olisivat mukana."
Eli siis mitättömimmästäkin tapahtumasta netti yht'äkkiä kaatuu, serverit ja kytkimet eivät keskustele toisilleen jne jne.
"Rails Girls opettaa naisia netintekoon"
"Unelmoin netistä, jossa myös naisten herkkyys ja terävänäköisyys olisivat mukana."
Juuri nyt nauran tälle oivallukselle. Siis näinhän se on!Lueskelin ketjua tai äänestystä: "Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa?" ja hilpeyttä peräti vakavan asian tiimoilta käydyssä keskustelussa herätti kannabis-kipulääkkeen nimi, Sativex - sehän on kuin näiden "rakkauden pikkutiaisten" eli pääasiassa ihmisten genitaalialueella operoivien pienten jyrsijöiden häätöön kuvaavasti nimetty lääke.
Lueskelin ketjua tai äänestystä: "Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa?" ja hilpeyttä peräti vakavan asian tiimoilta käydyssä keskustelussa herätti kannabis-kipulääkkeen nimi, Sativex - sehän on kuin näiden "rakkauden pikkutiaisten" eli pääasiassa ihmisten genitaalialueella operoivien pienten jyrsijöiden häätöön kuvaavasti nimetty lääke.
Voihan tuon idean kuka tahansa nyt varastaa ja ilmoittaa Jarlalle. Piirtäjä sitten lisää vihjeen antaneen tyypin nimen strippiin sinne kuvien väliselle kaistaleelle.Kannattaa valmistautua siihen, että Pertti Jarla varastaa oivalluksesi, ja pian on Fingerporissa haaroihin savua puhalteleva hippi.